K.Lierse S.K. - RSC Anderlecht
Re: K.Lierse S.K. - RSC Anderlecht
Jammer, hij had er wel mogen opstaan. Dan zou onze kans op kwalificatie toch wat hoger liggen.
Nog 1048 tickets te koop! Wat kijk ik uit naar morgen
Ik hoop wel dat onze supporters het proper houden en niet beginnen met liedjes zoals "Liever dood dan Sporting-Jood" en "Heel Brussel is homo" te zingen, iets wat ik afgelopen zondag al een paar seconden hoorde door enkelingen. Vergeet niet dat we nog altijd een wedstrijd achter gesloten deuren riskeren.
Last edited by TV2002 on Wed Nov 09, 2022 10:47 pm, edited 1 time in total.
Ojeeejeee, ojaaajaaaa..
Ik hoop met u mee, maar vrees ervoor. We kunnen beter als dat.TV2002 wrote: ↑Wed Nov 09, 2022 5:11 pmJammer, hij had er wel mogen opstaan. Dan zou onze kans op kwalificatie toch wat hoger liggen.
Nog 1048 tickets te koop! Wat kijk ik uit naar morgen
Ik hoop wel dat onze supporters het proper houden en niet beginnen met liedjes zoals "Liever dood dan Sporting-Jood" en "Heel Brussel is homo" te zingen, iets wat ik afgelopen zondag al een paar seconden hoorde door enkelingen. Vergeet niet dat we nog altijd een wedstrijd achter gesloten duren riskeren.
Super enthousiast voor morgen. Laat maar komen
geel en zwart alleen .... kleur waar ik van hou, blijf je atlijd trouw
#positief verhaal #ons Lisp #onzen heilige grond #wij komen altijd terug #lokale verankering
*amen*
#positief verhaal #ons Lisp #onzen heilige grond #wij komen altijd terug #lokale verankering
*amen*
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
Update tickets 7 uur 's ochtends nog 866 beschikbare plaatsen !
D-day. Belabberd geslapen, maar er wel helemaal klaar voor!