3e Amateur
Re: 3e Amateur
Ik denk in iedergeval niet dat er mensen nog van mening gaan veranderen
energie kan beter elders beter gebruikt worden.
Dat pintje kom ik ooit nog wel eens vragen Saki
Verder: Tienen kampioen sinds dit weekend? Mooie prestatie.

Dat pintje kom ik ooit nog wel eens vragen Saki

Verder: Tienen kampioen sinds dit weekend? Mooie prestatie.
- Justhomuch
Prachtige voetbalnamiddag gehad in Berlaar, qua sfeer beleving dan toch. Ging toch wel met een gemengd gevoel naar huis als in “wat als YBA en BT voor dezelfde ploeg zouden zingen...
Wij komen áltijd terug!
Dat denk ik ook niet KRKN en dat hoeft ook niet wat mij betreft, ‘t zou gewoon leuk zijn (algemeen) dat we elkaars keuze respecteren

Dat pintje staat klaar en Tienen was oppermachtig dit seizoen. Dat wij na een hele slechte 2e periode 2e staan is ook veelzeggend
Welkom op het forum! Blij dat ge er van genoten hebtJusthomuch wrote: ↑Sun Mar 31, 2019 3:18 pmPrachtige voetbalnamiddag gehad in Berlaar, qua sfeer beleving dan toch. Ging toch wel met een gemengd gevoel naar huis als in “wat als YBA en BT voor dezelfde ploeg zouden zingen...

Ja, Tienen leek toch een klasse apart. Ivm het gelijkspel tegen Zwarte leeuw: terecht? En geen gebaal over puntenverlies? Jullie zijn er wel dichtbij nu.
We staan op een gedeelde 2e plek dus er zou ons veel moeten overkomen om de eindronde te missen. Ik denk dat we ons volgende week normaal gezien moeten kunnen verzekeren van de eindronde als de resultaten op de overige velden wat meevallen voor ons.Eric wrote: ↑Sun Mar 31, 2019 4:24 pmWelkom op het forum! Blij dat ge er van genoten hebtJusthomuch wrote: ↑Sun Mar 31, 2019 3:18 pmPrachtige voetbalnamiddag gehad in Berlaar, qua sfeer beleving dan toch. Ging toch wel met een gemengd gevoel naar huis als in “wat als YBA en BT voor dezelfde ploeg zouden zingen...
Ja, Tienen leek toch een klasse apart. Ivm het gelijkspel tegen Zwarte leeuw: terecht? En geen gebaal over puntenverlies? Jullie zijn er wel dichtbij nu.
Het puntendeling is gezien het wedstrijd verloop, zover ik kon lezen een logische uitslag.
-
dit is de 1 april vis, gevonden

Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Apr 01, 2019 7:40 pmdit is de 1 april vis, gevonden![]()

Benieuwd naar de info over de hoge velden die morgen wereldkundig gemaakt gaat (vooral timing en dergelijke).
De eindronde gaat trouwens niet zoals we het gewoon waren bij Lierse zaliger, maar in een knock-outsysteem. Halve finale en nadien finale, enkele matchen. Er wordt geloot voor het thuisvoordeel. Spannend!
Hola, bizar format wel. Zorgt inderdaad wel voor lekker spannende matchen. Tegenstander wordt ook gewoon geloot?