Challenger Pro League
Re: Proximus league
Oei, die ken ik totaal niet. Kunt ge wat meer achtergrond even? In welke rol start die daar?Lipser wrote: ↑Sun Jan 02, 2022 2:09 pmIntussen gaat Stakke VDB aan de slag bij Westerlo. Jammer dat we iemand met zoveel voetbalkennis en een enorm netwerk niet aan Lierse hebben kunnen binden. Is trouwens regelmatig op onze tribunes te zien. Zou een meerwaarde voor onze sportieve staff zijn geweest.
-
?? Ken jij Stakke vdb niet?Flor wrote: ↑Sun Jan 02, 2022 9:30 pmOei, die ken ik totaal niet. Kunt ge wat meer achtergrond even? In welke rol start die daar?Lipser wrote: ↑Sun Jan 02, 2022 2:09 pmIntussen gaat Stakke VDB aan de slag bij Westerlo. Jammer dat we iemand met zoveel voetbalkennis en een enorm netwerk niet aan Lierse hebben kunnen binden. Is trouwens regelmatig op onze tribunes te zien. Zou een meerwaarde voor onze sportieve staff zijn geweest.
Virton naar stage in het buitenland. Zit toch nogg wel wat geld: dat maakt me lichtjes ongerust.
Ben er nie gerust in Virton haalt wel versterking wij niet
Stakke gaat scouten.wekke wrote: ↑Sun Jan 02, 2022 6:52 pmWelke functie gaat Van den Buijs bij Westerlo bekleden?Lipser wrote: ↑Sun Jan 02, 2022 2:09 pmIntussen gaat Stakke VDB aan de slag bij Westerlo. Jammer dat we iemand met zoveel voetbalkennis en een enorm netwerk niet aan Lierse hebben kunnen binden. Is trouwens regelmatig op onze tribunes te zien. Zou een meerwaarde voor onze sportieve staff zijn geweest.
Virton al vier nieuwe spelers inmiddels. Niet allemaal even overtuigend vind ik, dat dan weer wel.