Clubnieuws
Re: Clubnieuws
2... Realiteit is dat er momenteel een leegloop bezig is trainer-staf, de betere spelers die al vertrokken en zullen vertrekken, sponsors... Daar kan je niet naast kijken als supporter! Ik vrees dat dit weer niet goed gaat aflopen!Mark wrote: ↑Fri May 05, 2023 10:47 amKan hier allemaal weinig over zeggen afwachten en zien wat er de komende weken gebeurd en hoe we volgend seizoen starten.
Maar het is wel duidelijk dat LVT de baas wil blijven en dat is vlgs mij niet in het belang van de club omwille van het veel te kleine budget.
Appelboom? Sinds vorige zomer toch al hoorBarry wrote: ↑Fri May 05, 2023 10:35 amIemand enig idee hoe lang Sidney Appelboom al rondloopt op het lisp? Niks tegen hem persoonlijk, verre van zelfs maar zou graag weten wat nu zijn exacte rol binnen de club is. Op zich is er niets mis met iemand die uit een andere sport komt. Kijk naar een Manu Leroy (Van hockey-speler naar CEO ad interim Voetbalbond, Thomas Van den Spiegel (Van basketbal naar organisatie wielerwedstrijden),... Alleen jammer dat er geen duidelijke communicatie is over zijn rol binnen de club.
Wat NVK betreft: zeer jammer dat hij vertrekt, maar soms is het ook beter zo. Het feit dat hij zich niet meer goed in zijn vel voelt wil ook zeggen dat er zaken veranderen. Positief of negatief dat zal de toekomst uitwijzen.
Dan wil ik nog even een gelijkenis trekken met een wielerploeg: Lotto Dstny. Paar jaar geleden lelijk eendje, werden uitgelachen, werden vreemde beslissingen genomen, mensen met jarelange dienst werden ontslagen (Herman Frison, Marc Sergeant). Er werden zware contracten aangeboden aan renners die over hun top zijn (Gilbert, Degenkolb). Uiteindelijk is deze ploeg vorig jaar gezakt uit de World-tour. Kwam daar nog eens bij dat ze met Soudal 1 van hun hoofdsponsers kwijtspeelde.
Dit jaar heeft deze ploeg vooral ingezet op (infra)structuur, wetenschap en voedingsleer. De jeugd krijgt ook kansen en de ploeg draait nu 1 van hun beste voorjaren van de afgelopen 10 jaar. Met Arnaud de Lie een mooi uithangbord, dat helpt natuurlijk maar dat is ook nog een jonge gast + ook andere renners reden veel beter dan de jaren voordien.
De vergelijking gaat mss niet 100% op, maar ik zie wel raakvlakken.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
2.... niks tegen luc want hij blijft de man die ons gered heeft. Maar van de groei van de club merk ik toch ook weinig nu , vooral het sportieve . Tijd voor gesprek met de fans zou ik zeggen of hij gaat nog minder volk in stadion zienJelle1906 wrote: ↑Fri May 05, 2023 10:16 amIk denk dat nico de bal perfect raakt.esreil wrote: ↑Fri May 05, 2023 10:08 amAltijd fan geweest van Nico Van Kerckhoven maar dit voelt toch vooral als natrappen... Dat is nergens voor nodig, dit komt de 'club van je hart' niet ten goede.
Het is meestal geen goed idee om kort na een vertrek met de pers te gaan praten. Zij zoeken sensatie en lezers. Jammer dat Nico zich wel heeft laten verleiden en de club zo in een slecht daglicht plaats. Dat doe je niet met de club van je hart.
Er zullen wel problemen zijn, zoals overal, maar laten we die vooral intern proberen op te lossen.
Respect voor je carrière en verwezenlijkingen Nico, maar hier sla je de bal mis wat mij betreft.
Welgemeend succes in je verdere loopbaan.
Onze visie was stadion zetten en dan sportieve stappen zetten, als je dan een vergunning hebt voor je uitvak en daar zelfs niet aan begint dan klopt er iets niet en ze moeten niet afkomen met prijsstijging van bouwmaterialen want in eind september is er pas beslist u9tvak eerst te pakken en tege dat rwdm en beerschot kwam ging het klaar zijn, toen waren de prijsstijgingen er al en je wist toen ook al dat er in januari nog een prijsstijging ging komen van materialen.
Conclusie 1grootte leugen over dat uitvak, word niks meer over gecommuniceerd en dan alle mensen die meewillen investeren worden wandel gestuurd... waarom omdat hij zelf de groote man wil zijn?
Bij ons gebeurt net hetzelfde zoals met luc in Antwerpen, hij wil baas zijn over profclub maar is zelf ni capitaal krachtig genoeg om het leefbaar en sfeervol te houden
Zijn we niet te ongeduldig? We hebben PO 1 gehaald, een ambitie waar we ons bij aanvang van het seizoen nagenoeg allemaal in konden vinden. Akkoord, daarin hebben we louter een figurantenrol gespeeld, maar toch: liever dat dan een seizoen als pakweg dat van Dender.
Uiteraard moet er nu nog een extra stapje gezet worden, maar dat kunnen we toch pas volgend seizoen beoordelen?
Uiteraard moet er nu nog een extra stapje gezet worden, maar dat kunnen we toch pas volgend seizoen beoordelen?
Er zou op 25 mei een supportersavond komen
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Oké we zullen geduldig afwachten tot dan.
Geen speculaties meer.
Geen speculaties meer.
- Justhomuch
We hebben de doelstelling die werd geopperd gehaald, maar voor veel supporters die in het verleden blijven steken is dat te weinig.
Ik heb wel men bedenkingen bij de leegloop, er mag nog eens positief nieuws komen.
Ik heb wel men bedenkingen bij de leegloop, er mag nog eens positief nieuws komen.
Wij komen áltijd terug!
Goed, wij blijven in het verleden steken, nu heb ik een heel directe vraag:Justhomuch wrote: ↑Sat May 06, 2023 9:41 pmWe hebben de doelstelling die werd geopperd gehaald, maar voor veel supporters die in het verleden blijven steken is dat te weinig.
Ben jij als supporter tevreden als LVT zou zeggen (hij durft dit niet maar denkt het misschien wel) dat wij de volgende 10 jaar gewoon in 1B zouden blijven spelen? Als dat al mogelijk is met ons klein budget.
Of vind jij net zoals wij dat Lierse gewoon thuis hoort in 1A.
Mark wrote: ↑Sun May 07, 2023 10:11 amGoed, wij blijven in het verleden steken, nu heb ik een heel directe vraag:Justhomuch wrote: ↑Sat May 06, 2023 9:41 pmWe hebben de doelstelling die werd geopperd gehaald, maar voor veel supporters die in het verleden blijven steken is dat te weinig.
Ben jij als supporter tevreden als LVT zou zeggen (hij durft dit niet maar denkt het misschien wel) dat wij de volgende 10 jaar gewoon in 1B zouden blijven spelen? Als dat al mogelijk is met ons klein budget.
Of vind jij net zoals wij dat Lierse gewoon thuis hoort in 1A.
Als wij de komende 10 jaar financieel stabiel blijven , en rustig kunnen bouwen en mee doen net onder de top .
Dan teken ik daar direct voor ! .
Uiteraard zou het pakken leuker zijn om alle weken voor een vol huis in 1A te spelen , maar ge kunt verwachtingen hebben en tegelijk realistisch zijn ook he .
Ik ben ook realistisch. Maar ik ben niet tevreden met een status quo. Ofwel heeft LVT de nodige financiele middellen om ons binnen de 5 jaar naar 1A te brengen, ofwel zoekt hij die in mede investeerders, die dan ook een vingrr in de pap hebben. Ofwel zoekt hij een berouwbare overnemer die ons naar 1A brengt.