Lierse Kempenzonen - RWDM [17-11-2018]
Re: Lierse Kempenzonen - RWDM [17-11-2018]
Volgens GVA 3500 stuks. Dus ook niet wauw, maar ook niet slecht. Denk dat het aantal in de wintermaanden toch wat gaat afnemen.ozzy105 wrote: ↑Sun Nov 18, 2018 12:06 pmAls ze slim zijn halen ze bij de ex-ploeg van Dave nl Rupel Boom tijdens de winterstop het duo Spaenhoven-Schaessens beide zijn aan een goed seizoen bezig vooral Jaric die alweer scoorde in Virton....Donovanbob wrote: ↑Sun Nov 18, 2018 10:10 amAls het bestuur slim is, proberen ze tijdens de winterstop RWDM te verzwakken. Zij zijn uiteindelijk een rechtstreekse concurrent voor promotie.achteraan moet er ook wat bij en vooraan want Vermeiren alleen is veel te weinig en Da Silva brengt niet hetgeen wat men verwachte een miskoop tot en met momenteel!Hoeveel toeschouwers waren er gisteren op het lisp,een lisp dat duidelijk weer leeft 4000-5000?
Aan sfeer echter geen gebrek

-
Uiteindelijk is alleen Vak L echt goed gevuld en den berg in het midden (vergelijkbaar met vorige jaren).
Achter de goal is het echt triestig vind ik. Wetende dat daar misschien ook nog mensen van de P zijn bijgekomen.
Enig minpunt aan de avond was toch het volgende: https://www.gva.be/cnt/blbpr_03955606/g ... um=twitter
Achter de goal is het echt triestig vind ik. Wetende dat daar misschien ook nog mensen van de P zijn bijgekomen.
Enig minpunt aan de avond was toch het volgende: https://www.gva.be/cnt/blbpr_03955606/g ... um=twitter
Had toch de indruk dat er veel meer waren hoor, toch de indruk dat er meer volk was dan tegen Thes wat goed was voor 4200 man..RWDM had toch ook wat meer volk bij dan Thes...Eric wrote: ↑Sun Nov 18, 2018 12:11 pmVolgens GVA 3500 stuks. Dus ook niet wauw, maar ook niet slecht. Denk dat het aantal in de wintermaanden toch wat gaat afnemen.ozzy105 wrote: ↑Sun Nov 18, 2018 12:06 pmAls ze slim zijn halen ze bij de ex-ploeg van Dave nl Rupel Boom tijdens de winterstop het duo Spaenhoven-Schaessens beide zijn aan een goed seizoen bezig vooral Jaric die alweer scoorde in Virton....Donovanbob wrote: ↑Sun Nov 18, 2018 10:10 amAls het bestuur slim is, proberen ze tijdens de winterstop RWDM te verzwakken. Zij zijn uiteindelijk een rechtstreekse concurrent voor promotie.achteraan moet er ook wat bij en vooraan want Vermeiren alleen is veel te weinig en Da Silva brengt niet hetgeen wat men verwachte een miskoop tot en met momenteel!Hoeveel toeschouwers waren er gisteren op het lisp,een lisp dat duidelijk weer leeft 4000-5000?
Aan sfeer echter geen gebrek![]()
Hm, dat denk ik niet. Thes was qua opkomst denk ik het beste van dit seizoen. Zo'n ticketactie had vandaag een veel betere impact gehad.
Ik verwacht dat we niet snel meer boven de 4000 gaan uitkomen tot de temperaturen weer de hoogte inschieten. En de eindronde - indien die gehaald worden - zal ook wel wat volk optrommelen.
Slecht vind ik die aantallen an sich niet hoor
Wel blijven werken om stuk voor stuk terug mensen die na vorig jaar het Lisp de rug toegekeurd hebben terug te krijgen. Dan kunnen we terug standaard naar 4 a 5000 gaan.
Heb ik dat trouwens goed gezien: mensen van Karlsrruher in het publiek?
Ik verwacht dat we niet snel meer boven de 4000 gaan uitkomen tot de temperaturen weer de hoogte inschieten. En de eindronde - indien die gehaald worden - zal ook wel wat volk optrommelen.
Slecht vind ik die aantallen an sich niet hoor

Wel blijven werken om stuk voor stuk terug mensen die na vorig jaar het Lisp de rug toegekeurd hebben terug te krijgen. Dan kunnen we terug standaard naar 4 a 5000 gaan.
Heb ik dat trouwens goed gezien: mensen van Karlsrruher in het publiek?

Ik ben gisteren toch met een goed gevoel naar huis gegaan. Als de komende 2 wedstrijden een reeksje kunnen neerzetten spelen we mee voor de top vier.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ben er gisteren niet geraakt, en als ik de beelden zie echt spijt van. Volgende thuismatch terug paraat!
Inderdaad. Onderlinge duels tegen Virton en RWDM in de terugronde gaan cruciaal blijken.
We gaan wel moeten beginnen met thuis 3 punten te rapen.
zonder versterking gaat het niet
zou best zelfs snel moeten komen
de supporters verdienen het!
zou best zelfs snel moeten komen
de supporters verdienen het!
-
Mja mss beter dit seizoen afwachten en echt voor het volgende gaan met spelers einde contract is beter als winterpaniek koopjes.