A-kern
Re: A-kern
Dacht gelezen te hebben bij Deinze 18 wedstrijden en 1 doelpunt dus matige statistieken ! Dat niet wil zeggen dat hij slechte voetballers is. Maar ik ken hem ook niet. Maar ja hij is er nog niet en als hij komt zal ik hem kans geven !Justhomuch wrote: ↑Sat Apr 25, 2020 10:56 pmGeen idee hoeveel goals die gemaakt heeft, voor stats moet je bij Ozzy zijn![]()
-
andyosgarcia
Men punt was eerder "droom nu nog niet van 1b".Zovko wrote: ↑Sun Apr 26, 2020 12:21 amMss al een geluk dat bijna alle contracten wegvallen 1 juni. Wij moeten tenminste voorlopig minder spelers betalen in de verdere crisis. Denk dat veel ploegen kopje onder gaan de komende maanden. Minder sponsoring, geen abo verkoop, geen toeschouwers..... Laat ons mss nog maar effe wachten met veel aankopen te doen? Stel dat binnen paar weken blijkt dat je pas oktober of november kan beginnen voetballen?andyosgarcia wrote: ↑Sat Apr 25, 2020 11:01 pmin 187 matchen , 6 assists. als aanvallende linkse back... zoals eerder gezegd, nee bedankt.ozzy105 wrote: ↑Sat Apr 25, 2020 2:33 pm
Youssef nog vastleggen en een degelijke linksback btw éne oude bekende Jimmy De Jonghe is transfervrij niets voor geel-zwart? Als daar dan nog een oerdegelijke nummer 10 bijkomt en extra-spits die het mandje regelmatig weet te vinden .. een nummer 10 wat op het lisp ontbreekt al twee seizoenen is zekers een must!
Die gaat overigens ook enkel tekenen als er genoeg solle op tafel komen, maar 1 jaar in eerste en dat was bij ons waar hij niet echt indruk wist te maken.
Aan de andere kant... we hebben daar op het moment 0,00.
En de oude doomdenker in mij komt naar boven maar sommige vragen zich af of dit een ploeg is voor 1e amateurs of 1b droom....
Mannekes kalm he, de meeste transfers zijn contractverlengingen van een ploeg die zich net sportief wist te redden in 1e amateurs.
Niet gaan zweven aub.
Ze leveren goed werk momenteel dat ontken ik niet. Maar we zitten zonder links achter, we weten momenteel nog niet of we een spits hebben. Wat doen ze met Buyens ? Want eerlijk op het moment heb ik opstellingsgericht meer ??? op plaatsen dan een naam.
Er zijn er die bij huidige transfers al letterlijk zweven en het helemaal ophemelen, terwijl we verlengen wat eindigde boven degradatie in eerste amateurs. Dat ge niet zot moet doen weet ik ook wel.
Het is gewoon niet realistisch om te zweven naar 1b , met het huidige "materiaal". En overbetaalde overroepen spelers kunnen we nu missen, Die hadde we vorige jaar al en een veel te grote kern.
Er zit veel waarheid in die post. Klopt: voetjes op de grond en de verwachtingen temperen.andyosgarcia wrote: ↑Sun Apr 26, 2020 6:22 pmMen punt was eerder "droom nu nog niet van 1b".Zovko wrote: ↑Sun Apr 26, 2020 12:21 amMss al een geluk dat bijna alle contracten wegvallen 1 juni. Wij moeten tenminste voorlopig minder spelers betalen in de verdere crisis. Denk dat veel ploegen kopje onder gaan de komende maanden. Minder sponsoring, geen abo verkoop, geen toeschouwers..... Laat ons mss nog maar effe wachten met veel aankopen te doen? Stel dat binnen paar weken blijkt dat je pas oktober of november kan beginnen voetballen?andyosgarcia wrote: ↑Sat Apr 25, 2020 11:01 pm
in 187 matchen , 6 assists. als aanvallende linkse back... zoals eerder gezegd, nee bedankt.
Die gaat overigens ook enkel tekenen als er genoeg solle op tafel komen, maar 1 jaar in eerste en dat was bij ons waar hij niet echt indruk wist te maken.
Aan de andere kant... we hebben daar op het moment 0,00.
En de oude doomdenker in mij komt naar boven maar sommige vragen zich af of dit een ploeg is voor 1e amateurs of 1b droom....
Mannekes kalm he, de meeste transfers zijn contractverlengingen van een ploeg die zich net sportief wist te redden in 1e amateurs.
Niet gaan zweven aub.
Ze leveren goed werk momenteel dat ontken ik niet. Maar we zitten zonder links achter, we weten momenteel nog niet of we een spits hebben. Wat doen ze met Buyens ? Want eerlijk op het moment heb ik opstellingsgericht meer ??? op plaatsen dan een naam.
Er zijn er die bij huidige transfers al letterlijk zweven en het helemaal ophemelen, terwijl we verlengen wat eindigde boven degradatie in eerste amateurs. Dat ge niet zot moet doen weet ik ook wel.
Het is gewoon niet realistisch om te zweven naar 1b , met het huidige "materiaal". En overbetaalde overroepen spelers kunnen we nu missen, Die hadde we vorige jaar al en een veel te grote kern.
Ik denk wel dat voor de supporters hun gevoel deze transfers erg belangrijk zijn. Zo'n Samyn doet wel wat abo's verlengen, denk ik.
En een Samyn is ook gewoon een bepalende speler. Als je daar een heel seizoen beroep op kan doen, eindig je nooit zo kort bij de degradatie.KRKN wrote: ↑Mon Apr 27, 2020 8:13 pmEr zit veel waarheid in die post. Klopt: voetjes op de grond en de verwachtingen temperen.andyosgarcia wrote: ↑Sun Apr 26, 2020 6:22 pmMen punt was eerder "droom nu nog niet van 1b".Zovko wrote: ↑Sun Apr 26, 2020 12:21 am
Mss al een geluk dat bijna alle contracten wegvallen 1 juni. Wij moeten tenminste voorlopig minder spelers betalen in de verdere crisis. Denk dat veel ploegen kopje onder gaan de komende maanden. Minder sponsoring, geen abo verkoop, geen toeschouwers..... Laat ons mss nog maar effe wachten met veel aankopen te doen? Stel dat binnen paar weken blijkt dat je pas oktober of november kan beginnen voetballen?
Ik denk wel dat voor de supporters hun gevoel deze transfers erg belangrijk zijn. Zo'n Samyn doet wel wat abo's verlengen, denk ik.
Dat er nog een stuk kwaliteit moet bijkomen is een zekerheid, maar dit soort transfers stemmen mij toch tevreden. Ze zijn gratis gehaald, maar dat hoeft geen probleem te zijn als je op voorhand al weet dat je er wel degelijk iets aan hebt. En daar komt dan nog eens bij dat er geld overblijft voor andere transfers. Ze weten op bestuurs- en sportiefniveau echt wel waar ze mee bezig zijn.
En vooral: in deze tijden en in deze reeks met transfersommen gaan zwaaien is absurd.Yentl1992 wrote: ↑Wed Apr 29, 2020 12:52 amEn een Samyn is ook gewoon een bepalende speler. Als je daar een heel seizoen beroep op kan doen, eindig je nooit zo kort bij de degradatie.KRKN wrote: ↑Mon Apr 27, 2020 8:13 pmEr zit veel waarheid in die post. Klopt: voetjes op de grond en de verwachtingen temperen.andyosgarcia wrote: ↑Sun Apr 26, 2020 6:22 pm
Men punt was eerder "droom nu nog niet van 1b".
Dat er nog een stuk kwaliteit moet bijkomen is een zekerheid, maar dit soort transfers stemmen mij toch tevreden. Ze zijn gratis gehaald, maar dat hoeft geen probleem te zijn als je op voorhand al weet dat je er wel degelijk iets aan hebt. En daar komt dan nog eens bij dat er geld overblijft voor andere transfers. Ze weten op bestuurs- en sportiefniveau echt wel waar ze mee bezig zijn.
En let op: er moet vaak wel nog aardig wat tekengeld neergelegd worden.
Klopt, maar het geld dat niet effectief als transferprijs betaald moet worden, is gewoon mooi meegenomen en kan elders gebruikt worden om misschien een goede en bepalende spelers te overtuigenKRKN wrote: ↑Wed Apr 29, 2020 7:58 amEn vooral: in deze tijden en in deze reeks met transfersommen gaan zwaaien is absurd.Yentl1992 wrote: ↑Wed Apr 29, 2020 12:52 amEn een Samyn is ook gewoon een bepalende speler. Als je daar een heel seizoen beroep op kan doen, eindig je nooit zo kort bij de degradatie.
En let op: er moet vaak wel nog aardig wat tekengeld neergelegd worden.
Nog eens een tussentijds overzichtje.
Zwart ligt nog onder contract. Groen zijn nieuwkomers. Rood is einde contract (en nog niet verlengd) of vertrekker. Ik reken de definitieve komst van huurspelers als nieuwkomer.
Keepers
Bo Geens -> vertrek bevestigd door de club
Thibaut Rausin -> Vertrek bevestigd door de club
Thomas Rosala -> Vertrek bevestigd door de club
Bernd Brughmans -> contract 2022
Jarno De Smet -> contract tot 2021
Joppe Vannuffelen -> contract tot?
Totaal voor seizoen 2020-2021: 3
Verdedigers
Ben Santermans -> Contract tot 2021 + 1j optie
Hannes Smolders -> Contract tot 2021
Thomas Wils -> naar Turnhout
Jef Van der Veken -> contract tot 2021 + 1j optie
Mathiece Nelissen -> naar Hasselt
Kino Delorge -> contract tot 2020 + 1j optie
Francesco D'Onofrio -> contract tot 2020
Jonas Vinck -> contract tot 2020
Yentl Van Genechten -> contract tot 2021 + 1j optie
Totaal voor seizoen 2020-2021: 4
Middenvelders
Yoni Buyens -> contract tot 2020
Jordi Maus -> naar Hasselt
Toon Janssen -> contract tot 2021 +1j optie
Jasper Sols -> contract tot 2020 + 1j optie
Jonathan Kindermans -> contract tot 2020
Ayyoub Allach -> contract tot 2021
Terry Osei-Berkoe -> contract tot 2020 + 1j optie
Augusto Da Silva -> contract tot 2020
Totaal voor seizoen 2020-2021: 2
Aanvallers
Emile Samyn -> contract tot 2021 +1j optie
Youssef Boulaouali -> contract tot 2020
Alessio Allegria -> terug naar THES (einde contract daar)
Nick Kuijlaars -> Naar Hoogstraten
Simon Vermeiren -> contract tot 2021
Seppe Maesen -> contract tot 2020
Dat maakt voorlopig 11 spelers onder contract voor volgend jaar. We kunnen net een volledige ploeg aan de aftrap brengen als de Joppe en de Jarno bereid zijn van op het middenveld te spelen.
Zwart ligt nog onder contract. Groen zijn nieuwkomers. Rood is einde contract (en nog niet verlengd) of vertrekker. Ik reken de definitieve komst van huurspelers als nieuwkomer.
Keepers
Verdedigers
Middenvelders
Aanvallers
Dat maakt voorlopig 11 spelers onder contract voor volgend jaar. We kunnen net een volledige ploeg aan de aftrap brengen als de Joppe en de Jarno bereid zijn van op het middenveld te spelen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
andyosgarcia
Het is dan ook dat de coach in het interview mee gaf dat het nu vooral wachten is op uitspraken van het bas.Axassin wrote: ↑Mon May 04, 2020 4:17 pmNog eens een tussentijds overzichtje.
Keepers
Verdedigers
Middenvelders
Aanvallers
Dat maakt voorlopig 11 spelers onder contract voor volgend jaar. We kunnen net een volledige ploeg aan de aftrap brengen als de Joppe en de Jarno bereid zijn van op het middenveld te spelen.![]()
Dan pas acht hij het belangrijk en mogelijk het aanvallende gedeelte van de club te verstevigen, dat begint bij mij van af u backs dus zen redenatie klopt wel ergens.
Dat wordt dus normaal gezien een kern samenstellen voor nog een jaar 1e amateur.
We zijn wel al goed gestart lijkt me. Benieuwd naar wat nog gaat volgen!
We zijn wel al goed gestart lijkt me. Benieuwd naar wat nog gaat volgen!
Ik hoop toch dat ze de vergissing niet maken om met het duo Maesen-Vermeiren in de spits verder te gaan en weer geen degelijke nummer 10 te zoeken .. want ook dit seizoen zal er concurrentie zijn voor de hoofdvogel! RWDM-Seraing-Thes-Tienen-Patro …