Sc rond Antwerpen

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
KRKN
Re: Sc rond Antwerpen

Post by KRKN » Tue Apr 09, 2019 7:39 am

wim wrote:
Mon Apr 08, 2019 6:58 pm
De volgende keer meer dan welkom we proberen er terug iets leuks voor te maken
En extra volk is meer dan welkom
Ik ben benieuwd! Blij dat er toch goed wat interesse blijkt te zijn. Het gaat een toffe match worden. Ik pak 2 collegas mee voor hun eerste Lierse-ervaring :D

En tis al jaren geleden dat ik nog in de Pelikaan geweest ben. Als ik naar de ligging van de SCs kijk is jullie club toch wel goed gelegen. Inderdaad vreemd dat er geen enkele meer in Mortsel is.
.

Flor

Post by Flor » Tue Apr 09, 2019 7:17 pm

KRKN wrote:
Tue Apr 09, 2019 7:39 am
wim wrote:
Mon Apr 08, 2019 6:58 pm
De volgende keer meer dan welkom we proberen er terug iets leuks voor te maken
En extra volk is meer dan welkom
Ik ben benieuwd! Blij dat er toch goed wat interesse blijkt te zijn. Het gaat een toffe match worden. Ik pak 2 collegas mee voor hun eerste Lierse-ervaring :D

En tis al jaren geleden dat ik nog in de Pelikaan geweest ben. Als ik naar de ligging van de SCs kijk is jullie club toch wel goed gelegen. Inderdaad vreemd dat er geen enkele meer in Mortsel is.
.
Kan dat moeilijk inschatten of daar genoeg vraag naar is. Heb het idee dat je in Mortsel al vrij snel in het vaarwater van Antwerp en in mindere mate Beerschot zit. Nu: misschien wel genoeg om er terug SC uit de grond te stampen. Op termijn.

wim

Post by wim » Wed Apr 10, 2019 7:08 am

Wij hebben het jaren geprobeerd, niet gemakkelijk, weinig interesse, enkel bij heel belangrijke matchen zat de bus vol, het lukt ons meer om uit de kosten te geraken in Vremde

KRKN

Post by KRKN » Sun Apr 14, 2019 8:12 am

Ongelooflijk gezellige busrit. Heb mij super goed geamuseerd, aanrader! Ga zeker nog mee in de toekomst.

Post Reply