Transfernieuws
-
Thomas1906
Re: Transfernieuws
Die T2 komt blijkbaar van de regio van de van lommels. Dus ze zullen elkaar kennen zeker?Justhomuch wrote: ↑Sun Mar 01, 2020 9:38 amVanaf vorige match hebben de van lommels het voor het zeggen
Ik dacht, aan alle commentaren te lezen, dat de van lommels altijd aan zet waren? Wie was het ervoor dan?
- Justhomuch
LvtThomas1906 wrote: ↑Sun Mar 01, 2020 11:30 amDie T2 komt blijkbaar van de regio van de van lommels. Dus ze zullen elkaar kennen zeker?Justhomuch wrote: ↑Sun Mar 01, 2020 9:38 amVanaf vorige match hebben de van lommels het voor het zeggen
Ik dacht, aan alle commentaren te lezen, dat de van lommels altijd aan zet waren? Wie was het ervoor dan?
Wij komen áltijd terug!
Hu, van waar komt deze Info en hoe zit dit juist in elkaar? Ik heb dan weer gehoord dat de Van Lommels veel minder betrokken zijn.Justhomuch wrote: ↑Sun Mar 01, 2020 12:00 pmLvtThomas1906 wrote: ↑Sun Mar 01, 2020 11:30 amNoDie T2 komt blijkbaar van de regio van de van lommels. Dus ze zullen elkaar kennen zeker?Justhomuch wrote: ↑Sun Mar 01, 2020 9:38 am
Vanaf vorige match hebben de van lommels het voor het zeggen
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Van wie of waar ik het heb ga ik niet zeggen, kan wel zeggen dat de van lommels idd minder betrokken waren en dat dat nu gaat veranderen.Axassin wrote: ↑Sun Mar 01, 2020 2:07 pmHu, van waar komt deze Info en hoe zit dit juist in elkaar? Ik heb dan weer gehoord dat de Van Lommels veel minder betrokken zijn.Justhomuch wrote: ↑Sun Mar 01, 2020 12:00 pmLvtThomas1906 wrote: ↑Sun Mar 01, 2020 11:30 amNo
Die T2 komt blijkbaar van de regio van de van lommels. Dus ze zullen elkaar kennen zeker?
Wij komen áltijd terug!
Verwarrend. Van dergelijke onduidelijkheid ben ik allesbehalve fan. Vroeger net iets teveel moeten zien.Justhomuch wrote: ↑Sun Mar 01, 2020 2:14 pmVan wie of waar ik het heb ga ik niet zeggen, kan wel zeggen dat de van lommels idd minder betrokken waren en dat dat nu gaat veranderen.
Nu hoe dan ook vind ik het oplossen van de trainerssituatie naar komend seizoen toe prioriteit nummer 1.
- Justhomuch
Kunt het ook positief zien, ego aan de kant zetten, van els hebben wel goed gespeeld met Oosterzonen met een veel kleiner budget.KRKN wrote: ↑Tue Mar 03, 2020 10:39 pmVerwarrend. Van dergelijke onduidelijkheid ben ik allesbehalve fan. Vroeger net iets teveel moeten zien.Justhomuch wrote: ↑Sun Mar 01, 2020 2:14 pmVan wie of waar ik het heb ga ik niet zeggen, kan wel zeggen dat de van lommels idd minder betrokken waren en dat dat nu gaat veranderen.
Nu hoe dan ook vind ik het oplossen van de trainerssituatie naar komend seizoen toe prioriteit nummer 1.
Wij komen áltijd terug!
Ik vind meerdere stemmen in de bestuurskamer sowieso geen slecht iets. Meer evenwicht etc,..Justhomuch wrote: ↑Tue Mar 03, 2020 11:03 pmKunt het ook positief zien, ego aan de kant zetten, van els hebben wel goed gespeeld met Oosterzonen met een veel kleiner budget.KRKN wrote: ↑Tue Mar 03, 2020 10:39 pmVerwarrend. Van dergelijke onduidelijkheid ben ik allesbehalve fan. Vroeger net iets teveel moeten zien.Justhomuch wrote: ↑Sun Mar 01, 2020 2:14 pm
Van wie of waar ik het heb ga ik niet zeggen, kan wel zeggen dat de van lommels idd minder betrokken waren en dat dat nu gaat veranderen.
Klopt dat ze bij Oosterzonen goed gewerkt hebben. Wat me meer stoort is dat het zogezegd de Van Lommels waren die de transfers tot nu toe gedaan hadden. Daar zou geen onduidelijkheid mogen over bestaan.
- Justhomuch
Feit, al is een takenverdeling ook niet slecht. Lvt deed dus de transfers.KRKN wrote: ↑Thu Mar 05, 2020 7:19 amIk vind meerdere stemmen in de bestuurskamer sowieso geen slecht iets. Meer evenwicht etc,..Justhomuch wrote: ↑Tue Mar 03, 2020 11:03 pmKunt het ook positief zien, ego aan de kant zetten, van els hebben wel goed gespeeld met Oosterzonen met een veel kleiner budget.
Klopt dat ze bij Oosterzonen goed gewerkt hebben. Wat me meer stoort is dat het zogezegd de Van Lommels waren die de transfers tot nu toe gedaan hadden. Daar zou geen onduidelijkheid mogen over bestaan.
Wij komen áltijd terug!
Nog altijd op zoek naar het organogram dus 

Volgens gva komt de keeper van thes de volgende 2 seizoenen naar Lierse.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.