Virton - Lierse K. [12-12-2021]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Tamas Krivitz
Re: Virton - Lierse K. [12-12-2021]

Post by Tamas Krivitz » Fri Dec 17, 2021 7:31 pm

Vergaaneglorie wrote:
Fri Dec 17, 2021 8:38 am
Toulouse wrote:
Wed Dec 15, 2021 4:41 pm
Heeft niets te maken met de trainer!!! De spelers moeten het doen. Jordy gaat fout. Geen probleem. Denken Jullie onmiddellijk naar eerste te gaan ? De papa van Jordy. Met vriendelijke Groetjes. En waar begint de verdediging ??? Vooraan!!! . Aan Jullie.
Niet met eens, totaal niet!
Als bijna al onze verdedigers er one on one worden afgelopen,samen met te weinig hardheid en discipline dan krijg je te veel doelpunten tegen, geen van onze verdedigers heeft de snelheid om een aanvaller te gaan terughalen, geen enkel smeerlapke vanachter, te braaf, jammer.........

Zovko

Post by Zovko » Fri Dec 17, 2021 8:57 pm

Toulouse wrote:
Heeft niets te maken met de trainer!!! De spelers moeten het doen. Jordy gaat fout. Geen probleem. Denken Jullie onmiddellijk naar eerste te gaan ? De papa van Jordy. Met vriendelijke Groetjes. En waar begint de verdediging ??? Vooraan!!! . Aan Jullie.
De verdediging komt tekort. Punt 😉 Onze RB trekt op geen fluit. Loopt de helft van de tijd uit positie, te traag en wint geen duel. Centraal loopt het ook voor gene meter. Te beginnen bij Bitsindou die niks meer bijbrengt en veel minder recupereert de laatste matchen en het centraal duo(trio) dat de blunders blijft opstapelen en naar mijn mening een over-mijn-lijk mentaliteit mist. Schuermans heeft de wendbaarheid van nen tractor en is ooooo zo traag! Poelmans is de best voetballende van de 3 maar mist body en Gillekens is nog jong en heeft potentie maar kan de verdediging niet dragen. Het lijkt me dat we geen echte leider hebben in de verdedigende centrale as?

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Dec 17, 2021 10:49 pm

Zondag starten met Swinnen ipv Bitsi, Yagan ipv Schouterden en Laes ipv Poelmans!

Carlke

Post by Carlke » Fri Dec 17, 2021 10:51 pm

Zovko wrote:
Fri Dec 17, 2021 8:57 pm
Toulouse wrote:
De verdediging komt tekort. Punt 😉 Onze RB trekt op geen fluit. Loopt de helft van de tijd uit positie, te traag en wint geen duel. Centraal loopt het ook voor gene meter. Te beginnen bij Bitsindou die niks meer bijbrengt en veel minder recupereert de laatste matchen en het centraal duo(trio) dat de blunders blijft opstapelen en naar mijn mening een over-mijn-lijk mentaliteit mist. Schuermans heeft de wendbaarheid van nen tractor en is ooooo zo traag! Poelmans is de best voetballende van de 3 maar mist body en Gillekens is nog jong en heeft potentie maar kan de verdediging niet dragen. Het lijkt me dat we geen echte leider hebben in de verdedigende centrale as?
2.... zet naast gillekens een heel goede verdediger en die gast gaat veel meer progressie maken.

Netzer

Post by Netzer » Sat Dec 18, 2021 2:53 pm

Zovko wrote:
Fri Dec 17, 2021 8:57 pm
Klopt als een bus. Onze verdediging schiet kwalitatief veel te kort.
Formerly known as Lisp-boy

Post Reply