Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Axassin
Re: Transfernieuws

Post by Axassin » Fri Jul 15, 2022 10:07 pm

Ik zal nog eens ne naam droppen volgens de gekende scoutingmanier: serge tabekou.

Dan begint de ploeg er toch mooi uit te zien.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Axassin

Post by Axassin » Sat Jul 16, 2022 6:20 am

Axassin wrote:
Fri Jul 15, 2022 10:07 pm
Ik zal nog eens ne naam droppen volgens de gekende scoutingmanier: serge tabekou.

Aanvulling: dat is dan de vervanger voor Stallone.

Gemengde gevoelens hierbij. Was toch een speler met een actie en snelheid. Aan de andere kant sukkelde die geregeld met blessures, had heel slechte periodes en toch al 31. Tabekou (25j) is als vervanging zeker geen verzwakking.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Barry

Post by Barry » Sat Jul 16, 2022 9:25 am

Axassin wrote:
Sat Jul 16, 2022 6:20 am
Axassin wrote:
Fri Jul 15, 2022 10:07 pm

Aanvulling: dat is dan de vervanger voor Stallone.

Gemengde gevoelens hierbij. Was toch een speler met een actie en snelheid. Aan de andere kant sukkelde die geregeld met blessures, had heel slechte periodes en toch al 31. Tabekou (25j) is als vervanging zeker geen verzwakking.
Hier hetzelfde gevoel, hij was begin vorig seizoen heel sterk maar zakte nadien toch ook mee weg. Vaak dreigend maar nog vaker gaan voor eigen succes. Hopelijk krijgen we er een schone transfersom voor en komt Tabekou dan denk ik dat we hier als club weer als winnaar uitkomen.

Carlke

Post by Carlke » Sat Jul 16, 2022 9:35 am

Heb ik iets gemist gaat limbombe weg dan ,

KRKN

Post by KRKN » Sat Jul 16, 2022 9:39 am

Carlke wrote:
Sat Jul 16, 2022 9:35 am
Heb ik iets gemist gaat limbombe weg dan ,
Zou naar Cyprus trekken. If the price is right: geen probleem. Uiteraard wel met pijn in het hart, want intrinsiek vermoedelijk de beste voetballer tussen de lijnen bij ons. Wel erg wisselvallig. Als ze hem kunnen vervangen en een mooie som kunnen bijschrijven hoeft dat inderdaad geen probleem te zijn.

In iedergeval: bedankt voor de mooie momenten Stallone! Veel succes!

Netzer

Post by Netzer » Sat Jul 16, 2022 11:35 am

Als er nu één speler is die ik liever niet zie vertrekken dan is het Limbombe, toch ook iemand op een positie waar we al niet dik bezaaid zijn. In plaats van dat er een flankaanvaller bij komt gaat er één weg. Ook iemand die voor dreiging zorgt en zonder twijfel één van onze betere voetballers in de kern. Nu, ik ken Tabekou niet (moest hij komen), maar dat zal er toch boenk op moeten zijn. Hopelijk vangen ze idd een mooie som voor Limbombe.
Formerly known as Lisp-boy

nasroedin

Post by nasroedin » Sat Jul 16, 2022 11:49 am

Carlke wrote:
Fri Jul 08, 2022 5:25 am
Ziggy wrote:
Thu Jul 07, 2022 9:45 pm
thibault vlietinck misschien ist voor ons voor flank maar zou wel niet willen komen naar 1b
Heeft getekend bij OHL
Ben je zeker ? Was vorig seizoen gehuurd door OHL maar is nu terug bij Club

Axassin

Post by Axassin » Sat Jul 16, 2022 12:10 pm

Lisp-boy wrote:
Sat Jul 16, 2022 11:35 am
Als er nu één speler is die ik liever niet zie vertrekken dan is het Limbombe, toch ook iemand op een positie waar we al niet dik bezaaid zijn. In plaats van dat er een flankaanvaller bij komt gaat er één weg. Ook iemand die voor dreiging zorgt en zonder twijfel één van onze betere voetballers in de kern. Nu, ik ken Tabekou niet (moest hij komen), maar dat zal er toch boenk op moeten zijn. Hopelijk vangen ze idd een mooie som voor Limbombe.
Bij mij is dat dan toch met miiiiiijlen voorsprong thibaut van acker hoor. Stallone kon flitsen maar dan weer 3 matchen totaal afwezig tekenen. Als tabekou zijn vervanger wordt, heb je hetzelfde type maar dan 6 jaar jonger.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Jul 16, 2022 12:36 pm

Lisp-boy wrote:
Sat Jul 16, 2022 11:35 am
2...een van de weinigen met een actie en flankaanvaller... Nu zijn er 2 flankaanvallers een must en waar blijft de vervanger voor de Schuer?

Flor

Post by Flor » Sat Jul 16, 2022 12:41 pm

Erg jammer, maar wens hem wel veel succes. Beter dit dan hem tegen z'n zin houden en hem op het einde van het seizoen gratis zien vertrekken zeker?

Post Reply