Challenger Pro League
Re: Proximus league
Juist posten he Justho! Nuance, niet ondenkbeeldig dat LVT ooit de club verkoopt wanneer er geen mede-investeerder-ders wordt gevonden en zodoende men zou blijven pendelen tussen 1B en 1ste Amateurreeks.Justhomuch wrote: ↑Mon Dec 27, 2021 11:52 amOp het ander forum was den andere al aan't verkondigen dat LVT hetzelfde ging doen![]()
- Justhomuch
Ik citeer :ozzy105 wrote: ↑Mon Dec 27, 2021 1:22 pmJuist posten he Justho! Nuance, niet ondenkbeeldig dat LVT ooit de club verkoopt wanneer er geen mede-investeerder-ders wordt gevonden en zodoende men zou blijven pendelen tussen 1B en 1ste Amateurreeks.Justhomuch wrote: ↑Mon Dec 27, 2021 11:52 amOp het ander forum was den andere al aan't verkondigen dat LVT hetzelfde ging doen![]()
Bericht Gisteren, 17:25
Ik denk dat we allemaal hier wel weten dat LVT net geen buitenlandse investeerder wil, maar je moet het willen horen/lezen he Ozzy, of was het de duizendste poging om hartjes te winnen op het LL forum?Ik zie LVT dit ook plegen binnen een al niet te lange periode. Komt er geen extra-sponsor binnen laat ons zeggen 2-3 jaar zou het mij niet verwonderen dat hij ook verkoopt zie hem niet blijven aanmodderen en pendelen tussen 1B en 1ste Amateurreeks. En met de huidige middelen momenteel voorhanden zal het dit scenario worden. Zowat iedere club in hoogste klasse en 1B wordt al gerunt door buitenlandse investeerders, big bossen

Wij komen áltijd terug!
-
Voor er hartjes te winnen moet je er citroenen en azijn uitdelen, heeft een beter effect.Justhomuch wrote: ↑Tue Dec 28, 2021 12:13 pmIk citeer :ozzy105 wrote: ↑Mon Dec 27, 2021 1:22 pmJuist posten he Justho! Nuance, niet ondenkbeeldig dat LVT ooit de club verkoopt wanneer er geen mede-investeerder-ders wordt gevonden en zodoende men zou blijven pendelen tussen 1B en 1ste Amateurreeks.Justhomuch wrote: ↑Mon Dec 27, 2021 11:52 am
Op het ander forum was den andere al aan't verkondigen dat LVT hetzelfde ging doen![]()
Ik denk dat we allemaal hier wel weten dat LVT net geen buitenlandse investeerder wil, maar je moet het willen horen/lezen he Ozzy, of was het de duizendste poging om hartjes te winnen op het LL forum?Ik zie LVT dit ook plegen binnen een al niet te lange periode. Komt er geen extra-sponsor binnen laat ons zeggen 2-3 jaar zou het mij niet verwonderen dat hij ook verkoopt zie hem niet blijven aanmodderen en pendelen tussen 1B en 1ste Amateurreeks. En met de huidige middelen momenteel voorhanden zal het dit scenario worden. Zowat iedere club in hoogste klasse en 1B wordt al gerunt door buitenlandse investeerders, big bossen![]()

Ik wil geen hartjes winnen zeker niet van enkelen daar.... Een invalide persoon dat matcht niet met bankiers...Justhomuch wrote: ↑Tue Dec 28, 2021 12:13 pmIk citeer :ozzy105 wrote: ↑Mon Dec 27, 2021 1:22 pmJuist posten he Justho! Nuance, niet ondenkbeeldig dat LVT ooit de club verkoopt wanneer er geen mede-investeerder-ders wordt gevonden en zodoende men zou blijven pendelen tussen 1B en 1ste Amateurreeks.Justhomuch wrote: ↑Mon Dec 27, 2021 11:52 am
Op het ander forum was den andere al aan't verkondigen dat LVT hetzelfde ging doen![]()
Ik denk dat we allemaal hier wel weten dat LVT net geen buitenlandse investeerder wil, maar je moet het willen horen/lezen he Ozzy, of was het de duizendste poging om hartjes te winnen op het LL forum?Ik zie LVT dit ook plegen binnen een al niet te lange periode. Komt er geen extra-sponsor binnen laat ons zeggen 2-3 jaar zou het mij niet verwonderen dat hij ook verkoopt zie hem niet blijven aanmodderen en pendelen tussen 1B en 1ste Amateurreeks. En met de huidige middelen momenteel voorhanden zal het dit scenario worden. Zowat iedere club in hoogste klasse en 1B wordt al gerunt door buitenlandse investeerders, big bossen![]()

- Justhomuch
?!ozzy105 wrote: ↑Tue Dec 28, 2021 7:09 pmIk wil geen hartjes winnen zeker niet van enkelen daar.... Een invalide persoon dat matcht niet met bankiers...Justhomuch wrote: ↑Tue Dec 28, 2021 12:13 pmIk citeer :
![]()
Wij komen áltijd terug!
Daar zitten toch enkele die in de banksector werken Justho...
Och jong, ge doet niets anders dan altijd siroop rond die mannen hun mond smeren om toch maar wanhopig in hun gratie te komen en erbij te horen.
En het enige wat zij doen is u compleet belachelijk maken, uitlachen en kleineren.
Hou de eer toch aan uzelf.
Ik heb soms echt medelijden met u!
- Justhomuch
Dit dusFiero67 wrote: ↑Tue Dec 28, 2021 8:22 pmOch jong, ge doet niets anders dan altijd siroop rond die mannen hun mond smeren om toch maar wanhopig in hun gratie te komen en erbij te horen.
En het enige wat zij doen is u compleet belachelijk maken, uitlachen en kleineren.
Hou de eer toch aan uzelf.
Ik heb soms echt medelijden met u!

Wij komen áltijd terug!
Intussen gaat Stakke VDB aan de slag bij Westerlo. Jammer dat we iemand met zoveel voetbalkennis en een enorm netwerk niet aan Lierse hebben kunnen binden. Is trouwens regelmatig op onze tribunes te zien. Zou een meerwaarde voor onze sportieve staff zijn geweest.
Welke functie gaat Van den Buijs bij Westerlo bekleden?Lipser wrote: ↑Sun Jan 02, 2022 2:09 pmIntussen gaat Stakke VDB aan de slag bij Westerlo. Jammer dat we iemand met zoveel voetbalkennis en een enorm netwerk niet aan Lierse hebben kunnen binden. Is trouwens regelmatig op onze tribunes te zien. Zou een meerwaarde voor onze sportieve staff zijn geweest.