Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Ik ken verschillende mensen die heel dicht bij LVT staan. En ik kan hier met 1.000% zekerheid zeggen dat er gebikkeld wordt om professioneel voetbal te spelen. Dat contracten niet verlengd worden, is niet meer dan logisch na zo'n dramatisch seizoen. Laat ze nu maar inkopen doen. De spelers die gekomen zijn, geven mij in ieder geval een beter gevoel dan vorige zomer. Even samenvatten:Magico wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 2:55 pmZal ik eens een bommetje droppen.
Vandaag van een speler te horen gekregen dat iedereen op Vermeiren en Vanderveken na, ieder contract wordt ontbonden. Het feit dat papa Vanderveken 50 000 eur in de club pompt zal daar wel in mee spelen vermoed ik..
Ook de plannen voor 1B zou maar schijn zijn en durven ze dit niet communiceren naar de supporters.
De kern word dus ook op 1 amateur samengesteld.
Ook vertelde hij dat de club het financieel moeilijk zou hebben.
To be continued...
Zo hoopvol als ik gisteren nog was, ben ik nu ongerust en realistisch dat we ook dit jaar niet voor de prijzen zullen spelen.. Integendeel.
Santermans - 1B Lommel
De Smet - 1B Beerschot
Van Genechten - 1B Westerlo
Brughmans - Eerste amateur, tot voor bekend werd dat hij naar ons kwam, vaste keeper bij Thes, een ploeg die in onze competitie aan de kop speelt twee jaar op rij.
Vorige zomer zijn er geen spelers gehaald die een niveau hoger spelen dan waar wij zitten, laat staan bij rechtstreekse concurrenten in onze eigen reeks. Ge kunt veel zeggen over ons transferbeleid, maar de manier waarop ze het nu doen, is de juiste als mijn lierse hart spreekt.
Volkomen eens met je, de waarheid zal snel aan het licht komen ..Axassin wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 3:26 pmGoh, er vielen al niet veel contracten te ontbinden he, buiten smolders en vermeiren was iedereen einde contract. Er zal wel wat waarheid inzitten, maar kan het niet zijn dat de frustraties van de speler in kwestie meespeelden?
Komt daarbij, waarom maak je dan een 1B procedure aanhanging bij het BAS? Als dit wordt afgewezen, zal de reden van afwijzing 10x uitvergoot worden. Lijkt mij dan toch slimmer van bijvoorbeeld te communiceren dat je promotie sportief wilt afdwingen en daarom in 1ste amateur wil blijven.
Daanaast geloof ik niet dat TVI hier zomaar instapt zonder enige garanties te krijgen over het sportieve plaatje.
Achja, we zullen zien zei den blinde. De komende transferq en het verdict van het BAS zullen veel duidelijk maken...
Een verlaging van het budget lijkt me wel logisch: die tendens was vorig jaar al zichtbaar. En gezien de huidige omstandigheden niet meer dan normaal.
Naar een budget in evenwicht: dan nog moeten we bij de beteren in de klas zijn in de reeks. Ik kan daar zeker mee leven.
Bij de huidige transfers heb ik best en goed gevoel. Als die minder krijgen dan de spelers van vorig jaar, dan kregen zij misschien wat teveel voor wat ze lieten zien.
Naar een budget in evenwicht: dan nog moeten we bij de beteren in de klas zijn in de reeks. Ik kan daar zeker mee leven.
Bij de huidige transfers heb ik best en goed gevoel. Als die minder krijgen dan de spelers van vorig jaar, dan kregen zij misschien wat teveel voor wat ze lieten zien.
Zeker weer praatjes van haters of zie ik het mis ?Magico wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 2:55 pmZal ik eens een bommetje droppen.
Vandaag van een speler te horen gekregen dat iedereen op Vermeiren en Vanderveken na, ieder contract wordt ontbonden. Het feit dat papa Vanderveken 50 000 eur in de club pompt zal daar wel in mee spelen vermoed ik..
Ook de plannen voor 1B zou maar schijn zijn en durven ze dit niet communiceren naar de supporters.
De kern word dus ook op 1 amateur samengesteld.
Ook vertelde hij dat de club het financieel moeilijk zou hebben.
To be continued...
Zo hoopvol als ik gisteren nog was, ben ik nu ongerust en realistisch dat we ook dit jaar niet voor de prijzen zullen spelen.. Integendeel.
Een Buyens-Wils-Da Silva-Molenberghs alhoewel die al vorig jaar is vertrokken-Seppe Maesen-Osei-Berkoe ok had wel de pech om een gans seizoen geblesseerd te raken waren geen goedkope jongens en brachten niet wat werd verwacht … neen eerlijk is eerlijk op het moment zijn ze goed bezig goede en ervaren trainer binnengehaald Santermans definitief ingelijfd en met Van Genechten- De Smet twee jonge talentvolle jongens binnengehaald .. ben benieuwd wat we mogen verwachten betreffende Janssen-Samyn-Allach en Youssef Boulaouali …KRKN wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 3:31 pmEen verlaging van het budget lijkt me wel logisch: die tendens was vorig jaar al zichtbaar. En gezien de huidige omstandigheden niet meer dan normaal.
Om 16u volgende transfer. Ik gok op Brulmans 
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Aankondiging via whatsapp
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Whatsapp van de club waarop je jezelf kan aansluiten voor nieuws.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.