Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Lopen er bij RWDM nog wat rond die verbintenis aflopen en meer dan degelijke spelers zijn denk maar aan Nangis--Terki-Libert en bekende Rocha... Rommens ook al zag ik.
-
Tahiri, kapitein in de eredivisie is transfervrij en moet weg bij zijn club. Zou ik toch serieus overwegen. Kent de club.
Spitsen zijn meer dan welkom type Rocha-De Belder beide einde verbintenis... Nummer 10 ook meer dan welkom..
Als je die terug kan halen, ni twijfelenKLSK190630 wrote: ↑Mon Apr 05, 2021 5:34 pmTahiri, kapitein in de eredivisie is transfervrij en moet weg bij zijn club. Zou ik toch serieus overwegen. Kent de club.
Ik snap enige terughoudendheid wel. Bij de grootste concurrent (en mede degradatiekandidaat) spelers halen die weg moeten: dat doet wat denken aan de spelers die we destijds van Lommel zijn gaan halen. Qua intrinsiek niveau ben ik van Yagan wel overtuigd. Is echt wel iemand die we kunnen gebruiken: iemand die met wat lef een match met een flits kan openbreken. Maar: die gaat ook non-matchen voor ons spelen en we gaan er op foeteren.Lipser wrote: ↑Mon Apr 05, 2021 3:03 pmik word hier niet helemaal warm van - hoeveel heeft die dit jaar gespeeld bij RWDM? Heb de indruk dat die vooral op de bank zit de laatste tijd. Mocht ik bij RWDM gaan shoppen, zou ik eerder voor Rommens gaan.KLSK190630 wrote: ↑Mon Apr 05, 2021 2:46 pmYagan, kan een versterking zijn. Als het kopke goed zit.
Het is een versterking, maar we zijn er nog lang niet. Wel eentje die goed zal vallen bij de fans, en dat is ook iets waard natuurlijk.
Rocha en Rommens mogen verder zeker komen.
Rocha ligt nog een jaar onder contract bij eupen trouwensKRKN wrote: ↑Mon Apr 05, 2021 6:38 pmIk snap enige terughoudendheid wel. Bij de grootste concurrent (en mede degradatiekandidaat) spelers halen die weg moeten: dat doet wat denken aan de spelers die we destijds van Lommel zijn gaan halen. Qua intrinsiek niveau ben ik van Yagan wel overtuigd. Is echt wel iemand die we kunnen gebruiken: iemand die met wat lef een match met een flits kan openbreken. Maar: die gaat ook non-matchen voor ons spelen en we gaan er op foeteren.Lipser wrote: ↑Mon Apr 05, 2021 3:03 pmik word hier niet helemaal warm van - hoeveel heeft die dit jaar gespeeld bij RWDM? Heb de indruk dat die vooral op de bank zit de laatste tijd. Mocht ik bij RWDM gaan shoppen, zou ik eerder voor Rommens gaan.KLSK190630 wrote: ↑Mon Apr 05, 2021 2:46 pmYagan, kan een versterking zijn. Als het kopke goed zit.
Het is een versterking, maar we zijn er nog lang niet. Wel eentje die goed zal vallen bij de fans, en dat is ook iets waard natuurlijk.
Rocha en Rommens mogen verder zeker komen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Over Yagan; ik ben gematigd positief. Is sowieso beter dan wat we hadden en is een speler die een match kan beslissen. Aan de andere kant; speelde de eerste matchen van het seizoen alles (met 4 goals tot gevolg) en was vaak hun beste man, na de komst van euvrard volledig van het voorplan verdwenen.
Mocht die de andere 15 matchen in de basis gestaan hebben, had hij vermoedelijk wel afklokt op een goal of 8-10.
Hopelijk is dit wel geen uitschieter qua transfers. Als één van de aanwinsten zeker goed. Mocht dit onze grote transfer zijn, zullen we er niet komen.
Mocht die de andere 15 matchen in de basis gestaan hebben, had hij vermoedelijk wel afklokt op een goal of 8-10.
Hopelijk is dit wel geen uitschieter qua transfers. Als één van de aanwinsten zeker goed. Mocht dit onze grote transfer zijn, zullen we er niet komen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Yagan is ene die makkelijk zen mannetje laat lopen als er moet verdedigd worden he. Aanvallend is dat een topper , maar wss was da voor euvrard ni genoeg. Heb me daar soms ook aan geërgerd op zen vorige passage opt lisp dat de linksback door hem soms tegen 2 man kwam te staan. Maar is veel beter dan wat de nu hebben en kan een match beslissen heAxassin wrote: ↑Mon Apr 05, 2021 7:27 pmOver Yagan; ik ben gematigd positief. Is sowieso beter dan wat we hadden en is een speler die een match kan beslissen. Aan de andere kant; speelde de eerste matchen van het seizoen alles (met 4 goals tot gevolg) en was vaak hun beste man, na de komst van euvrard volledig van het voorplan verdwenen.
-
Speelde laatste wedstrijden als rb blijkbaar. En als ik zo eens kijk naar zijn seizoen was hij bankzitter de laatste maanden.Zovko wrote: ↑Mon Apr 05, 2021 7:35 pmYagan is ene die makkelijk zen mannetje laat lopen als er moet verdedigd worden he. Aanvallend is dat een topper , maar wss was da voor euvrard ni genoeg. Heb me daar soms ook aan geërgerd op zen vorige passage opt lisp dat de linksback door hem soms tegen 2 man kwam te staan. Maar is veel beter dan wat de nu hebben en kan een match beslissen heAxassin wrote: ↑Mon Apr 05, 2021 7:27 pmOver Yagan; ik ben gematigd positief. Is sowieso beter dan wat we hadden en is een speler die een match kan beslissen. Aan de andere kant; speelde de eerste matchen van het seizoen alles (met 4 goals tot gevolg) en was vaak hun beste man, na de komst van euvrard volledig van het voorplan verdwenen.
Dit is het soort transfers (eentje van vroeger met een "naam") word ik niet echt warm van. De vorige aanwinsten leken mij interessanter.