3e Amateur
Re: 3e Amateur
Trouwens altijd welkom in Berlaar om eens te tellenSaki wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 3:48 pmÉlke club rapporteert op verkochte toegangskaarten Joe... Lyra-Lierse, Ternesse,Barcelona, Milan en ja ook Lierse Kempenzonen.Yellow black joe wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 3:42 pmDe ziekte van de cijfers op te blazen. Als ge uw 350 jeugdspelers telkens mee telt in de toeschouwersaantallen, terwijl de grootste hoop zelfs niet aanwezig is! Is het nu zo moeilijk om toe te geven dat het heel wat minder is dan jullie laten uitschijnen.Saki wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 3:31 pm
Joe,
ik weet niet over welke 'ziekte' je het hebt maar ik spreek over thuiswedstrijden: Tijdens een dip(je) hoogstens 700 man en tijdens topwedstrijden 1500.
Jouw repliek: 2000 thuis tegen Tienen, en 250 op verplaatsing ik zie niet in waar ik dan met spek schiet...

-
Née liever niet. Maar toch bedankt voor de uitnodigingSaki wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 3:53 pmTrouwens altijd welkom in Berlaar om eens te tellenSaki wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 3:48 pmÉlke club rapporteert op verkochte toegangskaarten Joe... Lyra-Lierse, Ternesse,Barcelona, Milan en ja ook Lierse Kempenzonen.Yellow black joe wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 3:42 pm
De ziekte van de cijfers op te blazen. Als ge uw 350 jeugdspelers telkens mee telt in de toeschouwersaantallen, terwijl de grootste hoop zelfs niet aanwezig is! Is het nu zo moeilijk om toe te geven dat het heel wat minder is dan jullie laten uitschijnen.![]()

Ik kom turven!Saki wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 3:53 pmTrouwens altijd welkom in Berlaar om eens te tellenSaki wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 3:48 pmÉlke club rapporteert op verkochte toegangskaarten Joe... Lyra-Lierse, Ternesse,Barcelona, Milan en ja ook Lierse Kempenzonen.Yellow black joe wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 3:42 pm
De ziekte van de cijfers op te blazen. Als ge uw 350 jeugdspelers telkens mee telt in de toeschouwersaantallen, terwijl de grootste hoop zelfs niet aanwezig is! Is het nu zo moeilijk om toe te geven dat het heel wat minder is dan jullie laten uitschijnen.![]()
Aantallen lijken me niet overdreven. Stadion van 1500 man of iets dergelijk zou moeten volstaan - dan is 't vol genoeg en zit er rek op. Benieuwd hoe die aantallen gaan evolueren. Ik denk dat het mes voor LL langs twee kanten zal snijden. Ik denk niet dat bij een promotie naar bv. 2e amateur er veel volk extra gaat komen kijken. Omgekeerd gaat er bij een degradatie ook niet veel volk verdwijnen.
Enfin. Da's mijn gevoel en niet gebasseerd op statistiek

Daar volg ik je gedeeltelijk in, moesten we dit jaar promoveren (wat me sterk lijkt) zie ik volgend seizoen idd niet veel extra volk in Berlaar verschijnen. Bij onze eventuele verhuis naar Lier zie ik onze toeschouwersaantallen echter wél gestaag stijgen mits we het sportieve aan onze 'cult' status in opbouw kunnen koppelen.KRKN wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 7:31 pmIk kom turven!
Ik denk dat het mes voor LL langs twee kanten zal snijden. Ik denk niet dat bij een promotie naar bv. 2e amateur er veel volk extra gaat komen kijken. Omgekeerd gaat er bij een degradatie ook niet veel volk verdwijnen.
Enfin. Da's mijn gevoel en niet gebasseerd op statistiek![]()
Ps. ik weet dat ik reactie ga krijgen op cult

De groei zal dan ook afhangen volgens mij hoe het project LK verloopt …. stel dat 1 B en of hoogste klasse bereikt wordt ..Saki wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 8:20 pmDaar volg ik je gedeeltelijk in, moesten we dit jaar promoveren (wat me sterk lijkt) zie ik volgend seizoen idd niet veel extra volk in Berlaar verschijnen. Bij onze eventuele verhuis naar Lier zie ik onze toeschouwersaantallen echter wél gestaag stijgen mits we het sportieve aan onze 'cult' status in opbouw kunnen koppelen.KRKN wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 7:31 pmIk kom turven!
Ik denk dat het mes voor LL langs twee kanten zal snijden. Ik denk niet dat bij een promotie naar bv. 2e amateur er veel volk extra gaat komen kijken. Omgekeerd gaat er bij een degradatie ook niet veel volk verdwijnen.
Ps. ik weet dat ik reactie ga krijgen op cult![]()
Het zal inderdaad wel een effect hebben. Al denk ik dat de tijd dat mensen nog gaan wisselen tussen projecten stilletjesaan op e’n einde loopt. Tussen nieuwe/oude fans die nog moeten komen of nog geen kant gekozen hebben verwacht ik wel nog een strijd; waarbij LK iets meer troeven heeft denk ik.ozzy105 wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 9:51 pmDe groei zal dan ook afhangen volgens mij hoe het project LK verloopt …. stel dat 1 B en of hoogste klasse bereikt wordt ..Saki wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 8:20 pmDaar volg ik je gedeeltelijk in, moesten we dit jaar promoveren (wat me sterk lijkt) zie ik volgend seizoen idd niet veel extra volk in Berlaar verschijnen. Bij onze eventuele verhuis naar Lier zie ik onze toeschouwersaantallen echter wél gestaag stijgen mits we het sportieve aan onze 'cult' status in opbouw kunnen koppelen.KRKN wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 7:31 pmIk kom turven!
Dat laatste Flor is belangrijk de paar duizend die nu twijfelen, nog in rouwperiode zitten, die de voorbije 2-3 jaar zijn afgehaakt dat is nog een grote vijver hoor waar veel vis is te vangen .. promotie betekent alvast 1000-2000 man meer gemiddeld op het lisp niet aan twijfelen mocht er binnen een paar jaar zelfs terug op het hoogste niveau worden gespeelt hoef je echt geen tekening bij te maken! Dan bal je na lange afwezigheid in hoogste klasse gemakkelijk terug voor een gemiddelde van 6000-7000 man zo simpel is het! LK heeft momenteel veruit de beste papieren voor LL en daar zullen ze stiekem wel op hopen en logisch ook dat het project LK misloopt waardoor de weg naar Rome helemaal openligt!
Klopt Flor. Overlopers ga je niet meer hebben. Wel nog mensen die naar beide ploegen gaan kijken, zoals ik.Flor wrote: ↑Tue Mar 05, 2019 9:29 amHet zal inderdaad wel een effect hebben. Al denk ik dat de tijd dat mensen nog gaan wisselen tussen projecten stilletjesaan op e’n einde loopt. Tussen nieuwe/oude fans die nog moeten komen of nog geen kant gekozen hebben verwacht ik wel nog een strijd; waarbij LK iets meer troeven heeft denk ik.ozzy105 wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 9:51 pmDe groei zal dan ook afhangen volgens mij hoe het project LK verloopt …. stel dat 1 B en of hoogste klasse bereikt wordt ..Saki wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 8:20 pm
Daar volg ik je gedeeltelijk in, moesten we dit jaar promoveren (wat me sterk lijkt) zie ik volgend seizoen idd niet veel extra volk in Berlaar verschijnen. Bij onze eventuele verhuis naar Lier zie ik onze toeschouwersaantallen echter wél gestaag stijgen mits we het sportieve aan onze 'cult' status in opbouw kunnen koppelen.
LK heeft idd flink wat troeven, en al zeker bij promotie.
Onderschat toch ook LL niet. Die stomen op richting 1 amateur. De know how én budget zijn daar aanwezig. Geef het een jaar of vier, vijf.
Ik ben van mening dat beide ploegen nog zieltjes zullen winnen. LK door zijn drang naar profvoetbal, LL door het toch wel unieke verhaal dat zij schrijven. Dat soort ploegen winnen toch aan belangrijkheid.
Mijn gedacht? LK met 4 á 5000 toeschouwers als liftploeg tussen 1 amateur en 1B. Beetje Lommel zeg maar.
LL met een 1500 man in 1 amateur, zonder grotere ambitie.
Met ieder een flinke inbreng van jeugd.
En af en toe een derby.
Voor mij zou de erfenis van de Sportkring daarmee in goede handen zijn.