A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
ozzy105
Re: A-kern

Post by ozzy105 » Sat Apr 25, 2020 2:33 pm

KRKN wrote:
Sat Apr 25, 2020 9:25 am
Ik vraag me af hoeveel open plekjes ze nog hebben. Daarmee bedoel ik: voor hoeveel posities er (ook achter de schermen) nog niemand gevonden is.
Dat gaat toch serieus mee bepalen of dit een ploeg voor 1B of 1e amateur wordt.

Met een Allach, Santermans en Samyn speel je toch voor een eindrondeplek in 1e amateur (zij het misschien met nog 1 a 2 versterkingen op dat niveau).
Vermeiren dient op niveau 1e amateur ook. Voor een niveautje hoger ga je in het middenveld nog een echte leider nodig hebben, en een kwieke linksback.

Curieus, maar tevreden met wat we voorlopig al binnen hebben weten halen.
Youssef nog vastleggen en een degelijke linksback btw éne oude bekende Jimmy De Jonghe is transfervrij niets voor geel-zwart? Als daar dan nog een oerdegelijke nummer 10 bijkomt en extra-spits die het mandje regelmatig weet te vinden .. een nummer 10 wat op het lisp ontbreekt al twee seizoenen is zekers een must!

KRKN

Post by KRKN » Sat Apr 25, 2020 7:07 pm

ozzy105 wrote:
Sat Apr 25, 2020 2:33 pm
KRKN wrote:
Ik vraag me af hoeveel open plekjes ze nog hebben. Daarmee bedoel ik: voor hoeveel posities er (ook achter de schermen) nog niemand gevonden is.

Met een Allach, Santermans en Samyn speel je toch voor een eindrondeplek in 1e amateur (zij het misschien met nog 1 a 2 versterkingen op dat niveau).
Vermeiren dient op niveau 1e amateur ook. Voor een niveautje hoger ga je in het middenveld nog een echte leider nodig hebben, en een kwieke linksback.

Youssef nog vastleggen en een degelijke linksback btw éne oude bekende Jimmy De Jonghe is transfervrij niets voor geel-zwart? Als daar dan nog een oerdegelijke nummer 10 bijkomt en extra-spits die het mandje regelmatig weet te vinden .. een nummer 10 wat op het lisp ontbreekt al twee seizoenen is zekers een must!
Ik ga er vanuit: Brulmans als nieuwe nummer 10 ;)

Magico

Post by Magico » Sat Apr 25, 2020 8:16 pm

Ik moet eerlijk bekennen dat ik die Brulmans totaal niet ken..
Kan iemand even schetsen wat voor type speler dit is? Is dit een echte meerwaarde op de 10 die een ploeg met ambitie kan laten draaien?

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Apr 25, 2020 8:36 pm

Magico wrote:
Sat Apr 25, 2020 8:16 pm
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die Brulmans totaal niet ken..
Kan iemand even schetsen wat voor type speler dit is? Is dit een echte meerwaarde op de 10 die een ploeg met ambitie kan laten draaien?
2 ..

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Apr 25, 2020 9:09 pm

Seppe Brulmans is een rechtsvoetige centrale middenvelder, heeft bij thes gespeeld en dit seizoen bij Deinze.
Wij komen áltijd terug!

KRKN

Post by KRKN » Sat Apr 25, 2020 9:16 pm

Justhomuch wrote:
Sat Apr 25, 2020 9:09 pm
Seppe Brulmans is een rechtsvoetige centrale middenvelder, heeft bij thes gespeeld en dit seizoen bij Deinze.
Misschien inderdaad geen 10 zoals ik daarboven beweerde. Dus effectief, die hebbe ze ook nog nodig :)

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Apr 25, 2020 10:56 pm

Geen idee hoeveel goals die gemaakt heeft, voor stats moet je bij Ozzy zijn :mrgreen:
Wij komen áltijd terug!

andyosgarcia

Post by andyosgarcia » Sat Apr 25, 2020 11:01 pm

ozzy105 wrote:
KRKN wrote:

in 187 matchen , 6 assists. als aanvallende linkse back... zoals eerder gezegd, nee bedankt.
Die gaat overigens ook enkel tekenen als er genoeg solle op tafel komen, maar 1 jaar in eerste en dat was bij ons waar hij niet echt indruk wist te maken.
Aan de andere kant... we hebben daar op het moment 0,00.
En de oude doomdenker in mij komt naar boven maar sommige vragen zich af of dit een ploeg is voor 1e amateurs of 1b droom....
Mannekes kalm he, de meeste transfers zijn contractverlengingen van een ploeg die zich net sportief wist te redden in 1e amateurs.
Niet gaan zweven aub.
Ze leveren goed werk momenteel dat ontken ik niet. Maar we zitten zonder links achter, we weten momenteel nog niet of we een spits hebben. Wat doen ze met Buyens ? Want eerlijk op het moment heb ik opstellingsgericht meer ??? op plaatsen dan een naam.

Zovko

Post by Zovko » Sun Apr 26, 2020 12:21 am

andyosgarcia wrote:
Sat Apr 25, 2020 11:01 pm
ozzy105 wrote:
KRKN wrote:

in 187 matchen , 6 assists. als aanvallende linkse back... zoals eerder gezegd, nee bedankt.
Die gaat overigens ook enkel tekenen als er genoeg solle op tafel komen, maar 1 jaar in eerste en dat was bij ons waar hij niet echt indruk wist te maken.
Aan de andere kant... we hebben daar op het moment 0,00.
En de oude doomdenker in mij komt naar boven maar sommige vragen zich af of dit een ploeg is voor 1e amateurs of 1b droom....
Mannekes kalm he, de meeste transfers zijn contractverlengingen van een ploeg die zich net sportief wist te redden in 1e amateurs.
Niet gaan zweven aub.
Ze leveren goed werk momenteel dat ontken ik niet. Maar we zitten zonder links achter, we weten momenteel nog niet of we een spits hebben. Wat doen ze met Buyens ? Want eerlijk op het moment heb ik opstellingsgericht meer ??? op plaatsen dan een naam.
Mss al een geluk dat bijna alle contracten wegvallen 1 juni. Wij moeten tenminste voorlopig minder spelers betalen in de verdere crisis. Denk dat veel ploegen kopje onder gaan de komende maanden. Minder sponsoring, geen abo verkoop, geen toeschouwers..... Laat ons mss nog maar effe wachten met veel aankopen te doen? Stel dat binnen paar weken blijkt dat je pas oktober of november kan beginnen voetballen?

KRKN

Post by KRKN » Sun Apr 26, 2020 8:19 am

Zovko heeft het punt. Misschien zou de grootste sterkte er wel in kunnen bestaan dat we het financieel langer kunnen trekken. Daarom inderdaad niet te zot doen.

Ja, misschien gaan we sportief dat wat beklagen, maar ik heb liever nog een club binnen 3 jaar. Die dubbele bezetting waar TVI over sprak: misschien hier een daar een belofte.

Tegen het huidige tempo aan clubs die overkop gaan, sukkelen we misschien vanzelf ooit nog 1A in :?

Post Reply