Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Dat was een gerucht, volgens mij is er ook mee gesproken , maar aangezien die het zo goed doet in Brugge verwacht ik niet dat dat iets gaat worden .
Heb gisteren ook ergens iets horen waaien iemand van Antwerp, dus Stef Wils past wel in dat plaatje of die er klaar voor is dat is nog de vraag .
Voor mij echt geen Stef Wils.Devyd wrote: ↑Sat Apr 18, 2026 7:51 pmDat was een gerucht, volgens mij is er ook mee gesproken , maar aangezien die het zo goed doet in Brugge verwacht ik niet dat dat iets gaat worden .
Heb gisteren ook ergens iets horen waaien iemand van Antwerp, dus Stef Wils past wel in dat plaatje of die er klaar voor is dat is nog de vraag .
Te onervaren en heeft absoluut geen goede indruk nagelaten in zijn Antwerp-periode.
Onzeker, timide, niet de man die we nu nodig hebben.
Formerly known as Lisp-boy
-
Tamas Krivitz
Het zal wellicht de goedkoopste trainer worden, daar kan je geld op verwedden.
We gaan sinds de heropstart 8 jaar geleden de tiende trainer verwelkomen, welke Belgische club kan dit voorleggen? Volgend seizoen krijg je weer hetzelfde geserveerd. Enig doel is overleven in deze reeks,af en toe cashen en niet teveel winstpremies moeten uitbetalen. Kort samengevat. Ik vraag mij af welke trainer met een eergevoel dat nog wil trainer worden op het lisp.Tamas Krivitz wrote: ↑Mon Apr 20, 2026 10:15 amHet zal wellicht de goedkoopste trainer worden, daar kan je geld op verwedden.
Begin maar eens te rekenen, er zijn er veel met veel meer trainers.ozzy105 wrote: ↑Mon Apr 20, 2026 10:34 amWe gaan sinds de heropstart 8 jaar geleden de tiende trainer verwelkomen, welke Belgische club kan dit voorleggen? Volgend seizoen krijg je weer hetzelfde geserveerd. Enig doel is overleven in deze reeks,af en toe cashen en niet teveel winstpremies moeten uitbetalen. Kort samengevat. Ik vraag mij af welke trainer met een eergevoel dat nog wil trainer worden op het lisp.Tamas Krivitz wrote: ↑Mon Apr 20, 2026 10:15 amHet zal wellicht de goedkoopste trainer worden, daar kan je geld op verwedden.
Hoeveel in 1a die al een vol jaar in dienst zijn?
En gij waart die constant Rocky Peeters buiten riep
Een club die na amper 8 jaar aan evenveel of meer trainers toe is? No way. Moet je nog bijrekenen dat Van Imschoot drie jaar trainer was op het lisp. Betreffende Rocky idd als je na 1 op 27 nog niets mag zeggen...de enige schuldige was het bestuur dat maar bleef aanmodderen met hem tot ze het niet meer konden verantwoorden tov supporters. ik herinner mij nog ene Trost die bij de heropstart betere resultaten kon voorleggen en al mocht ophoepelen na enkele maanden. Rocky mocht blijven aanmodderen met alle gevolgen vandien he ambras,spelers die naar de bank of tribunes vlogen. Kijk al uit wie ze nu weer gaan nemen met geen geld in hun portemonnee,wie waagt zich aan dit avontuur benieuwd.