Intussen nog maar 1078 . Hoe boeiend kan een webshop zijn... maar de verkoop gaat dus nog steeds vlot. Het gaat toch zo goed als vol zitten vermoed ik...
Ik ben dus niet de enige!
Tjonge, ik heb dit gevoel gemist...
Absoluut.
Om het over de tegenstander te hebben: Hoedt zit ook niet in de selectie tegen Lierse.
Intussen nog maar 1078 . Hoe boeiend kan een webshop zijn... maar de verkoop gaat dus nog steeds vlot. Het gaat toch zo goed als vol zitten vermoed ik...
Ik ben dus niet de enige!
Tjonge, ik heb dit gevoel gemist...
Absoluut.
Om het over de tegenstander te hebben: Hoedt zit ook niet in de selectie tegen Lierse.
Jammer, hij had er wel mogen opstaan. Dan zou onze kans op kwalificatie toch wat hoger liggen.
Nog 1048 tickets te koop! Wat kijk ik uit naar morgen
Ik hoop wel dat onze supporters het proper houden en niet beginnen met liedjes zoals "Liever dood dan Sporting-Jood" en "Heel Brussel is homo" te zingen, iets wat ik afgelopen zondag al een paar seconden hoorde door enkelingen. Vergeet niet dat we nog altijd een wedstrijd achter gesloten deuren riskeren.
Last edited by TV2002 on Wed Nov 09, 2022 10:47 pm, edited 1 time in total.
Absoluut.
Jammer, hij had er wel mogen opstaan. Dan zou onze kans op kwalificatie toch wat hoger liggen.
Nog 1048 tickets te koop! Wat kijk ik uit naar morgen
Ik hoop wel dat onze supporters het proper houden en niet beginnen met liedjes zoals "Liever dood dan Sporting-Jood" en "Heel Brussel is homo" te zingen, iets wat ik afgelopen zondag al een paar seconden hoorde door enkelingen. Vergeet niet dat we nog altijd een wedstrijd achter gesloten duren riskeren.
Ik hoop met u mee, maar vrees ervoor. We kunnen beter als dat.