Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
ozzy105
Re: Transfernieuws

Post by ozzy105 » Fri May 09, 2025 4:38 pm

Carlke wrote:
Fri May 09, 2025 4:21 pm
ozzy105 wrote:
Fri May 09, 2025 4:15 pm
Dender is al een jaar of 3-4 goed aan het bouwen hebben ook een mooi seizoen achter de rug! Voor hem een stapje weer vooruit om wss binnen 1 of 2 jaar echt te oogsten en dan heeft Dender een mooie transfer verricht...
Ben jij nog goed in u bovenkamer man ! Bouwen wie staan er bij dender niet veel meer in van 1b hoor , union elk jaar andere ploeg , enige ploeg die wat samen blijft is patro maar blijven ook maar aanmodderen met hun veel geld.
Dender heeft 3-4 jaar gebouwd sinds ze met ons in de amateurreeks speelden, de betere behouden, de mindere goden laten vertrekken. Idem nu Patro en wat gezegt van La Lou dat met hetzelfde budgetje als ons op 3 jaar tijd promoveerde van tweede amateurklasse naar de hoogste! Dat noem ik bouwen. De prioriteit van LVT ligt elders dan ooit voor promotie te gaan toch duidelijk? Ik hoop maar dat we niet eens prijs hebben met een degradatie want sta je daar met een gerenoveerd stadion, aankoop oefenvelden enz...

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Fri May 09, 2025 5:15 pm

Het business model van LVT laat gewoon niet toe telkens een betere ploeg op de been te brengen want daarvoor moet je ook sportief durven investeren.
Dat gebeurd wel op gebeid van real- estate en accomodatie om de simpele reden dat de club zijn investering op die manier terugbetaald in de vorm van steeds hogere huurprijzen, nu ook weer voor Emblem, dat noemt niet voor niks return for invest.
By the way, met 95% aandelen heb je gewoon geen bestuur maar zit er slechts 1 man aan de knoppekes, idem dan Maged Samy die in grote overvloed net het tegenovergestelde deed (enkel sportief investeren),van hem werd geprofiteerd door..... Belgen, hij is er nog steeds van onder de indruk en boos om (vanuit zeer goede bron).

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri May 09, 2025 5:26 pm

Tamas Krivitz wrote:
Fri May 09, 2025 5:15 pm
Het business model van LVT laat gewoon niet toe telkens een betere ploeg op de been te brengen want daarvoor moet je ook sportief durven investeren.
Dat gebeurd wel op gebeid van real- estate en accomodatie om de simpele reden dat de club zijn investering op die manier terugbetaald in de vorm van steeds hogere huurprijzen, nu ook weer voor Emblem, dat noemt niet voor niks return for invest.
By the way, met 95% aandelen heb je gewoon geen bestuur maar zit er slechts 1 man aan de knoppekes, idem dan Maged Samy die in grote overvloed net het tegenovergestelde deed (enkel sportief investeren),van hem werd geprofiteerd door..... Belgen, hij is er nog steeds van onder de indruk en boos om (vanuit zeer goede bron).
Boenk erop!

TV2002

Post by TV2002 » Fri May 09, 2025 5:38 pm

Heel jammer, maar eigenlijk wel logisch dat hij na zo’n seizoen vertrekt naar 1A. Was voor mij ook speler van het seizoen.

Als we volgend jaar met een viermansdefensie gaan blijven spelen, hebben met Vincent De Vos al een vervanger.

Mark

Post by Mark » Fri May 09, 2025 6:17 pm

Carlke wrote:
Fri May 09, 2025 4:14 pm
Zwaar verlies zonder meer , hopelijk vind men even goede als luc, goed dat ze zijn contract nog verlengde dit zal het bedrag geweest zijn in de clausule zeker, want ik vind dit persoonlijk niet veel , luc word een topper . Wat me wel weer opvalt is dat spelers altijd praatjes maken , toen hij bijtekekende lierse toffe club hier kan ik mij nog verder ontwikkelen om dan 2 maanden later te vertrekken .
2

Mark

Post by Mark » Fri May 09, 2025 6:19 pm

ozzy105 wrote:
Fri May 09, 2025 5:26 pm
Tamas Krivitz wrote:
Fri May 09, 2025 5:15 pm
Boenk erop!
inderdaad !

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri May 09, 2025 6:33 pm

Benieuwd wie de volgende in rij is die het lisp vaarwel zegt want dat LM de enig is die zal vertrekken lijkt mij onwaarschijnlijk! Ik denk dan aan Claes, Boone, Daguin of Adinany die vorig seizoen al gegeerd was...

Carlke

Post by Carlke » Fri May 09, 2025 7:31 pm

ozzy105 wrote:
Fri May 09, 2025 6:33 pm
Benieuwd wie de volgende in rij is die het lisp vaarwel zegt want dat LM de enig is die zal vertrekken lijkt mij onwaarschijnlijk! Ik denk dan aan Claes, Boone, Daguin of Adinany die vorig seizoen al gegeerd was...
Daquin , adinany zou ik geen ramp vinden , boone wel

Netzer

Post by Netzer » Fri May 09, 2025 10:55 pm

Kijk, als je spelers als Marijnissen al niet kan of beter gezet niet wil behouden en laat vertrekken voor een luttele 300k, dan moet je er zelfs niet van dromen om ooit nog voor promotie te gaan.
Ik zou nu eindelijk toch eens graag sportieve ambitie proeven, maar dat gaat er onder LVT nooit van komen vrees ik. Van die inkomende transfergelden wordt geen euro opnieuw sportief geïnvesteerd.
Formerly known as Lisp-boy

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Sat May 10, 2025 12:45 am

Netzer wrote:
Fri May 09, 2025 10:55 pm
Kijk, als je spelers als Marijnissen al niet kan of beter gezet niet wil behouden en laat vertrekken voor een luttele 300k, dan moet je er zelfs niet van dromen om ooit nog voor promotie te gaan.
Ik zou nu eindelijk toch eens graag sportieve ambitie proeven, maar dat gaat er onder LVT nooit van komen vrees ik. Van die inkomende transfergelden wordt geen euro opnieuw sportief geïnvesteerd.
stilletjes aan beginnen meer en meer ogen open te gaan en inzien dat er sportief geen investering is. elk jaar terug platzak en zoeken naar free players!

Post Reply