Challenger Pro League
Re: Proximus league
Neen, normaal niet volgens wat ik gehoord heb.KRKN wrote: ↑Wed Feb 02, 2022 11:48 amEn dan een onderscheid tussen het zakken in 'gewone' ploegen en beloftenploegen?Nirvana wrote: ↑Tue Feb 01, 2022 2:22 pmGoei vraag! Ik denk het volgende, maar ben niet zeker.
12 ploegen.
-> Kampioen en eventueel de 2de promoveren en worden vervangen door 1 of 2 zakkers uit 1A.
-> Laatste 1B wordt vervangen door kampioen 1ste Amateur.
-> 4 belofteploegen komen erbij.
3 keer tegen elkaar?
De belofteploegen kunnen zakken, maar weet niet of ze met 1 of 2 dalers gaan werken.
Qua promotie sowieso de kampioen uiteraard en de 2de nog steeds barrage?
Ik betwijfel zelfs of de KBVB het zelf al weet. Zou me niet verbazen moest er nog iets gestemd worden om het competitieformat definitief te maken.
Dus is er inderdaad een reële kans dat al die belofteploegen na x aantal jaren in dezelfde reeks komen te zitten.
Ik hoop toch snel dat ze dat zo snel mogelijk uitklaren, want ik vind het voorlopig toch nog erg onduidelijk. Stel dat er een beloftenploeg zakt, kan er dan een 'gewone' ploeg uit 1e amateur in de plaats komen bijvoorbeeld?Nirvana wrote: ↑Wed Feb 02, 2022 3:58 pmNeen, normaal niet volgens wat ik gehoord heb.KRKN wrote: ↑Wed Feb 02, 2022 11:48 amEn dan een onderscheid tussen het zakken in 'gewone' ploegen en beloftenploegen?Nirvana wrote: ↑Tue Feb 01, 2022 2:22 pmGoei vraag! Ik denk het volgende, maar ben niet zeker.
12 ploegen.
-> Kampioen en eventueel de 2de promoveren en worden vervangen door 1 of 2 zakkers uit 1A.
-> Laatste 1B wordt vervangen door kampioen 1ste Amateur.
-> 4 belofteploegen komen erbij.
3 keer tegen elkaar?
De belofteploegen kunnen zakken, maar weet niet of ze met 1 of 2 dalers gaan werken.
Qua promotie sowieso de kampioen uiteraard en de 2de nog steeds barrage?
Ik betwijfel zelfs of de KBVB het zelf al weet. Zou me niet verbazen moest er nog iets gestemd worden om het competitieformat definitief te maken.
Dus is er inderdaad een reële kans dat al die belofteploegen na x aantal jaren in dezelfde reeks komen te zitten.
Vandaag duimen voor WB tegen Moeskroen zeker?
https://www.cpfc.co.uk/news/announcemen ... 022-02-04/
Is de wintermercator niet voorbij? Hoe kunnen die 2 dan naar RWDM gaan?
Is de wintermercator niet voorbij? Hoe kunnen die 2 dan naar RWDM gaan?

Moeskroen 2 0 voor bij de rust tegen WB. Tonen aan dat ook zij toch heel wat kwaliteit hebben lopen. Straf wat ze na Scifo allemaal kunnen.
3-0 Mijne prono voor vandaag klopt tot nu toe als een bus. Arm, arm beveren.
Blijft toch wel een enorm vreemde reeks, als je nu die rangschikking bekijkt..
Wel chapeau van Moeskroen.