Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
Is er op Kessel al meer gebeurd dan de aankoop van die terreinen, likje verf en nieuw terrein omdat het echt moest?
Bij de aankoop werd er gezegd dat er een modern jeugdcentrum ging komen. Ikzelf passeer daar nooit dus weet niet hoe ver het staat.
Voorts snap ik de beperkte kern wel, lijkt mij verstandigste. Zo blijven de verliezen, die we toch hebben dacht ik, beperkt. We blijven er toch sowieso in door extra-sportieve redenen. Of dit terug volk trekt, betwijfel ik wel.
Stap voor stap... Eerst stappen dan lopen.
Zeker, maar het stappen duurt wel erg lang. Er mag stilaan overgegaan worden naar snelwandelen als ze supporters willen overtuigen.
Formerly known as Lisp-boy
Hadden we deze kritische houding gehad gedurende de Samy Maged peroide + de bijhorende financiële mogelijkheden, dan had Lierse er vandaag helemaal anders uitgezien (zowel op sportief vlak, de splitsing, bezetting op de tribunes etc.) Dus neen, ik ben niet akkoord dat we altijd een kritisch publiek hebben gehad. Veel zagen ja, maar het beleid werd bijna nooit bekritiseerd. Buiten op het einde, toen het kalf al verdronken was.Axassin wrote: ↑Thu Sep 02, 2021 12:02 pm2!Flor wrote: ↑Thu Sep 02, 2021 10:16 amStraf toch hoe de sfeer zo snel kan omslaan. Vorige week was alles nog koek en ei, en nu gaan we zakken omwille van het niet aantrekken van een spits? Er kan nog altijd iemand transfervrij worden aangetrokken of in geval van nood met de winter iemand binnengehaald worden. Het is nog véél te vroeg voor conclusies.
Onze kern is heel smal maar dat is eigenlijk iets dat ze steeds hebben gecommuniceerd. Daarbij halen we 4 op 9 met twee van de moeilijkste uitmatchen in het seizoen op Westerlo en Deinze én leggen we voorlopig een foutloos bekerparcour af.
Ja, ik ben ook wat teleurgesteld over het uitblijven van extra versterking. Ja, er is nog veel ruimte voor verbetering op verschillende vlakken (commercieel, sportief, communicatie,...) Maar laat ons aub ook niet blind zijn voor de verwezenlijkingen;
- Onze jeugd staat na 3j al terug op topniveau -> check bijvoorbeeld de resultaten van de u18 maar eens in de voorbereiding en de elitereeks.
- Zowel het stadion als Kessel werden definitief aangekocht
- Mooie & doordachte stadionplannen waarvan de financiering volledig rond is
- Aantrekken van deftige sponsors en het bijbouwen van loges
Maarja, we hebben nu eenmaal altijd een kritisch publiek gehad en op zich is daar niets mis mee. Maar kritiek met oogkleppen, neen danku.![]()
- Justhomuch
Allez man wat zeg jij nu? Dit is het 3e jaar van ons bestaan, op die 3 jaar is er al heel veel gerealiseerd, ik zou ook willen dat we de titels zonder boe of ba aan elkaar rijgen, maar zo zit de wereld nu eenmaal niet in elkaar.
Wij komen áltijd terug!
Sportief blijven we ter plaatse trappelen, of vind jij van niet dan ?Justhomuch wrote: ↑Fri Sep 03, 2021 2:48 pmAllez man wat zeg jij nu? Dit is het 3e jaar van ons bestaan, op die 3 jaar is er al heel veel gerealiseerd, ik zou ook willen dat we de titels zonder boe of ba aan elkaar rijgen, maar zo zit de wereld nu eenmaal niet in elkaar.
Wat is er sportief dan gerealiseerd ? De promotie ? Dat was een cadeau met een grote strik rond.
Vorig seizoen een sportief rampseizoen, maar we weten hoe dat komt, de keerzijde van die cadeau met de grote strik.
Dit seizoen alle tijd om de kern samen te stellen, en er toch in slagen om een veel te smalle kern te hebben. OK, ze hebben dat ook aangekondigd, maar we gaan ongetwijfeld daardoor in de problemen komen. Een extra spits huren was gewoon een must en ze hebben het vertikt.
Dus ja, sportief gezien mogen ze stilaan overgaan naar snelwandelen, en dan heb ik het zeker niet over titels aan elkaar rijgen zoals jij het ferm overdrijft.
- Justhomuch
Wat ik enerverend vind is dat LVT de bonen heeft gefret bij elke wedstrijd die verloren wordt. Die mens heeft het goed voor met de club. Er zullen heus nog wel spelers worden aangetrokken, we zijn nog maar net bezig (en dan zelfs nog niet slecht bezig) en er moet weer geklaagd en gezaagd worden. De rekening wordt op het einde van het seizoen uitgedeeld, heb een beetje vertrouwen en geduldLisp-boy wrote: ↑Fri Sep 03, 2021 3:02 pmSportief blijven we ter plaatse trappelen, of vind jij van niet dan ?Justhomuch wrote: ↑Fri Sep 03, 2021 2:48 pmAllez man wat zeg jij nu? Dit is het 3e jaar van ons bestaan, op die 3 jaar is er al heel veel gerealiseerd, ik zou ook willen dat we de titels zonder boe of ba aan elkaar rijgen, maar zo zit de wereld nu eenmaal niet in elkaar.
Wat is er sportief dan gerealiseerd ? De promotie ? Dat was een cadeau met een grote strik rond.
Vorig seizoen een sportief rampseizoen, maar we weten hoe dat komt, de keerzijde van die cadeau met de grote strik.
Dit seizoen alle tijd om de kern samen te stellen, en er toch in slagen om een veel te smalle kern te hebben. OK, ze hebben dat ook aangekondigd, maar we gaan ongetwijfeld daardoor in de problemen komen. Een extra spits huren was gewoon een must en ze hebben het vertikt.
Dus ja, sportief gezien mogen ze stilaan overgaan naar snelwandelen, en dan heb ik het zeker niet over titels aan elkaar rijgen zoals jij het ferm overdrijft.

Wij komen áltijd terug!
-
Ben akkoord met wat je zegt, er is al wat gerealiseerd maar dat is allemaal achter de schermen, is heel goed maar daarvoor kopen we uiteraard geen abonnement. De basisploeg is dat jaar zeker vrij sterk maar we hebben te weinig wissels om een heel seizoen vlot te overbruggen vrees ik. Maar bon niets meer aan te doen, morgen gewooon winnen en de stemming hier zal al wel wat beter zijnLisp-boy wrote: ↑Fri Sep 03, 2021 3:02 pmSportief blijven we ter plaatse trappelen, of vind jij van niet dan ?Justhomuch wrote: ↑Fri Sep 03, 2021 2:48 pmAllez man wat zeg jij nu? Dit is het 3e jaar van ons bestaan, op die 3 jaar is er al heel veel gerealiseerd, ik zou ook willen dat we de titels zonder boe of ba aan elkaar rijgen, maar zo zit de wereld nu eenmaal niet in elkaar.

Ik twijfel daar niet aan dat LVT het goed voor heeft met de club, en ja hij heeft al een en ander gerealiseerd.Justhomuch wrote: ↑Fri Sep 03, 2021 3:18 pmWat ik enerverend vind is dat LVT de bonen heeft gefret bij elke wedstrijd die verloren wordt. Die mens heeft het goed voor met de club. Er zullen heus nog wel spelers worden aangetrokken, we zijn nog maar net bezig (en dan zelfs nog niet slecht bezig) en er moet weer geklaagd en gezaagd worden. De rekening wordt op het einde van het seizoen uitgedeeld, heb een beetje vertrouwen en geduldLisp-boy wrote: ↑Fri Sep 03, 2021 3:02 pmSportief blijven we ter plaatse trappelen, of vind jij van niet dan ?Justhomuch wrote: ↑Fri Sep 03, 2021 2:48 pm
Allez man wat zeg jij nu? Dit is het 3e jaar van ons bestaan, op die 3 jaar is er al heel veel gerealiseerd, ik zou ook willen dat we de titels zonder boe of ba aan elkaar rijgen, maar zo zit de wereld nu eenmaal niet in elkaar.
Dus ja, sportief gezien mogen ze stilaan overgaan naar snelwandelen, en dan heb ik het zeker niet over titels aan elkaar rijgen zoals jij het ferm overdrijft.![]()
Enkel qua sportieve ambities blijf ik toch wat op mijn honger zitten, maar misschien heb ik inderdaad weinig geduld

Ik denk dat wij allemaal terug naar successen willen ! De miserie duurt veel te lang. En nee daar heeft Luc niets mee te maken !