Kortrijk - Lierse
Re: Kortrijk - Lierse
Wonder dat het nog 0-0 staat.
Dat Kortrijk de betere ploeg is, stoort me niet. Hebben een hele reeks spelers die vorig jaar nog in eerste afdeling speelden. Dat er geen systeem in onze ploeg zit, dat is erger. Vanderhallen op het middenveld is inderdaad vreemde keuze. Daguin kan toch niet alles verleerd zijn. Voor de rest te hopen dat er nu nog niet iemand uitvalt. De kleuterschool op de bank… dat komt niet goed.
- Justhomuch
Ik zeg het niet graag, maar nagels met koppen.Netzer wrote: ↑Sat Aug 16, 2025 4:28 pmWat een zwak voetballende ploeg hebben wij toch.
Vanderhallen in het middenveld, daar moet je echt mee stoppen. Loopt kompleet verloren en heeft daar absoluut de voetballende kwaliteiten niet voor. We hebben toch Daguin en Matuta voor deze positie?
Kortrijk veruit de beste ploeg dit eerste half uur en onze aanvallers worden totaal niet aangespeeld. De bal wordt naar voor gekeild en dan staat daar ... niemand.
Er zit geen systeem in deze ploeg, dit moet echt veel beter.
Matuta gaan we niet meer zien spelen denk ik trouwens.
Wij komen áltijd terug!
Ach wat moet je hier nog van zeggen.. het trok wéér op niets. Voor de tweede wedstrijd op rij geen kans bijeengespeeld. Menne nek doe zeer van heel de tweede helft naar rechts te kijken.
Degradatiekandidaat nummer 1, dat zijn wij.
Degradatiekandidaat nummer 1, dat zijn wij.
Op Kortrijk verliezen is geen ramp ! Das duidelijk een titel kandidaat .
Maar zoals ik vorige week al aanhaalde ,
Er is geen systeem , onze spits kan een boek uitlezen terwijl hij wacht op goede ballen .
De flanken zijn zwaar ondermaats .
Het enige verschil dat ik gezien heb is dat er al minder ballen achteruit gespeeld worden . Nu spelen we ze gewoon wild naar voor
Probleem is de coach , heel simpel !
Als je tijdens de voorbereiding geen er geen systeem in krijgt , heb je voor mij niets te zoeken in het Profvoetbal .
Er is geen systeem , onze spits kan een boek uitlezen terwijl hij wacht op goede ballen .
Het enige verschil dat ik gezien heb is dat er al minder ballen achteruit gespeeld worden . Nu spelen we ze gewoon wild naar voor

Als je tijdens de voorbereiding geen er geen systeem in krijgt , heb je voor mij niets te zoeken in het Profvoetbal .
Het probleem is veel meer dan de coach hoor. Hij heeft se spelers niet. Met deze kern lukt het geen enkele coach...Devyd wrote: ↑Sat Aug 16, 2025 6:13 pmOp Kortrijk verliezen is geen ramp ! Das duidelijk een titel kandidaat .
Het enige verschil dat ik gezien heb is dat er al minder ballen achteruit gespeeld worden . Nu spelen we ze gewoon wild naar voor![]()
Trainer treft geen schuld het is LVT! Durf verdorie dat nu toch is te benoemen zoals het is! Met welke riemen moet de Amerikaan nu roeien??? Verdorie 3/4 van de kern zijn onervaren jonge spelers die uit 1 of nog lagere klasse komen. Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk waarom de trainer is gebleven tenzij hij weer loze beloftes kreeg van de big boss... Zou niet de eerste zijn he... Ga maar eens vragen aan vertrokken spelers en of mensen met een echt Lierse hart!!!
Sorry he, maar het is wel "de Amerikaan" dat Vanderhallen in het middenveld zet en Masika als flankverdediger. En het is ook hij die er gewoon op geen enkele manier een systeem in krijgt. Voor mij is de trainer even hard gebuisd als de spelersgroep.ozzy105 wrote: ↑Sat Aug 16, 2025 6:41 pmTrainer treft geen schuld het is LVT! Durf verdorie dat nu toch is te benoemen zoals het is! Met welke riemen moet de Amerikaan nu roeien??? Verdorie 3/4 van de kern zijn onervaren jonge spelers die uit 1 of nog lagere klasse komen. Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk waarom de trainer is gebleven tenzij hij weer loze beloftes kreeg van de big boss... Zou niet de eerste zijn he... Ga maar eens vragen aan vertrokken spelers en of mensen met een echt Lierse hart!!!
Een bedenking dat ik me wel maak is dat een fitte Kireev echt van goudwaarde zou kunnen zijn voor deze ploeg. Momenteel beschikken we letterlijk over geen enkele speler die de kwaliteit heeft om de aanvallers te lanceren of deftig aan te spelen. Echt letterlijk niemand. Of het moest binnenkort van Mansour Sy komen, als hij opnieuw fit is. Daar verwacht ik toch wel iets van.
Wat heeft Matuta eigenlijk mispeuterd om zo uit de gratie te vallen dat er in zijn plaats een speler wordt gezet die daar totaal de kwaliteiten niet voor heeft en vorig seizoen zo goed als geen enkele wedstrijd gespeeld heeft?
Last edited by Netzer on Sat Aug 16, 2025 7:31 pm, edited 2 times in total.
Formerly known as Lisp-boy
Ik volg een stuk , het spelersmateriaal is onvoldoende ! maar waarom weer spelers op andere posities uit spelen ? Hou het simpel zet iedereen op zijn eigen positie , en drillt daar 2 a 3 spelsystemen in . Ondertussen toch al wel wa tijd voor gehad ? Da zijn gasten die allemaal Elite in de jeugd hebben gespeeld , zo moeilijk kan het niet zijn .Flammea wrote: ↑Sat Aug 16, 2025 6:25 pmHet probleem is veel meer dan de coach hoor. Hij heeft se spelers niet. Met deze kern lukt het geen enkele coach...Devyd wrote: ↑Sat Aug 16, 2025 6:13 pmOp Kortrijk verliezen is geen ramp ! Das duidelijk een titel kandidaat .
Het enige verschil dat ik gezien heb is dat er al minder ballen achteruit gespeeld worden . Nu spelen we ze gewoon wild naar voor![]()
Als je tijdens de voorbereiding er geen systeem in krijgt , heb je voor mij niets te zoeken in het Profvoetbal .
Maar op deze moment is er geen systeem , als ik in mijn 30 er jaren in een vriendencompetitie speelde met verschillende gasten die nooit gevoetbald hadden op niveau , speelden wij exact hetzelfde als wat ze nu spelen . Balletje opzij , flanken proberen te bereiken en proberen hem voor de goal te rammen , dat zijn we nu al 2 weken aan het doen elke keer we een poging wagen naar voor . Geen creativiteit , geen alternatief plan als de flanken dicht zitten , als de spits afhaakt geen flankspelers die iets dieper gaan lopen om alsnog daar de bal te krijgen ,...
Last edited by Devyd on Sat Aug 16, 2025 8:28 pm, edited 1 time in total.
- Justhomuch
Idd.Devyd wrote: ↑Sat Aug 16, 2025 7:27 pmIk volg een stuk , het spelersmateriaal is onvoldoende ! maar waarom weer spelers op andere posities uit spelen ? Hou het simpel zet iedereen op zijn eigen positie , en drillt daar 2 a 3 spelsystemen in . Ondertussen toch al wel wa tijd voor gehad ? Da zijn gasten die allemaal Elite in de jeugd hebben gespeeld , zo moeilijk kan het niet zijn .Flammea wrote: ↑Sat Aug 16, 2025 6:25 pmHet probleem is veel meer dan de coach hoor. Hij heeft se spelers niet. Met deze kern lukt het geen enkele coach...Devyd wrote: ↑Sat Aug 16, 2025 6:13 pmOp Kortrijk verliezen is geen ramp ! Das duidelijk een titel kandidaat .
Maar op deze moment is er geen systeem , als ik in mijn 30 er jaren in een vriendencompetitie speelde met verschillende gasten die nooit gevoetbald hadden op niveau , speelden wij exact hetzelfde als wat ze nu spelen . Balletje opzij , flanken proberen te bereiken en proberen hem voor de goal te rammen , dat zijn we nu al 2 weken aan het doen elke keer we een poging wagen naar voor . Geen creativiteit , geen alternatief plan als de flanken dicht zitten , als de spits afhaakt geen flankspelers die iets dieper gaan lopen om alsnog daar de bal te krijgen ,...
Ik verwacht Laes er volgende week terug bij
Wij komen áltijd terug!