Lierse K. - Lommel [05-12-2021]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Axassin
Re: Lierse K. - Lommel [05-12-2021]

Post by Axassin » Sun Dec 05, 2021 10:35 pm

Qua supporters schat ik een 2.5-3k. Er zijn wel wat verzachtende omstandigheden; 20u op een zondagavond, CST, koud en daarboven ook nog eens geen drank op de tribunes. Ze doen er echt alles aan om het de supporter zo moeilijk mogelijk te maken.

Over de match; een mirakel dat we vandaag 2 goals kunnen maken. En eigenlijk missen we nog twee reuzenkansen (hakim op de lat & van acker op stilstaande fase). Maar ik vond vooral dat de spelers er gewoonweg niet 100% voor gingen. Een teken? Enorm zwak waren hendrickx, poelmans maar vooral Maes. En maar blijven mekkeren. Kan iemand die een spiegel kopen voor kerst aub? Ik begrijp ook niet waarom we plots met 5 vanachter spelen. Heeft ons, na de uitstekende start in de 4-3-3, nog niets opgeleverd.

Verder hoor ik wel in de coulissen dat ze een 2-tal profielen gaa halen in de winter.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Carlke

Post by Carlke » Sun Dec 05, 2021 11:15 pm

Axassin wrote:
Sun Dec 05, 2021 10:35 pm
Qua supporters schat ik een 2.5-3k. Er zijn wel wat verzachtende omstandigheden; 20u op een zondagavond, CST, koud en daarboven ook nog eens geen drank op de tribunes. Ze doen er echt alles aan om het de supporter zo moeilijk mogelijk te maken.

Over de match; een mirakel dat we vandaag 2 goals kunnen maken. En eigenlijk missen we nog twee reuzenkansen (hakim op de lat & van acker op stilstaande fase). Maar ik vond vooral dat de spelers er gewoonweg niet 100% voor gingen. Een teken? Enorm zwak waren hendrickx, poelmans maar vooral Maes. En maar blijven mekkeren. Kan iemand die een spiegel kopen voor kerst aub? Ik begrijp ook niet waarom we plots met 5 vanachter spelen. Heeft ons, na de uitstekende start in de 4-3-3, nog niets opgeleverd.

Verder hoor ik wel in de coulissen dat ze een 2-tal profielen gaa halen in de winter.
Hier volg ik u in grote lijnen in hoor ! Na zo een match moet je blij zijn dat je nog iets raapt. Wat heeft laes misdaan ,is stukken beter als poelmans. En speel terug 4-3-3, want dit gaat niet.hakim na paar mindere weken vind ik hem terug sterk, hakim moet in 16 aangespeeld worden dan is hij gevaarlijk.

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Sun Dec 05, 2021 11:31 pm

Axassin wrote:

Als Maes mekkert, heb je een probleem. En iedereen weet dat je met hem dit soort problemen kunt hebben.
Dan wordt het kiezen tussen Maes of een nieuwe trainer, vrees ik.

TV2002

Post by TV2002 » Sun Dec 05, 2021 11:33 pm

Axassin wrote:

Ik vermoed wel dat TVI de voorbije twee matchen voor een 3-5-2 heeft gekozen omdat zowel Moeskroen als Lommel in diezelfde formatie speelt. Dat zie je wel vaker dat trainers dan dezelfde formatie kiezen.

KRKN

Post by KRKN » Sun Dec 05, 2021 11:37 pm

ozzy105 wrote:
Sun Dec 05, 2021 9:54 pm
Lisp-boy wrote:
Sun Dec 05, 2021 9:42 pm
2-2, deze kon Abdallah onmogelijk missen.
Het is niet verdiend, maar het zal toch deugd doen.
Hakim heeft 2 goede ballen gehad op 93 minuten in de box en 1 keer raak... Men speelt hem te weinig aan in de box simpel... Toch heeft men spelers die hem kunnen dienen Yagan-Limbombe-Schouterden.. TVI hopelijk dees week buiten!
Uw kar ook weer gedraaid? ;)

Nee, weer geen driepunter maar we staan wel nog op een vijfde plek. Iets waar iedereen op voorhand voor had getekend: TVI gaat dus ook gewoon blijven zitten. Ik snap die drang om van systeem te veranderen ook niet, maar laten we aub ook niet teveel dramatiseren.

Wel inderdaad denken aan defensieve versterking gaan denken. We slikken te makkelijk goals (hoewel ze weer heel knullig waren). Tegen Virton moet er orde op zaken gesteld worden. Heel erg belangrijke match.

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Mon Dec 06, 2021 12:14 am

In Virton winnen en er is niets aan de hand. Zoals hierboven reeds gezegd is er defensief iets extra nodig. Persoonlijk zou ik de schuer graag vervangen zien.
Geweldige cultfiguur maar wekelijks een goal op zijn kap door gebrek aan snelheid.

Iemand een idee waarom Maes zo op de toppen van zijn tenen liep? Haalde zijn niveau niet en was gefrustreerd. En kom ni af met den trainer, das kwatsch.

Netzer

Post by Netzer » Mon Dec 06, 2021 12:48 am

KLSK190630 wrote:
Mon Dec 06, 2021 12:14 am
In Virton winnen en er is niets aan de hand. Zoals hierboven reeds gezegd is er defensief iets extra nodig. Persoonlijk zou ik de schuer graag vervangen zien.
Geweldige cultfiguur maar wekelijks een goal op zijn kap door gebrek aan snelheid.

Iemand een idee waarom Maes zo op de toppen van zijn tenen liep? Haalde zijn niveau niet en was gefrustreerd. En kom ni af met den trainer, das kwatsch.
Een vervanger voor Schuermans is idd nodig, te traag en te statisch en heeft ons al vele tegendoelpunten gekost.
Ook vooraan mag/moet er iets bij komen. Een gebuisde Abdallah en een blessuregevoelige Naessens zijn echt wel te weinig.
Waarom zou het kwatsch zijn dat Maes gefrustreerd was door de trainer ? Als ik als supporter mij erger aan het feit dat we met een trainer zitten die taktisch niets kan neerzetten en konstant foute beslissingen neemt, waarom zou je dat dan als speler niet kunnen zijn ? Ik zeg niet dat dat inderdaad de reden was, maar ik zou het allerminst kwatsch vinden. Het trok op niks vandaag, er stond geen systeem, er was onvoldoende inzet en Maes is een winnaar.
Formerly known as Lisp-boy

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Dec 06, 2021 1:02 am

TVI buiten en een degelijke ervaren trainer en je gaat direct het verschil zien! Er is meer dan een degelijke kern aanwezig achteraan mag er iets bij. Ik blijf toch Hakim het voordeel geven hij wordt buiten 1-2 keer echt goed aangespeeld in de box, je moet hem niet aanspelen op 110 meter van de goal maar in de 16 dan is hij aartsgevaarlijk al voldoende bewezen! Speel je hem aan zoals het zou moeten heb je een spits die meer dan 10 goals maakt zo simpel is het. Nogmaals je hebt er de spelers voor Schouterden, Yagan of Limbombe... Heb lang zeer lang VI hem vorig seizoen aanwrijven is licht uit de bocht wegens het gebrek aan kwaliteit maar dit seizoen gelden er geen excuses meer! Met zulke kern is 17 punten momenteel te weinig ondanks men te weinig loon naar werken kreeg lees oa Deinze-Moeskroen thuis en uit Virton en Moeskroen...

Carlke

Post by Carlke » Mon Dec 06, 2021 5:03 am

ozzy105 wrote:
Mon Dec 06, 2021 1:02 am
TVI buiten en een degelijke ervaren trainer en je gaat direct het verschil zien! Er is meer dan een degelijke kern aanwezig achteraan mag er iets bij. Ik blijf toch Hakim het voordeel geven hij wordt buiten 1-2 keer echt goed aangespeeld in de box, je moet hem niet aanspelen op 110 meter van de goal maar in de 16 dan is hij aartsgevaarlijk al voldoende bewezen! Speel je hem aan zoals het zou moeten heb je een spits die meer dan 10 goals maakt zo simpel is het. Nogmaals je hebt er de spelers voor Schouterden, Yagan of Limbombe... Heb lang zeer lang VI hem vorig seizoen aanwrijven is licht uit de bocht wegens het gebrek aan kwaliteit maar dit seizoen gelden er geen excuses meer! Met zulke kern is 17 punten momenteel te weinig ondanks men te weinig loon naar werken kreeg lees oa Deinze-Moeskroen thuis en uit Virton en Moeskroen...
Over hakim volg ik u als hij bruikbare ballen krijgt in de 16 gaat hij zijn doelpunten maken.

KRKN

Post by KRKN » Mon Dec 06, 2021 9:14 am

Lisp-boy wrote:
Mon Dec 06, 2021 12:48 am
KLSK190630 wrote:
Mon Dec 06, 2021 12:14 am

Een vervanger voor Schuermans is idd nodig, te traag en te statisch en heeft ons al vele tegendoelpunten gekost.
Ook vooraan mag/moet er iets bij komen. Een gebuisde Abdallah en een blessuregevoelige Naessens zijn echt wel te weinig.
Waarom zou het kwatsch zijn dat Maes gefrustreerd was door de trainer ? Als ik als supporter mij erger aan het feit dat we met een trainer zitten die taktisch niets kan neerzetten en konstant foute beslissingen neemt, waarom zou je dat dan als speler niet kunnen zijn ? Ik zeg niet dat dat inderdaad de reden was, maar ik zou het allerminst kwatsch vinden. Het trok op niks vandaag, er stond geen systeem, er was onvoldoende inzet en Maes is een winnaar.
Maar Maes mag ook wel in de spiegel kijken. Sakkert altijd wel makkelijk op het veld vind ik.
Toch nog even dit: we hebben nu meer punten dan op een heel seizoen vorig jaar en staan op 3 punten van de tweede plek. Niet dat ik vind dat we daar naar moeten kijken, maar swat.

Graag terug naar de 4-3-3; en laat Yagan het dan maar uitvechten met Schouterden.

Post Reply