Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Vergaaneglorie
Re: Transfernieuws

Post by Vergaaneglorie » Sun Aug 09, 2020 2:13 pm

Tamas Krivitz wrote:
Sun Aug 09, 2020 2:04 pm
Ozzy heeft gelijk, deze ploeg en kern zijn samengesteld voor 1e Amateur, daar veranderd de transfer van Bitsindou niks aan.We kunnen ons gerust afvragen of onze investeerders voldoende financiele draagkracht hebben om dit wel te doen......
Een 4-tal spelers met onmiddellijke meerwaarde zou ons meer competitief kunnen maken maar ik twijfel of dit gaat gebeuren.
Onze verdediging is veel te traag, een aanval starten met Vermeiren is vragen om sportief in de problemen te komen.....
Dat zeg ik hier al een jaar dat wss de draagkracht financiele te plat is voor promotie en nu moeten ze naar 1B!

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Sun Aug 09, 2020 2:20 pm

Vergaaneglorie wrote:
Sun Aug 09, 2020 2:13 pm
Tamas Krivitz wrote:
Ozzy heeft gelijk, deze ploeg en kern zijn samengesteld voor 1e Amateur, daar veranderd de transfer van Bitsindou niks aan.We kunnen ons gerust afvragen of onze investeerders voldoende financiele draagkracht hebben om dit wel te doen......
Een 4-tal spelers met onmiddellijke meerwaarde zou ons meer competitief kunnen maken maar ik twijfel of dit gaat gebeuren.
Onze verdediging is veel te traag, een aanval starten met Vermeiren is vragen om sportief in de problemen te komen.....
Dat zeg ik hier al een jaar dat wss de draagkracht financiele te plat is voor promotie en nu moeten ze naar 1B!
Het budget van vorig jaar was groter dan dat van lommel en die speelden 1b. Ik ben ook ongeduldig maar ik denk dat niemand van ons in het bestuur hun zakken kan kijken.

Berrem

Post by Berrem » Sun Aug 09, 2020 2:31 pm

KLSK190630 wrote:
Sun Aug 09, 2020 2:20 pm
Vergaaneglorie wrote:
Tamas Krivitz wrote:
Het budget van vorig jaar was groter dan dat van lommel en die speelden 1b. Ik ben ook ongeduldig maar ik denk dat niemand van ons in het bestuur hun zakken kan kijken.
Ik ben ervan overtuigd dat er nog transfers komen. Laat ons die afwachten alvorens te oordelen. Liever goede dan snelle transfers.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Axassin

Post by Axassin » Sun Aug 09, 2020 3:29 pm

Ik snap de paniek wel een beetje. Ik zit zelf ook met serieus wat vragen: kunnen we het niveau aan? Komt er nog wat bij? Slaan we geen stappen over?

Ik hoop dat ze zich niet miskijken op de degelijke prestaties tijdens de oefenmatchen. Er moeten nog een aantal dragende spelers bij om een rustig seizoen te draaien. Nu, ik denk echt wel dat die er nog gaan komen: bitsindou trainde al mee toen er nog geen sprake was van 1B en ook toen werd al gezegd dat een spits de hoogste prioriteit is. Mocht het scenario 1B worden, 'zit er nog wat geld in de beugel voor versterking' dixit van Lommel in gva een paar weken terug.

Nu, de bedoeling is dat de beloften van brugge er na dit seizoen sowieso uitgaan, tenzij er een andere competitie formule komt (met potentieel meerdere beloftenploegen). Dat impliceert volgens mij dat er geen zakker zal zijn. Dit maakt het wat hinken op twee gedachten: hoeveel investeer je in deze moeilijke tijden wetende dat je er niet kan uitgaan en dat spelen voor promotie op korte termijn onmogelijk is?

Best dus zoveel mogelijk jonge gasten met groeipotentieel (en dus doorverkoopwaarde) aantrekken denk ik dan. En dat lijkt mij toch wel de strategie in het aankoopbeleid.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Eric

Post by Eric » Sun Aug 09, 2020 7:17 pm

Berrem wrote:
Sun Aug 09, 2020 2:31 pm
KLSK190630 wrote:
Vergaaneglorie wrote:

Ik ben ervan overtuigd dat er nog transfers komen. Laat ons die afwachten alvorens te oordelen. Liever goede dan snelle transfers.
Er komen zeker nog transfers.

Axassin

Post by Axassin » Sun Aug 09, 2020 7:22 pm

Eric wrote:
Sun Aug 09, 2020 7:17 pm
Berrem wrote:
KLSK190630 wrote:

U weet meer? 8-)
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Eric

Post by Eric » Mon Aug 10, 2020 10:01 am

Axassin wrote:
Sun Aug 09, 2020 7:22 pm
Eric wrote:
Berrem wrote:

U weet meer? 8-)
Nee, dat niet hoor. Maar als ik naar de kern kijk en ik tel het aantal spitsen..
Dat plus de opmerkingen in de krant dat er nog versterkt moest worden. Ik ben er nagenoeg zeker van dat er nog minstens 2 spelers bijkomen waaronder een spits. Zelfs al zou de technische staf een blind vertrouwen hebben in Vermeiren: wat ga je doen als die een blessure heeft?

Berrem

Post by Berrem » Mon Aug 10, 2020 10:18 am

Eric wrote:
Mon Aug 10, 2020 10:01 am
Axassin wrote:
Sun Aug 09, 2020 7:22 pm
Eric wrote:

U weet meer? 8-)
Nee, dat niet hoor. Maar als ik naar de kern kijk en ik tel het aantal spitsen..
Dat plus de opmerkingen in de krant dat er nog versterkt moest worden. Ik ben er nagenoeg zeker van dat er nog minstens 2 spelers bijkomen waaronder een spits. Zelfs al zou de technische staf een blind vertrouwen hebben in Vermeiren: wat ga je doen als die een blessure heeft?
Idd... zelfs 2 spitsen vind ik weinig. Je zou er 3 moeten hebben ifv blessures en wisselmogelijkheden.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Mon Aug 10, 2020 10:31 am

Voor Vermeiren was 1e Amateur zelfs te hoog gegrepen, past qua niveau eerder bij Lyra-Berlaar....

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Mon Aug 10, 2020 10:34 am

Tamas Krivitz wrote:
Mon Aug 10, 2020 10:31 am
Voor Vermeiren was 1e Amateur zelfs te hoog gegrepen, past qua niveau eerder bij Lyra-Berlaar....
Zonder vermeiren waren we voorlaatste. En hadden we het jaar ervoor niet eens eindronde gehaald.

Post Reply