Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Aha, ja daar zal mijn dochter even mee moeten helpen dan
DE MILLE IS VAN ONS! Lierse bereikte vandaag een akkoord met Emile Samyn. De 22-jarige flankspeler komt transfervrij over van KSV Roeselare en tekende voor 1 seizoen + 1 optie.
”Ik ben verliefd geworden op de club en op de supporters. Deze keuze is er eentje vanuit het hart. Ik sta te popelen om deze club te helpen groeien en ik wil deel blijven uitmaken van dit mooie verhaal.”
”Ik ben verliefd geworden op de club en op de supporters. Deze keuze is er eentje vanuit het hart. Ik sta te popelen om deze club te helpen groeien en ik wil deel blijven uitmaken van dit mooie verhaal.”
Werklust genoeg, wel een speler met potentieel.Yentl1992 wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 4:01 pmDE MILLE IS VAN ONS! Lierse bereikte vandaag een akkoord met Emile Samyn. De 22-jarige flankspeler komt transfervrij over van KSV Roeselare en tekende voor 1 seizoen + 1 optie.
Hoe zit het met zijn schouders ?
Zalig nieuws. Dan zal het wel meevallen met die ambities en financieenYentl1992 wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 4:01 pmDE MILLE IS VAN ONS! Lierse bereikte vandaag een akkoord met Emile Samyn. De 22-jarige flankspeler komt transfervrij over van KSV Roeselare en tekende voor 1 seizoen + 1 optie.
Goed denk ik, speelde het laatste deel van de competitie toch op een goed niveau.David wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 4:04 pmWerklust genoeg, wel een speler met potentieel.Yentl1992 wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 4:01 pmDE MILLE IS VAN ONS! Lierse bereikte vandaag een akkoord met Emile Samyn. De 22-jarige flankspeler komt transfervrij over van KSV Roeselare en tekende voor 1 seizoen + 1 optie.
Ik vond dat hij sowieso heel sterk uit zijn blessure was teruggekeerd.
Das zonder twijfel, samen met Santermans, den beste transfer al geweest sinds onzen heropstart.Flor wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 4:06 pmZalig nieuws. Dan zal het wel meevallen met die ambities en financieenYentl1992 wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 4:01 pmDE MILLE IS VAN ONS! Lierse bereikte vandaag een akkoord met Emile Samyn. De 22-jarige flankspeler komt transfervrij over van KSV Roeselare en tekende voor 1 seizoen + 1 optie.
”Ik ben verliefd geworden op de club en op de supporters. Deze keuze is er eentje vanuit het hart. Ik sta te popelen om deze club te helpen groeien en ik wil deel blijven uitmaken van dit mooie verhaal.”![]()
Die jongen heeft gewoon geweldig veel kwaliteiten en is gewoon offensief een dreiging. Zo ene moet ge nu eenmaal vanvoor hebben lopen.
Met z’n snelheid kan hij veel verdedigingen pijn doen.Yentl1992 wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 4:15 pmDas zonder twijfel, samen met Santermans, den beste transfer al geweest sinds onzen heropstart.Flor wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 4:06 pmZalig nieuws. Dan zal het wel meevallen met die ambities en financieenYentl1992 wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 4:01 pmDE MILLE IS VAN ONS! Lierse bereikte vandaag een akkoord met Emile Samyn. De 22-jarige flankspeler komt transfervrij over van KSV Roeselare en tekende voor 1 seizoen + 1 optie.
”Ik ben verliefd geworden op de club en op de supporters. Deze keuze is er eentje vanuit het hart. Ik sta te popelen om deze club te helpen groeien en ik wil deel blijven uitmaken van dit mooie verhaal.”![]()
Die jongen heeft gewoon geweldig veel kwaliteiten en is gewoon offensief een dreiging. Zo ene moet ge nu eenmaal vanvoor hebben lopen.
Applausje voor het bestuur voor deze. Het kriebelt om al terug naar ‘t Lisp af te zakken.
Zeker!Yentl1992 wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 4:14 pmGoed denk ik, speelde het laatste deel van de competitie toch op een goed niveau.David wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 4:04 pmWerklust genoeg, wel een speler met potentieel.Yentl1992 wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 4:01 pmDE MILLE IS VAN ONS! Lierse bereikte vandaag een akkoord met Emile Samyn. De 22-jarige flankspeler komt transfervrij over van KSV Roeselare en tekende voor 1 seizoen + 1 optie.
Ik vond dat hij sowieso heel sterk uit zijn blessure was teruggekeerd.
Ok Samyn definitief aangeworven nu nog Allach-Toon Janssen-Youssef Boulaouali en een nummero 10 en extra-spits …. toch niet teveel gevraagd he?