Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Daar ga ik helemaal mee akkoord. Heeft regelmatig kansen gekregen waar hij totaal niks mee kon aanvangen, en dat was naar mijn mening uit onkunde.Justhomuch wrote: ↑Mon Jul 25, 2022 3:10 pmDan wordt het tijd voor een nieuw brilletje, ik kan mij fases voor de geest halen dat hij alleen op de keeper af kon gaan en deze cadeautjes van kansen verkwanselde. Nee Ozzy het is geen slechte spits maar niet overdrijven.ozzy105 wrote: ↑Mon Jul 25, 2022 2:48 pmHeb al de matchen bijna gevolgt op tv zoveel heeft die er niet laten liggen hoor... Kan ook niet anders he hoeveel bruikbare ballen kreeg die maar op een wedstrijd? Ik hoop maar dat Rocha hetzelfde niet moet ondergaan 1 of 2 kansjes krijgen op 95 minuten..
Het moet frustrerend zijn hoor als eenzame spits op een eiland tov 2-3 bewakers!
Was technisch ook geen hoogvlieger, kon raar of zelden zijn man voorbij. Ik ben blij dat hij weg is.
Formerly known as Lisp-boy
Tabekou op weg naar LK...
Top transfer als hij nog zo goed is als vroeger
Als... Indien hij terug zijn niveau haalt een toptransfer voor deze reeks. Kan zowel op de flank spelen als in de spits! Huiswerk is bijna af wanneer deze deal doorgaat dan is het nog enkel wachten op een vervanger voor de Schuer.
Op het middenveld centraal kan libert daar ook spelen? Want moest een van Acker of brebels uitvallen vind ik dat we daar toch ook zeer krap zitten.
Dat is volgens de RWDM-fans zijn beste positie én ook de plaats waar hij het liefst speelt. Kan in principe op 6 spelen, RB en zelfs CV as het zou moeten. Ik vermoed dat zijn polyvalentie ook de reden is dat we hem hebben aangetrokken.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Volgende tweet van Sacha Tavolieri (Waalse Journalist die zowat de Belgische Fabrizio Romano wil zijn). Meestal is die wel correct:
Infos #mercato :
🟡 Un nouveau club pour Serge #Tabekou
L’attaquant camerounais passé par le #KAAGent, #OHL, l’#ExcelMouscron et l’#USG passe sa visite médicale au #Lierse ce matin suite à quoi il pourrait s’engager 1 an + un an d’option en #ChallengerProLeague ! #D1B
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
intussen bevestigd op de website