Sc rond Antwerpen
Re: Sc rond Antwerpen
Ik ben benieuwd! Blij dat er toch goed wat interesse blijkt te zijn. Het gaat een toffe match worden. Ik pak 2 collegas mee voor hun eerste Lierse-ervaring
En tis al jaren geleden dat ik nog in de Pelikaan geweest ben. Als ik naar de ligging van de SCs kijk is jullie club toch wel goed gelegen. Inderdaad vreemd dat er geen enkele meer in Mortsel is.
.
Kan dat moeilijk inschatten of daar genoeg vraag naar is. Heb het idee dat je in Mortsel al vrij snel in het vaarwater van Antwerp en in mindere mate Beerschot zit. Nu: misschien wel genoeg om er terug SC uit de grond te stampen. Op termijn.KRKN wrote: ↑Tue Apr 09, 2019 7:39 amIk ben benieuwd! Blij dat er toch goed wat interesse blijkt te zijn. Het gaat een toffe match worden. Ik pak 2 collegas mee voor hun eerste Lierse-ervaring
En tis al jaren geleden dat ik nog in de Pelikaan geweest ben. Als ik naar de ligging van de SCs kijk is jullie club toch wel goed gelegen. Inderdaad vreemd dat er geen enkele meer in Mortsel is.
.
Wij hebben het jaren geprobeerd, niet gemakkelijk, weinig interesse, enkel bij heel belangrijke matchen zat de bus vol, het lukt ons meer om uit de kosten te geraken in Vremde
Ongelooflijk gezellige busrit. Heb mij super goed geamuseerd, aanrader! Ga zeker nog mee in de toekomst.