A-kern
Re: A-kern
Volledig mee eens. Volgend jaar moeten we toch eens kijken naar die verdediging. Ik hoop dat Delorge al een deel van de oplossing is.Axassin wrote: ↑Thu Feb 28, 2019 9:37 amSols krijgt contractverlening voor 1j + optie. Daar krijg ik het hoegenaamd niet warm van. Centraal op het middenveld een uiterst anonieme speler die zich wegsteekt en geen bal naar voor speelt (tot mijn grote frustratie en die van de mensen rondom mij). Op RB depanneerde hij degelijk, bij gebrek aan beter. Daarmee speel je niet mee voor promotie in 1ste amateur. Just my 2 cents...
Ik geloof wel in Sols. Harde werker en nog groei potentieel.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Het ganse middenveld durft nauwelijks een bal vooruit spelen. Dit is volgens mij het grootste probleem van de ploeg. Er is in de reeks nauwelijks een ploeg met een zwakker middenveld dat LK.KRKN wrote: ↑Thu Feb 28, 2019 5:27 pmVolledig mee eens. Volgend jaar moeten we toch eens kijken naar die verdediging. Ik hoop dat Delorge al een deel van de oplossing is.Axassin wrote: ↑Thu Feb 28, 2019 9:37 amSols krijgt contractverlening voor 1j + optie. Daar krijg ik het hoegenaamd niet warm van. Centraal op het middenveld een uiterst anonieme speler die zich wegsteekt en geen bal naar voor speelt (tot mijn grote frustratie en die van de mensen rondom mij). Op RB depanneerde hij degelijk, bij gebrek aan beter. Daarmee speel je niet mee voor promotie in 1ste amateur. Just my 2 cents...
Kan je daar ergens wel in volgen. Lijkt me dan ook 1 van de belangrijkste investeringen naar volgend jaar toe. Nu: denk dat ze zich hiervan ook wel bewust zijn.Edsnirp wrote: ↑Thu Feb 28, 2019 8:02 pmHet ganse middenveld durft nauwelijks een bal vooruit spelen. Dit is volgens mij het grootste probleem van de ploeg. Er is in de reeks nauwelijks een ploeg met een zwakker middenveld dat LK.KRKN wrote: ↑Thu Feb 28, 2019 5:27 pmVolledig mee eens. Volgend jaar moeten we toch eens kijken naar die verdediging. Ik hoop dat Delorge al een deel van de oplossing is.Axassin wrote: ↑Thu Feb 28, 2019 9:37 amSols krijgt contractverlening voor 1j + optie. Daar krijg ik het hoegenaamd niet warm van. Centraal op het middenveld een uiterst anonieme speler die zich wegsteekt en geen bal naar voor speelt (tot mijn grote frustratie en die van de mensen rondom mij). Op RB depanneerde hij degelijk, bij gebrek aan beter. Daarmee speel je niet mee voor promotie in 1ste amateur. Just my 2 cents...
-
Enkel aanval voldoet voor mij en de keeper maar idd mdv en zeker verdediging is te plat, zie je aan steeds 1 of meerdere goals binnen krijgen de 0 houden is een zeer groot probleem!Eric wrote: ↑Fri Mar 01, 2019 12:48 pmKan je daar ergens wel in volgen. Lijkt me dan ook 1 van de belangrijkste investeringen naar volgend jaar toe. Nu: denk dat ze zich hiervan ook wel bewust zijn.
Toon Janssen tekent ook bij voor 1 jaar (met optie).
Ook Kuylaars blijft een jaartje langer bij geelzwart. Goeie zaak denk ik.
Zou een knaltransfer zijn Bernier vrees dat hij toch terug richting Antwerp zal trekken. Bij promotie weet je idd nooit.