Transfernieuws
Re: Transfernieuws
En over die spelers naar LL: het zijn er weldegelijk meer hoor.Axassin wrote: ↑Sat Mar 18, 2023 8:14 amKan je ook B zeggen aub?smiths wrote: ↑Fri Mar 17, 2023 11:58 pmBart De Roover staat niet op de lijst van trainers, het zijn er vijf waaronder een oud spelers maar NIET Bart De Roover. Ik heb weet van 1 beloftespeler die de overstap maakt naar LL omwille van studies en maandagavond voetbal en de vele trainingen. In Berlaar trainen ze maar 2 keer.![]()
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Kan zijn maar 1 naam is mij verteld en nogmaals er gaan er nog vertrekken die niet voldoen of die hun studies niet kunnen combineren met de beloften. Maar er komen er bij ook dat is nu eenmaal zo in het voetbal.
Welke trainers weet je Smiths?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Dan zijn ze de zoektocht toch aan het afronden. Ik had ook wel verwacht dat Bart De Roover niet op de shortlist zou staan, logisch.smiths wrote: ↑Fri Mar 17, 2023 11:58 pmBart De Roover staat niet op de lijst van trainers, het zijn er vijf waaronder een oud spelers maar NIET Bart De Roover. Ik heb weet van 1 beloftespeler die de overstap maakt naar LL omwille van studies en maandagavond voetbal en de vele trainingen. In Berlaar trainen ze maar 2 keer.
Ik vermoed dat die oud-speler dan Hans Somers is?

Of bob peeters kan ook he !TV2002 wrote: ↑Sat Mar 18, 2023 12:02 pmDan zijn ze de zoektocht toch aan het afronden. Ik had ook wel verwacht dat Bart De Roover niet op de shortlist zou staan, logisch.smiths wrote: ↑Fri Mar 17, 2023 11:58 pmBart De Roover staat niet op de lijst van trainers, het zijn er vijf waaronder een oud spelers maar NIET Bart De Roover. Ik heb weet van 1 beloftespeler die de overstap maakt naar LL omwille van studies en maandagavond voetbal en de vele trainingen. In Berlaar trainen ze maar 2 keer.
Ik vermoed dat die oud-speler dan Hans Somers is?![]()
BDR kwam op uitnodiging van Koen Schockaert een wedstrijd kijken. Niet meer.TV2002 wrote: ↑Sat Mar 18, 2023 12:02 pmDan zijn ze de zoektocht toch aan het afronden. Ik had ook wel verwacht dat Bart De Roover niet op de shortlist zou staan, logisch.smiths wrote: ↑Fri Mar 17, 2023 11:58 pmBart De Roover staat niet op de lijst van trainers, het zijn er vijf waaronder een oud spelers maar NIET Bart De Roover. Ik heb weet van 1 beloftespeler die de overstap maakt naar LL omwille van studies en maandagavond voetbal en de vele trainingen. In Berlaar trainen ze maar 2 keer.
Ik vermoed dat die oud-speler dan Hans Somers is?![]()
-
Toch even een fact check doen Smiths. Er wordt 3 tot 4 keer per week getraind door LL.smiths wrote: ↑Fri Mar 17, 2023 11:58 pmBart De Roover staat niet op de lijst van trainers, het zijn er vijf waaronder een oud spelers maar NIET Bart De Roover. Ik heb weet van 1 beloftespeler die de overstap maakt naar LL omwille van studies en maandagavond voetbal en de vele trainingen. In Berlaar trainen ze maar 2 keer.
Dacht ik ook maar dat zullen avondtrainingen zijn he . Bij lierse k vooral overdag veronderstel ikSaki wrote: ↑Mon Mar 20, 2023 6:55 pmToch even een fact check doen Smiths. Er wordt 3 tot 4 keer per week getraind door LL.smiths wrote: ↑Fri Mar 17, 2023 11:58 pmBart De Roover staat niet op de lijst van trainers, het zijn er vijf waaronder een oud spelers maar NIET Bart De Roover. Ik heb weet van 1 beloftespeler die de overstap maakt naar LL omwille van studies en maandagavond voetbal en de vele trainingen. In Berlaar trainen ze maar 2 keer.
@ Thomas grootste zotten knappe opmerking hoor. Ik werk elke week op de club als vrijwilliger er wordt al iets meegegeven door clubmensen, als Luc er is komt hij altijd praten met ons. Maar goed dat zijn de grootste zotten. Jawadde.