Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Laes moeten ze binnenhalen ook nog een jonge speler met progressiemarge. Denk ook dat ze eerst gaan verlengen en dan inkomende transfers!KLSK190630 wrote: ↑Mon Apr 05, 2021 2:32 pmWatt gaan ze niet halen, Bougrine heeft nog contract. Ik denk een verlenging van Gilis of Laes. Dat gaat bij velen tegenvallen denk ik.
-
Yagan, kan een versterking zijn. Als het kopke goed zit.
Dat denk ik ook wel ! 17 matchen bij RWDM 4 doelpunten en 1 assist. En ik denk dat hij in ploeg komt waar hij veel vertrouwen krijgt hij er meer maakt en aangeeft !KLSK190630 wrote: ↑Mon Apr 05, 2021 2:46 pmYagan, kan een versterking zijn. Als het kopke goed zit.
ik word hier niet helemaal warm van - hoeveel heeft die dit jaar gespeeld bij RWDM? Heb de indruk dat die vooral op de bank zit de laatste tijd. Mocht ik bij RWDM gaan shoppen, zou ik eerder voor Rommens gaan.KLSK190630 wrote: ↑Mon Apr 05, 2021 2:46 pmYagan, kan een versterking zijn. Als het kopke goed zit.
Goede transfer had ik eigenlijk op gehoopt je weet wat je aan Yagan hebt welkom back alvast... Toin Bernier zou ik ook eens polsen zeker wanneer Seraing niet zou promoveren!
Kreeg bij RWDM nooit een echte kans... Betreffende Rommens zou ik ook polsen! Een krijger!Lipser wrote: ↑Mon Apr 05, 2021 3:03 pmik word hier niet helemaal warm van - hoeveel heeft die dit jaar gespeeld bij RWDM? Heb de indruk dat die vooral op de bank zit de laatste tijd. Mocht ik bij RWDM gaan shoppen, zou ik eerder voor Rommens gaan.KLSK190630 wrote: ↑Mon Apr 05, 2021 2:46 pmYagan, kan een versterking zijn. Als het kopke goed zit.
17 wedstrijden 4 doelpunten en 1 assist. Laatste weken wel op bank. Maar ja is einde contract kan daar mee te maken hebben, dat ze ander proberen nu !Lipser wrote: ↑Mon Apr 05, 2021 3:03 pmik word hier niet helemaal warm van - hoeveel heeft die dit jaar gespeeld bij RWDM? Heb de indruk dat die vooral op de bank zit de laatste tijd. Mocht ik bij RWDM gaan shoppen, zou ik eerder voor Rommens gaan.KLSK190630 wrote: ↑Mon Apr 05, 2021 2:46 pmYagan, kan een versterking zijn. Als het kopke goed zit.
Dacht gelezen te hebben dat bernier contract verlengd heeft ! Ben wel niet helemaal zeker !
-
Moest vertrekken. In het begin van het seizoen wel bijna alle wedstrijden gespeeld.Carlke wrote: ↑Mon Apr 05, 2021 3:11 pm17 wedstrijden 4 doelpunten en 1 assist. Laatste weken wel op bank. Maar ja is einde contract kan daar mee te maken hebben, dat ze ander proberen nu !Lipser wrote: ↑Mon Apr 05, 2021 3:03 pmik word hier niet helemaal warm van - hoeveel heeft die dit jaar gespeeld bij RWDM? Heb de indruk dat die vooral op de bank zit de laatste tijd. Mocht ik bij RWDM gaan shoppen, zou ik eerder voor Rommens gaan.KLSK190630 wrote: ↑Mon Apr 05, 2021 2:46 pmYagan, kan een versterking zijn. Als het kopke goed zit.
Ik ben wel blij dat het bestuur snel gehandeld heeft.