Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Marijnissen trekt voor 300.000€ naar Dender.
Van dat bedrag moeten we nog wel 10% afstaan aan opleidingsclub NAC Breda.
Van dat bedrag moeten we nog wel 10% afstaan aan opleidingsclub NAC Breda.
Formerly known as Lisp-boy
Luc zou binnenkort ook voor Indonesië gaan voetballen (roots via grootouders) en de eigenaar van Dender is een Indonesiër. Zijn toch zaken die ook meespelen in deze transfer.
-
Inderdaad, ALLES wordt verkocht waar ook maar een beetje geld wordt voor gegeven.
Onze beste spelers (moeten)verkopen is geen schande, integendeel, maar herinvesteren in nieuwe spelers vanuit de binnenkomende transfergelden gebeurd voorlopig gewoon niet.
Al eens opgezocht hoeveel spelers meestal basisspelers sinds de heropstart al gekomen en gegaan zijn heel vaak na een korte doorkomst... Sinds 2018 zitten we al aan rond de 80 zoek maar op, dat wil dus zeggen een gemiddelde van een basisploeg per seizoen... Een duivenkot dus ieder zijn mening mensen dat is ook de reden waarom er niet sportief gebouwd wordt!!! Paar jaar terug speelden clubs als Union, La Lou, Dender, Patro in 1 ste Amateurreeks met Lierse en kijk hoever deze clubs al staan.. Kan het woord BOUWEN BOUWEN niet meer lezen of horen. De hoeveelste speler is nu al niet vertrokken voor een habbekrats? Rocha, Tabekou, Limbombe, LM, VA, GDS enz enz..
Dat verhaal van Indonesie heb ik ook al horen passeren en heeft hier heel veel mee te maken .
Naar Dender is nu ook ni bepaald een toptransfer te noemen .
Aangezien dit de enige partij was waar Luc echt naartoe wilde ipv veel betere ploegen .
Naar Dender is nu ook ni bepaald een toptransfer te noemen .
Aangezien dit de enige partij was waar Luc echt naartoe wilde ipv veel betere ploegen .
Zwaar verlies zonder meer , hopelijk vind men even goede als luc, goed dat ze zijn contract nog verlengde dit zal het bedrag geweest zijn in de clausule zeker, want ik vind dit persoonlijk niet veel , luc word een topper . Wat me wel weer opvalt is dat spelers altijd praatjes maken , toen hij bijtekekende lierse toffe club hier kan ik mij nog verder ontwikkelen om dan 2 maanden later te vertrekken .
Dender is al een jaar of 3-4 goed aan het bouwen hebben ook een mooi seizoen achter de rug! Voor hem een stapje weer vooruit om wss binnen 1 of 2 jaar echt te oogsten en dan heeft Dender een mooie transfer verricht...
Lierse heeft ook geen ambitie he Carlke enkel voor in deze reeks blijven aan te modderen! Ook de reden waarom goede spelers vertrokken op het lisp na een korte doorkomst. Ze werden allen gelokt onder het mom van SPORTIEF project.... Ambitie bleek uiteindelijk niks, zero, nada ben eens benieuwd of de Amerikaan aan boord blijft want vermoed dat LM niet de enige is die vertrekt!Carlke wrote: ↑Fri May 09, 2025 4:14 pmZwaar verlies zonder meer , hopelijk vind men even goede als luc, goed dat ze zijn contract nog verlengde dit zal het bedrag geweest zijn in de clausule zeker, want ik vind dit persoonlijk niet veel , luc word een topper . Wat me wel weer opvalt is dat spelers altijd praatjes maken , toen hij bijtekekende lierse toffe club hier kan ik mij nog verder ontwikkelen om dan 2 maanden later te vertrekken .
Ben jij nog goed in u bovenkamer man ! Bouwen wie staan er bij dender niet veel meer in van 1b hoor , union elk jaar andere ploeg , enige ploeg die wat samen blijft is patro maar blijven ook maar aanmodderen met hun veel geld.