Jeugdwerking
-
Re: Jeugdwerking
Die spelen in 2de provinciale toch hé?
Toch een enorm verschil zou ik dan denken.
Voelt ook eerder wat aan als een publiciteitsstunt vind ik. Niets tegen die gast natuurlijk, wens hem alle succes.Thomas1906 wrote: ↑Thu Mar 07, 2019 9:42 pmDie spelen in 2de provinciale toch hé?
Flor wrote: ↑Fri Mar 08, 2019 8:23 amVoelt ook eerder wat aan als een publiciteitsstunt vind ik. Niets tegen die gast natuurlijk, wens hem alle succes.Thomas1906 wrote: ↑Thu Mar 07, 2019 9:42 pmDie spelen in 2de provinciale toch hé?
Volgens HLN was hij toch gegeerd... daarom dat ik benieuwd ben naar zijn leeftijd.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
halverwege 3 de provinciale spelen die, dat niks over zijn kwaliteiten wil zeggen natuurlijk, hij zal nu veel leren de komende jaren he. hoe oud is die want denk nog vrij jong !Thomas1906 wrote: ↑Thu Mar 07, 2019 9:42 pmDie spelen in 2de provinciale toch hé?
Zegt inderdaad weinig over zijn kwaliteiten. Ik basket (ik weet het wel, andere sport)in 2de provinciale en speelden vorig seizoen tegen een gast van 17j. Dit seizoen speelt die jongen vlot mee als starter in 2de nationale. In basket is dat zelfs nog iets moeilijker omdat het fysieke aspect (lengte en kracht) nog meer meespeelt dan in voetbal.Carlke wrote: ↑Fri Mar 08, 2019 10:13 amhalverwege 3 de provinciale spelen die, dat niks over zijn kwaliteiten wil zeggen natuurlijk, hij zal nu veel leren de komende jaren he. hoe oud is die want denk nog vrij jong !Thomas1906 wrote: ↑Thu Mar 07, 2019 9:42 pmDie spelen in 2de provinciale toch hé?
Zonder de kwaliteiten van deze jongen te kennen natuurlijk hé. Ik neem aan dat DG dit met zijn ervaring wel weet in te schatten
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Yes. Mooi zo, hopelijk kunnen we nog gelijkaardige zetten doen. Tis tof om het gevoel te hebben dat het bestuur op z’n minst ietst uitspookt waar over nagedacht is. Het is anders geweest.Axassin wrote: ↑Fri Mar 08, 2019 11:47 amZegt inderdaad weinig over zijn kwaliteiten. Ik basket (ik weet het wel, andere sport)in 2de provinciale en speelden vorig seizoen tegen een gast van 17j. Dit seizoen speelt die jongen vlot mee als starter in 2de nationale. In basket is dat zelfs nog iets moeilijker omdat het fysieke aspect (lengte en kracht) nog meer meespeelt dan in voetbal.Carlke wrote: ↑Fri Mar 08, 2019 10:13 amhalverwege 3 de provinciale spelen die, dat niks over zijn kwaliteiten wil zeggen natuurlijk, hij zal nu veel leren de komende jaren he. hoe oud is die want denk nog vrij jong !Thomas1906 wrote: ↑Thu Mar 07, 2019 9:42 pmDie spelen in 2de provinciale toch hé?
Zonder de kwaliteiten van deze jongen te kennen natuurlijk hé. Ik neem aan dat DG dit met zijn ervaring wel weet in te schatten
Remember Nico Van Kerkhoven, die kwam ook van Lint en was een jaar later een vaste waarde in 1e klasse... Het kan dus..
hij heeft van weekend al doepunt gemaakt voor kv hooikt