Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Of ge nu veel geld hebt of niet maakt echt geen knijt verschil. De spelers, van welke rangorde ook, moeten nog altijd ingepast worden. En als dat nen spits is van de spreekwoordelijke euro of ene van een paar miljoen, gewenning en inpassing zal altijd nodig zijn. Dus dat geld heeft er niks mee te maken. Wat wel zo is, is dat ge met minder geld veel zorgvuldiger moet selecteren en dat zijn ze bij ons aan het doen. Liever ne spits dat dan op dreef komt na een match of drie, vier... dan ene die geen klote bijeen stampt omdat ze verkeerd gehandeld hebben om hem snel aan de voorbereiding te laten meedoen.andyosgarcia wrote: ↑Tue Aug 11, 2020 4:51 pmOHL pakte geen punt , OHL kreeg een punt. Wedstrijd gezien, was niet om naar huis te schrijven. Scoren enkel en alleen omdat de coach 999+ manieren intraint van standaard situaties. Hun voorbereiding was ook anders en korter inderdaad , maar wisten wel al veel langer dan ons dat ze een promo finale moesten spelen (toen er nog inzet was voor die finale) dus je vergelijking klopt niet echt.Yentl1992 wrote: ↑Tue Aug 11, 2020 4:42 pmDe voorbereiding was hoe dan ook te kort. Maar als je naar OHL en Beerschot kijkt, hebben die ook gewoon punten gepakt op speeldag 1. Het hoeft dus niet altijd een nadeel te zijn. Ik ben en blijf ervan overtuigd dat ze gericht aan het zoeken zijn en dat loopt niet altijd vlot. Ik ga nog niks oordelen tot we enkele speeldagen ver zijn, want de kwaliteit van deze kern kan niemand inschatten op dit moment gezien de korte voorbereiding die we hebben gehad tot nu toe.KLSK190630 wrote: ↑Tue Aug 11, 2020 4:25 pmEigenlijk vind ik dit toch een beetje 'schrijnend' hoor, hoelang weten ze nu al wel niet dat er een spits bij moet komen? 5 maanden? We zijn 1,5 week voor de competitie en we hebben een kern van ong. 14 spelers(excl beloften). Zeker als je weet dat Naessens, Casagolda en De belder zonder club zitten is dit vreemd. Dat zijn mannen die we niet vandaag maar gisteren nodig hebben, 1 week is veel te kort om ingespeeld te zijn op elkaar. Ik vind dat we stilaan geduld genoeg hebben gehad.
Beide Clubs hebben dan ook nog is een moederclub / of een suikeroom die op elk moment een geldbeugel kan open trekken om op korte termijn te kopen wie men wil en voor hoeveel men wil die luxe hebben wij niet.
2.. Zo een casagolda of de belder moet toch haalbaar zijn voor deze reeks en je weet dat deze goed zijn voor een goal of tien of meer...KLSK190630 wrote: ↑Tue Aug 11, 2020 4:25 pmEigenlijk vind ik dit toch een beetje 'schrijnend' hoor, hoelang weten ze nu al wel niet dat er een spits bij moet komen? 5 maanden? We zijn 1,5 week voor de competitie en we hebben een kern van ong. 14 spelers(excl beloften). Zeker als je weet dat Naessens, Casagolda en De belder zonder club zitten is dit vreemd. Dat zijn mannen die we niet vandaag maar gisteren nodig hebben, 1 week is veel te kort om ingespeeld te zijn op elkaar. Ik vind dat we stilaan geduld genoeg hebben gehad.
men heeft alleen een beperkte Vermeiren voor de spits minstens 1 spits te weinigYentl1992 wrote: ↑Tue Aug 11, 2020 4:42 pmDe voorbereiding was hoe dan ook te kort. Maar als je naar OHL en Beerschot kijkt, hebben die ook gewoon punten gepakt op speeldag 1. Het hoeft dus niet altijd een nadeel te zijn. Ik ben en blijf ervan overtuigd dat ze gericht aan het zoeken zijn en dat loopt niet altijd vlot. Ik ga nog niks oordelen tot we enkele speeldagen ver zijn, want de kwaliteit van deze kern kan niemand inschatten op dit moment gezien de korte voorbereiding die we hebben gehad tot nu toe.KLSK190630 wrote: ↑Tue Aug 11, 2020 4:25 pmEigenlijk vind ik dit toch een beetje 'schrijnend' hoor, hoelang weten ze nu al wel niet dat er een spits bij moet komen? 5 maanden? We zijn 1,5 week voor de competitie en we hebben een kern van ong. 14 spelers(excl beloften). Zeker als je weet dat Naessens, Casagolda en De belder zonder club zitten is dit vreemd. Dat zijn mannen die we niet vandaag maar gisteren nodig hebben, 1 week is veel te kort om ingespeeld te zijn op elkaar. Ik vind dat we stilaan geduld genoeg hebben gehad.
-
Ik lees op fb net een reactie van iemand dat ze met Placca van beerschot bezig zijn. Natuurlijk weet ik niet of dat al dan niet zever is. Ligt nog 2 jaar onder contract dus zou huren zijn denk ik.ozzy105 wrote: ↑Tue Aug 11, 2020 5:16 pm2.. Zo een casagolda of de belder moet toch haalbaar zijn voor deze reeks en je weet dat deze goed zijn voor een goal of tien of meer...KLSK190630 wrote: ↑Tue Aug 11, 2020 4:25 pmEigenlijk vind ik dit toch een beetje 'schrijnend' hoor, hoelang weten ze nu al wel niet dat er een spits bij moet komen? 5 maanden? We zijn 1,5 week voor de competitie en we hebben een kern van ong. 14 spelers(excl beloften). Zeker als je weet dat Naessens, Casagolda en De belder zonder club zitten is dit vreemd. Dat zijn mannen die we niet vandaag maar gisteren nodig hebben, 1 week is veel te kort om ingespeeld te zijn op elkaar. Ik vind dat we stilaan geduld genoeg hebben gehad.
Zou mij verwonderen maar zou wel een aanwinst zijn.
-
Dan nog waren ze al langer in voorbereiding dan ons.Yentl1992 wrote: ↑Tue Aug 11, 2020 5:09 pmOf ge nu veel geld hebt of niet maakt echt geen knijt verschil. De spelers, van welke rangorde ook, moeten nog altijd ingepast worden. En als dat nen spits is van de spreekwoordelijke euro of ene van een paar miljoen, gewenning en inpassing zal altijd nodig zijn. Dus dat geld heeft er niks mee te maken. Wat wel zo is, is dat ge met minder geld veel zorgvuldiger moet selecteren en dat zijn ze bij ons aan het doen. Liever ne spits dat dan op dreef komt na een match of drie, vier... dan ene die geen klote bijeen stampt omdat ze verkeerd gehandeld hebben om hem snel aan de voorbereiding te laten meedoen.andyosgarcia wrote: ↑Tue Aug 11, 2020 4:51 pmOHL pakte geen punt , OHL kreeg een punt. Wedstrijd gezien, was niet om naar huis te schrijven. Scoren enkel en alleen omdat de coach 999+ manieren intraint van standaard situaties. Hun voorbereiding was ook anders en korter inderdaad , maar wisten wel al veel langer dan ons dat ze een promo finale moesten spelen (toen er nog inzet was voor die finale) dus je vergelijking klopt niet echt.Yentl1992 wrote: ↑Tue Aug 11, 2020 4:42 pm
De voorbereiding was hoe dan ook te kort. Maar als je naar OHL en Beerschot kijkt, hebben die ook gewoon punten gepakt op speeldag 1. Het hoeft dus niet altijd een nadeel te zijn. Ik ben en blijf ervan overtuigd dat ze gericht aan het zoeken zijn en dat loopt niet altijd vlot. Ik ga nog niks oordelen tot we enkele speeldagen ver zijn, want de kwaliteit van deze kern kan niemand inschatten op dit moment gezien de korte voorbereiding die we hebben gehad tot nu toe.
Beide Clubs hebben dan ook nog is een moederclub / of een suikeroom die op elk moment een geldbeugel kan open trekken om op korte termijn te kopen wie men wil en voor hoeveel men wil die luxe hebben wij niet.
Dessers werd in Genk vroeg gehaald, deed de voorbereiding mee en scoorde in de eerste match en zorgde ook voor gevaar.
Een spits die een voorbereiding mee kan doen kan dus wel degelijk een verschil maken.
Zie je in de voorbereiding van misschien kan die het niet 100% dragen , dan is voor een club als Leuven // Beerschot het wel net iets makkelijker om eventueel nog eentje extra te halen.
Dus puntje bij paaltje , het is tijd.
We weten nog maar een dikke week dat we in 1B aantreden he.KLSK190630 wrote: ↑Tue Aug 11, 2020 4:25 pmEigenlijk vind ik dit toch een beetje 'schrijnend' hoor, hoelang weten ze nu al wel niet dat er een spits bij moet komen? 5 maanden? We zijn 1,5 week voor de competitie en we hebben een kern van ong. 14 spelers(excl beloften). Zeker als je weet dat Naessens, Casagolda en De belder zonder club zitten is dit vreemd. Dat zijn mannen die we niet vandaag maar gisteren nodig hebben, 1 week is veel te kort om ingespeeld te zijn op elkaar. Ik vind dat we stilaan geduld genoeg hebben gehad.
-
Spits is al Maanden een probleem, dus nu zeggen we weten nog maar 1week is kort door de bocht gaan.KRKN wrote: ↑Wed Aug 12, 2020 9:17 amWe weten nog maar een dikke week dat we in 1B aantreden he.KLSK190630 wrote: ↑Tue Aug 11, 2020 4:25 pmEigenlijk vind ik dit toch een beetje 'schrijnend' hoor, hoelang weten ze nu al wel niet dat er een spits bij moet komen? 5 maanden? We zijn 1,5 week voor de competitie en we hebben een kern van ong. 14 spelers(excl beloften). Zeker als je weet dat Naessens, Casagolda en De belder zonder club zitten is dit vreemd. Dat zijn mannen die we niet vandaag maar gisteren nodig hebben, 1 week is veel te kort om ingespeeld te zijn op elkaar. Ik vind dat we stilaan geduld genoeg hebben gehad.
Ge kunt toch geen spits aankopen zonder dat ge weet in welke reeks ge speelt zeker.andyosgarcia wrote: ↑Tue Aug 11, 2020 6:01 pmDan nog waren ze al langer in voorbereiding dan ons.Yentl1992 wrote: ↑Tue Aug 11, 2020 5:09 pmOf ge nu veel geld hebt of niet maakt echt geen knijt verschil. De spelers, van welke rangorde ook, moeten nog altijd ingepast worden. En als dat nen spits is van de spreekwoordelijke euro of ene van een paar miljoen, gewenning en inpassing zal altijd nodig zijn. Dus dat geld heeft er niks mee te maken. Wat wel zo is, is dat ge met minder geld veel zorgvuldiger moet selecteren en dat zijn ze bij ons aan het doen. Liever ne spits dat dan op dreef komt na een match of drie, vier... dan ene die geen klote bijeen stampt omdat ze verkeerd gehandeld hebben om hem snel aan de voorbereiding te laten meedoen.andyosgarcia wrote: ↑Tue Aug 11, 2020 4:51 pm
OHL pakte geen punt , OHL kreeg een punt. Wedstrijd gezien, was niet om naar huis te schrijven. Scoren enkel en alleen omdat de coach 999+ manieren intraint van standaard situaties. Hun voorbereiding was ook anders en korter inderdaad , maar wisten wel al veel langer dan ons dat ze een promo finale moesten spelen (toen er nog inzet was voor die finale) dus je vergelijking klopt niet echt.
Dessers werd in Genk vroeg gehaald, deed de voorbereiding mee en scoorde in de eerste match en zorgde ook voor gevaar.
Een spits die een voorbereiding mee kan doen kan dus wel degelijk een verschil maken.
Zie je in de voorbereiding van misschien kan die het niet 100% dragen , dan is voor een club als Leuven // Beerschot het wel net iets makkelijker om eventueel nog eentje extra te halen.
De budgetten liggen gewoon anders, dus stel dat we een spits hadden aangekocht, dan was dat voor eerste nationale geweest... Dan had iedereen daar we op zitten kappen. Het is voor sommige nooit goed. Iedereen moet eens dringend nuchter naar de zaak kijken. We zitten allemaal in crisis.
Het liefst van al draai ik volgend seizoen ook een goed seizoen, maar liever met een gezond beleid zakken dan met een ongezond beleid erin blijven en geen licentie halen. Want op dat punt staat de degradant verder dan de ploeg die erin blijft.
-
Dit jaar is het zowel in 1a als 1b niet mogelijk om erin te blijven omdat een ander geen licentie heeft! De G5 wilt naar zo weinig mogelijk ploegen. We MOETEN dus een v/d 6 normale ploegen achter ons houden.Yentl1992 wrote: ↑Wed Aug 12, 2020 9:29 amGe kunt toch geen spits aankopen zonder dat ge weet in welke reeks ge speelt zeker.andyosgarcia wrote: ↑Tue Aug 11, 2020 6:01 pmDan nog waren ze al langer in voorbereiding dan ons.Yentl1992 wrote: ↑Tue Aug 11, 2020 5:09 pm
Of ge nu veel geld hebt of niet maakt echt geen knijt verschil. De spelers, van welke rangorde ook, moeten nog altijd ingepast worden. En als dat nen spits is van de spreekwoordelijke euro of ene van een paar miljoen, gewenning en inpassing zal altijd nodig zijn. Dus dat geld heeft er niks mee te maken. Wat wel zo is, is dat ge met minder geld veel zorgvuldiger moet selecteren en dat zijn ze bij ons aan het doen. Liever ne spits dat dan op dreef komt na een match of drie, vier... dan ene die geen klote bijeen stampt omdat ze verkeerd gehandeld hebben om hem snel aan de voorbereiding te laten meedoen.
De budgetten liggen gewoon anders, dus stel dat we een spits hadden aangekocht, dan was dat voor eerste nationale geweest... Dan had iedereen daar we op zitten kappen. Het is voor sommige nooit goed. Iedereen moet eens dringend nuchter naar de zaak kijken. We zitten allemaal in crisis.
Het liefst van al draai ik volgend seizoen ook een goed seizoen, maar liever met een gezond beleid zakken dan met een ongezond beleid erin blijven en geen licentie halen. Want op dat punt staat de degradant verder dan de ploeg die erin blijft.