3e Amateur
Re: 3e Amateur
Ik deel die mening. Ik hoop dat het supportersaantal nog iets hoger ligt op termijn, maar veel zul je er niet af zitten. Qua supportersaantallen zal LK bij promotie wel terug bij de beteren van de klas in 1B zitten, maar niet meer op 't niveau van vroeger.3970 wrote: ↑Tue Mar 05, 2019 11:59 amKlopt Flor. Overlopers ga je niet meer hebben. Wel nog mensen die naar beide ploegen gaan kijken, zoals ik.Flor wrote: ↑Tue Mar 05, 2019 9:29 amHet zal inderdaad wel een effect hebben. Al denk ik dat de tijd dat mensen nog gaan wisselen tussen projecten stilletjesaan op e’n einde loopt. Tussen nieuwe/oude fans die nog moeten komen of nog geen kant gekozen hebben verwacht ik wel nog een strijd; waarbij LK iets meer troeven heeft denk ik.
LK heeft idd flink wat troeven, en al zeker bij promotie.
Onderschat toch ook LL niet. Die stomen op richting 1 amateur. De know how én budget zijn daar aanwezig. Geef het een jaar of vier, vijf.
Ik ben van mening dat beide ploegen nog zieltjes zullen winnen. LK door zijn drang naar profvoetbal, LL door het toch wel unieke verhaal dat zij schrijven. Dat soort ploegen winnen toch aan belangrijkheid.
Mijn gedacht? LK met 4 á 5000 toeschouwers als liftploeg tussen 1 amateur en 1B. Beetje Lommel zeg maar.
LL met een 1500 man in 1 amateur, zonder grotere ambitie.
Met ieder een flinke inbreng van jeugd.
En af en toe een derby.
Voor mij zou de erfenis van de Sportkring daarmee in goede handen zijn.
Ben er effectief ook van overtuigd dat LL materiaal is voor 1e en zeker 2e amateur. Er zit daar genoeg kennis en expertise. Het is ze gegund.
Die derby, dat kan echter wel eens fout lopen denk ik. Rellen tussen beide clans zouden m'n hart toch doen bloeden, eerlijkgezegd. Niet dat het perse zo ver moet komen, maar heethoofden heb je altijd langs beide kanten.
Trouwens: heb een goed gevoel bij jullie promotiekansen dit jaar.
7 op 9. Meer dan behoorlijke start en nog op schema voor de derde periode, zo lijkt het. Hoeveel matchen zijn dat per periode?
Opnieuw communique ivm Hoge Velden. Lijkt effectief haast achter te zitten. Mooi voor LL.
Mocht LK ooit willen verkassen zitten we wel krapjes bij open ruimte :p
Mocht LK ooit willen verkassen zitten we wel krapjes bij open ruimte :p
Kan een stadion voor max 3000 gezet worden, als Lierse Kempenzonen ooit verhuist zal dit volgens mij buiten de Lierse stadsgrenzen zijn.
Moet wel gezegd worden: als ze er in slagen om terug naar Lier te komen, is dat wel een serieuze extrasportieve prestatie die ze op hun palmares mogen schrijven. Zeker als je weet hoe lang er al over de hoge velden gesproken wordt.
Klopt absoluut. Zal het toeschouwersaantal en de fanbase enkel doen groeien. Ik zal hier tevens mijn nickname moeten veranderen

Einde van dit seizoen neemt LL afscheid van z'n T1. Lijkt me een goede beslissing.