Lierse Kempenzonen - KSK Heist [12-10-2019]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Dimitri26
Re: Lierse Kempenzonen - KSK Heist [12-10-2019]

Post by Dimitri26 » Sun Oct 13, 2019 4:44 pm

Dat Luc de club maar verkoopt als hij kan!!!
Veel beloven doet de zotten in vreugde leven moeten ze gedacht hebben voor het seizoen.
Als de middelen er niet zijn zeg het dan gewoon.

3970

Post by 3970 » Sun Oct 13, 2019 5:26 pm

wekke wrote:
Sun Oct 13, 2019 4:23 pm
3970 wrote:
Sun Oct 13, 2019 12:46 pm
Bij een degradatie gooit Luc de handdoek. Maar zo ver is het nog niet. Wel moeten we een haalbare ambitie vooropstellen en communiceren. Het behoud.
Kan je zo'n communicatie matchen met de ambities van de supporters? Als buitenstaander vond ik het al absurd hoeveel negativiteit en druk er gelegd werd nog voor er één competitiewedstrijd was gespeeld. Dat is ook een van de factoren die niet helpt in deze situatie. Krijg je onderling de gelederen gesloten om dat tegen te gaan en om te draaien? Moeilijke oefening als je het mij vraagt.
Er is idd een discrepantie tussen wat supporters wensen en wat mogelijk is.
Toch denk ik dat je de ambities moet bijstellen, een lange termijn visie poneren, en dat communiceren. En de verkoopspraatjes zo laten. Met alleen regionale voetballers en eigen jeugd 1B bestormen, dat is een contradictio in terminis. Niet meer doen dus :)

wekke

Post by wekke » Sun Oct 13, 2019 6:21 pm

3970 wrote:
Sun Oct 13, 2019 5:26 pm
Er is idd een discrepantie tussen wat supporters wensen en wat mogelijk is.
Toch denk ik dat je de ambities moet bijstellen, een lange termijn visie poneren, en dat communiceren. En de verkoopspraatjes zo laten. Met alleen regionale voetballers en eigen jeugd 1B bestormen, dat is een contradictio in terminis. Niet meer doen dus :)
Mja, ik heb menig maal met de wenkbrauwen gefronst toen ik bepaalde communicaties en visies las. Nu, ergens snap ik het wel. Je moet een bepaald product aan de man proberen te brengen. Als je het dan kan verkopen onder de noemer van elementen en de vroegere visie (jeugdbeleid) van de Sportkring dan is dat een vrij logische stap. Maar dat brengt een bepaalde ambitie en druk met zich mee die eigenlijk niet gezond is voor een organisatie die eigenlijk nog maar in de kinderschoenen staat.

Post Reply