Lierse K. - Lommel [05-12-2021]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Justhomuch
Re: Lierse K. - Lommel [05-12-2021]

Post by Justhomuch » Mon Dec 06, 2021 11:24 am

KRKN wrote:
Mon Dec 06, 2021 9:14 am
Lisp-boy wrote:
Mon Dec 06, 2021 12:48 am
KLSK190630 wrote:
Mon Dec 06, 2021 12:14 am
In Virton winnen en er is niets aan de hand. Zoals hierboven reeds gezegd is er defensief iets extra nodig. Persoonlijk zou ik de schuer graag vervangen zien.
Geweldige cultfiguur maar wekelijks een goal op zijn kap door gebrek aan snelheid.

Iemand een idee waarom Maes zo op de toppen van zijn tenen liep? Haalde zijn niveau niet en was gefrustreerd. En kom ni af met den trainer, das kwatsch.
Een vervanger voor Schuermans is idd nodig, te traag en te statisch en heeft ons al vele tegendoelpunten gekost.
Ook vooraan mag/moet er iets bij komen. Een gebuisde Abdallah en een blessuregevoelige Naessens zijn echt wel te weinig.
Waarom zou het kwatsch zijn dat Maes gefrustreerd was door de trainer ? Als ik als supporter mij erger aan het feit dat we met een trainer zitten die taktisch niets kan neerzetten en konstant foute beslissingen neemt, waarom zou je dat dan als speler niet kunnen zijn ? Ik zeg niet dat dat inderdaad de reden was, maar ik zou het allerminst kwatsch vinden. Het trok op niks vandaag, er stond geen systeem, er was onvoldoende inzet en Maes is een winnaar.
Maar Maes mag ook wel in de spiegel kijken. Sakkert altijd wel makkelijk op het veld vind ik.
Toch nog even dit: we hebben nu meer punten dan op een heel seizoen vorig jaar en staan op 3 punten van de tweede plek. Niet dat ik vind dat we daar naar moeten kijken, maar swat.

Graag terug naar de 4-3-3; en laat Yagan het dan maar uitvechten met Schouterden.
Over Maes veel slechte dingen gehoord van een Beerschot supporter, goede speler maar het kopke laat het vaak afweten, ik hoop echt dat we daarvan gespaard gaan blijven of we zijn nog niet aan de nief patatjes denk.
Wij komen áltijd terug!

KRKN

Post by KRKN » Mon Dec 06, 2021 12:01 pm

Justhomuch wrote:
Mon Dec 06, 2021 11:24 am
KRKN wrote:
Mon Dec 06, 2021 9:14 am
Lisp-boy wrote:
Mon Dec 06, 2021 12:48 am

Een vervanger voor Schuermans is idd nodig, te traag en te statisch en heeft ons al vele tegendoelpunten gekost.
Ook vooraan mag/moet er iets bij komen. Een gebuisde Abdallah en een blessuregevoelige Naessens zijn echt wel te weinig.
Waarom zou het kwatsch zijn dat Maes gefrustreerd was door de trainer ? Als ik als supporter mij erger aan het feit dat we met een trainer zitten die taktisch niets kan neerzetten en konstant foute beslissingen neemt, waarom zou je dat dan als speler niet kunnen zijn ? Ik zeg niet dat dat inderdaad de reden was, maar ik zou het allerminst kwatsch vinden. Het trok op niks vandaag, er stond geen systeem, er was onvoldoende inzet en Maes is een winnaar.
Maar Maes mag ook wel in de spiegel kijken. Sakkert altijd wel makkelijk op het veld vind ik.
Toch nog even dit: we hebben nu meer punten dan op een heel seizoen vorig jaar en staan op 3 punten van de tweede plek. Niet dat ik vind dat we daar naar moeten kijken, maar swat.

Graag terug naar de 4-3-3; en laat Yagan het dan maar uitvechten met Schouterden.
Over Maes veel slechte dingen gehoord van een Beerschot supporter, goede speler maar het kopke laat het vaak afweten, ik hoop echt dat we daarvan gespaard gaan blijven of we zijn nog niet aan de nief patatjes denk.
Lijkt me vooral het geval als die naast de ploeg gaat vallen etc, wat voorlopig nog niet het geval is. Is wat het risico van ons beleid vrees ik.

Volle focus naar Virton. Ik denk dat we daar wel iets gaan rapen.

Netzer

Post by Netzer » Mon Dec 06, 2021 3:54 pm

KRKN wrote:
Mon Dec 06, 2021 12:01 pm
Ja, dat kan zeker. Maar dan gaat het helemaal anders moeten dan gisteren, want anders gaan we daar de boot in en ziet het er plots slecht uit.
De vraag is, kan TVI deze ploeg opnieuw motiveren, taktisch goed zetten, fris van de lever laten voetballen ?
Ik twijfel daar sterk aan, hij heeft kansen genoeg gehad en maakt het absoluut niet waar. Met deze kern moet hij meer kunnen dan dat hopeloze gekrassel van gisteren. Je kan het niet op pech blijven steken, dat blijft niet duren, want dan is het eerder onkunde. Het kan me niet schelen wat anderen er van vinden en stop met vergelijkingen maken met vorig seizoen want dit is een kompleet andere kern, een veel kwalitatievere.
Ik blijf bij mijn persoonlijke standpunt : TVI out, dit heeft lang genoeg geduurd.
Formerly known as Lisp-boy

Magico

Post by Magico » Mon Dec 06, 2021 8:45 pm

Over dat van Yagan naar de supporters toe: Was gewoon de spionkop wat aan het oppeppen en duidelijk maken dat ze nog een dikke 10min achter de ploeg moesten staan. En maakte ook gebaar dat hij met zijn hart voor de club speelt.. Dat kon ik er alvast uit opmaken.. Bracht wel een ongeziene grinta toen hij inviel. Start nu toch gewoon met Laes/Yagan op de linkerkant en op rechts mag Hendrickx uit zijn pijp gaan komen.. Anders mogen ze gerust P de schrijver/Limbombe eens op rechts zetten.
Maes is zo gefustreert als het maar zijn kan.. Moet constant tegen die Linkerflank spelen. Dat is een speler die centraal het spel moet maken.. Heb al horen vallen dat hij hier echt niet mee opgezet is

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Dec 06, 2021 9:04 pm

Lisp-boy wrote:
Mon Dec 06, 2021 3:54 pm
KRKN wrote:
Ja, dat kan zeker. Maar dan gaat het helemaal anders moeten dan gisteren, want anders gaan we daar de boot in en ziet het er plots slecht uit.
De vraag is, kan TVI deze ploeg opnieuw motiveren, taktisch goed zetten, fris van de lever laten voetballen ?
Ik twijfel daar sterk aan, hij heeft kansen genoeg gehad en maakt het absoluut niet waar. Met deze kern moet hij meer kunnen dan dat hopeloze gekrassel van gisteren. Je kan het niet op pech blijven steken, dat blijft niet duren, want dan is het eerder onkunde. Het kan me niet schelen wat anderen er van vinden en stop met vergelijkingen maken met vorig seizoen want dit is een kompleet andere kern, een veel kwalitatievere.
Ik blijf bij mijn persoonlijke standpunt : TVI out, dit heeft lang genoeg geduurd.
2...Wil je echt stappen voorwaarts zetten lees richting hoogste klasse in de toekomst moet je verder zonder TVI.

Eric

Post by Eric » Tue Dec 07, 2021 8:37 pm

Lisp-boy wrote:
Mon Dec 06, 2021 3:54 pm
KRKN wrote:
Maar puur op basis van het klassement (en eerlijk, eerste matchen), staan we er toch niet zo slecht voor?
Ik snap die formatiewijziging ook wel niet trouwens.

En ja, Hendrickx begint mij tegen te steken. Prikkel die maar eens door hem er vroegtijdig af te halen en PDS daar terug te zetten bijvoorbeeld. Je mag hogere eisen hebben van hem.

Post Reply