Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Goe gewerkt Dakke!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Merci voor de geruststelling gasten! Ik ben gewoon enthousiast en een tikje nerveus voor het nieuwe seizoen
-
Logisch ook, het is eigenlijk alles of niets dit seizoen. Geen promotie kan al een tikkeltje rampzalig zijn met de ploegen in 1b.
Ben het met je eens dat promotie dit seizoen uiterst belangrijk is, maar hoezo omwille van de ploegen in 1B?Thomas1906 wrote: ↑Sat Jul 27, 2019 3:21 pmLogisch ook, het is eigenlijk alles of niets dit seizoen. Geen promotie kan al een tikkeltje rampzalig zijn met de ploegen in 1b.
-
Eender welke ploeg die degradeert van die reeks nu is sterker. We hebben geluk dat Tubeke nu degradeerde.Eric wrote: ↑Sun Jul 28, 2019 3:42 pmBen het met je eens dat promotie dit seizoen uiterst belangrijk is, maar hoezo omwille van de ploegen in 1B?Thomas1906 wrote: ↑Sat Jul 27, 2019 3:21 pmLogisch ook, het is eigenlijk alles of niets dit seizoen. Geen promotie kan al een tikkeltje rampzalig zijn met de ploegen in 1b.
Dacht dat in Roeselare het ook niet veel soeps meer is,denk dat die moesten zakken de Chinezen ook weg zijn ze !
-
Ik lees op fb dat je niet de enige bent.Carlke wrote: ↑Sat Jul 20, 2019 2:12 pmAls het goed is zeg ik het ook,maar vandaag toch ontgoocheld in onze club.ik kom om half 1 op Lierse voor abonnementen,resultaat gesloten. 3 keer gezien of ik mij niet vergiste van uren want daar Hong van 14 tot 17 uur. Maar op openingsuren die ze op tv aangaven van 10 tot 17 uur, gelukkig moet ik niet te ver rijden maar sommige misschien wel en dat mee maken
Dit soort amateurisme van vroeger mag nu niet meer voorvallen vind ik!
Hoop ook van nietThomas1906 wrote: ↑Mon Jul 29, 2019 6:50 pmIk lees op fb dat je niet de enige bent.Carlke wrote: ↑Sat Jul 20, 2019 2:12 pmAls het goed is zeg ik het ook,maar vandaag toch ontgoocheld in onze club.ik kom om half 1 op Lierse voor abonnementen,resultaat gesloten. 3 keer gezien of ik mij niet vergiste van uren want daar Hong van 14 tot 17 uur. Maar op openingsuren die ze op tv aangaven van 10 tot 17 uur, gelukkig moet ik niet te ver rijden maar sommige misschien wel en dat mee maken
Dit soort amateurisme van vroeger mag nu niet meer voorvallen vind ik!
Iemand een idee hoe het met de loges voor volgend jaar zit?
Bacardi verlengt hun deal en heeft/gaat een deel van de vide mee vernieuwen. Ik wist eerlijkgezegd niet dat we daar een partnership mee hadden, maar tof nieuws