Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Marcel Vets overleden verdomme toch... Rip Marcel, veel sterkte voor familie en vrienden!
Erg triest nieuws. Enorm belangrijk figuur in de geschiedenis van Lierse. Een artikel op sporza hierover. Mooie erkenning.
Erg mooi om al die steunbetuigingen binnen te zien komen. Wat een palmares.
IJzeren discipline die Marcel aan de dag legde om onze voetballers te kweken. Maar steeds met een arm om de schouder. Dit nieuws kwam toch even aan. Zonder Marcel geen gouden generaties eind jaren 90.
Hij leed de laatste jaren jammer genoeg aan dementie en dat beterde er niet op. De laatste keer dat ik hem zag was enkele jaren voor het failissement van KLSK. Hij maakte zich toen -terecht- kwaad over hoe ZIJN jeugdwerking uitgekleed werd door Maged Samy en zijn gevolg. Marcel had bij de sportkring een mooier einde verdiend voor zijn fantastische werk.
Hij leed de laatste jaren jammer genoeg aan dementie en dat beterde er niet op. De laatste keer dat ik hem zag was enkele jaren voor het failissement van KLSK. Hij maakte zich toen -terecht- kwaad over hoe ZIJN jeugdwerking uitgekleed werd door Maged Samy en zijn gevolg. Marcel had bij de sportkring een mooier einde verdiend voor zijn fantastische werk.
Zag ergens het voorstel om Kessel om te dopen en zijn naam erin te verwerken. Zou een passend eerbetoon zijn vind ik.Lierenaar wrote: ↑Wed Apr 14, 2021 12:58 pmIJzeren discipline die Marcel aan de dag legde om onze voetballers te kweken. Maar steeds met een arm om de schouder. Dit nieuws kwam toch even aan. Zonder Marcel geen gouden generaties eind jaren 90.
-
Schitterend voorstel, kan er via het supportersverbond misschien een referendum hiervoor opgestart worden, mijn stem heb je alleszins.KRKN wrote: ↑Wed Apr 14, 2021 2:11 pmZag ergens het voorstel om Kessel om te dopen en zijn naam erin te verwerken. Zou een passend eerbetoon zijn vind ik.Lierenaar wrote: ↑Wed Apr 14, 2021 12:58 pmIJzeren discipline die Marcel aan de dag legde om onze voetballers te kweken. Maar steeds met een arm om de schouder. Dit nieuws kwam toch even aan. Zonder Marcel geen gouden generaties eind jaren 90.
Opnieuw in eerste zit een licentie. Op dat vlak loopt het alvast goed.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.