UR La Louvière Centre - Lierse Kempenzonen [31-08-2019]
Re: UR La Louvière Centre - Lierse Kempenzonen [31-08-2019]
Ga je écht Delorge tegen zijn voet op de linksback zetten? Speelde daar tegen Aalst en was echt dramatisch (wissel nog in de eerste helft).ozzy105 wrote: ↑Mon Aug 26, 2019 2:05 pmBoulaouali wordt toch gemist hoor, een speler met een actie en vooral pikt regelmatig zijn goal mee .. hopelijk snel terug want één van de betere ballers in de hoogste amateursreeks! Voorts zou ik toch beginnen te opteren voor achteraan Rausin-Vinck-Doumbia-Smolders-Delorge … heb je meteen ook de beste of één van de beste verdediging uit de reeks! Alleen moet je een trainer hebben die dit wil inzien ..
Boualouali is niet één van de beste ballers van de reeks. Is echt geen dribbelkont fzo hoor. Wel een degelijk rendement (7 doelpunten in de reguliere competitie).
Als we 4-3-3 gaan spelen, en iedereen fit, zou ik ze zo zetten;
Rausin
Vinck-Smolders-Doumbia-Nelissen
Buyens-Janssen
Da Silva
Osei-Berkoe Boualouali
Vermeiren
Daarmee speel je geen kampioen, maar da's nog wel ok (de kwaliteiten van de trainer buiten beschouwing gelaten). Als Din Sula komt, Vermeiren er instant uit voor hem. Die voelt zich te zeker van z'n plek. Als je ergens nog een spelmaker kan losweken/huren, dan heb ik er nog wat meer vertrouwen in. Bovendien kan je dan Vermeiren, Van Aarschot & Kindermans van de bank halen om je opstelling om te smijten.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik volg. Goeie opstelling, al verwacht ik dat Smolders nog niet fit is.Axassin wrote: ↑Mon Aug 26, 2019 2:49 pmGa je écht Delorge tegen zijn voet op de linksback zetten? Speelde daar tegen Aalst en was echt dramatisch (wissel nog in de eerste helft).ozzy105 wrote: ↑Mon Aug 26, 2019 2:05 pmBoulaouali wordt toch gemist hoor, een speler met een actie en vooral pikt regelmatig zijn goal mee .. hopelijk snel terug want één van de betere ballers in de hoogste amateursreeks! Voorts zou ik toch beginnen te opteren voor achteraan Rausin-Vinck-Doumbia-Smolders-Delorge … heb je meteen ook de beste of één van de beste verdediging uit de reeks! Alleen moet je een trainer hebben die dit wil inzien ..
Boualouali is niet één van de beste ballers van de reeks. Is echt geen dribbelkont fzo hoor. Wel een degelijk rendement (7 doelpunten in de reguliere competitie).
Als we 4-3-3 gaan spelen, en iedereen fit, zou ik ze zo zetten;
Rausin
Vinck-Smolders-Doumbia-Nelissen
Buyens-Janssen
Da Silva
Osei-Berkoe Boualouali
Vermeiren
Daarmee speel je geen kampioen, maar da's nog wel ok (de kwaliteiten van de trainer buiten beschouwing gelaten). Als Din Sula komt, Vermeiren er instant uit voor hem. Die voelt zich te zeker van z'n plek. Als je ergens nog een spelmaker kan losweken/huren, dan heb ik er nog wat meer vertrouwen in. Bovendien kan je dan Vermeiren, Van Aarschot & Kindermans van de bank halen om je opstelling om te smijten.
Een overwinning moet om de sfeer van negativiteit te doorbreken. Ik vind dat we kritisch mogen zijn, maar als ik sommige reacties op sociale media zie vind ik die er toch over.
Komaan leeuwen!
-
Correcte opstelling en inderdaad sommigen op social media overdrijven wel.
Tis beslist. Den deze zakt mee af naar La Louviere
Met de bus of auto, dat weet ik nog niet. Geen zorgen mannen, ik zorg voor de drie punten.

Met de bus of auto, dat weet ik nog niet. Geen zorgen mannen, ik zorg voor de drie punten.
- Justhomuch
Den derde helft is al binnen! Ik zit op nen trouw, surrounded by die-hard rafc supporters

Wij komen áltijd terug!
Oef. Veel sterkte.Justhomuch wrote: ↑Mon Aug 26, 2019 11:07 pmDen derde helft is al binnen! Ik zit op nen trouw, surrounded by die-hard rafc supporters![]()
Nog drie keer slapen vrienden.
Hopelijk toch goed wat volk mee, eigenlijk is dat niet eens zo ver.
Hopelijk toch goed wat volk mee, eigenlijk is dat niet eens zo ver.
Met zulke voorbereiding en alles wat er naast het veld gebeurde lees Marvin en nu een trainer die zichzelf aanbood bij een andere club mogen de verwachtingen niet te hoog liggen, zeer blij zijn met één puntje maar vrees voor een nederlaag bij een ploeg notabene die een stevige thuisreputatie heeft liefst 16 maanden ongeslagen!
Wat is daar allemaal van waar hé, eerst schrijven ze dat Beveren Rocky wil. Ineens zou het nu zijn dat hij zich aanbood.misschien speelt Beveren nu een spelletje om hem bij Lierse slecht te maken, om hem toch nog binnen te halen ! Nog straffer vind ik dat het plots combi regeling is !
Nu plots combiregeling... das inderdaad erg straf, zo last minute.