Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Ne zure, maar ik vond het raar dat hij ook nergens meer op foto’s stond bij trainingen.
Wss zal het voor Lierse niet mogelijk geweest zijn om het tegen te houden.
Er moet wel iemand in de plaats komen, zal niet simpel zijn.
Wss zal het voor Lierse niet mogelijk geweest zijn om het tegen te houden.
Er moet wel iemand in de plaats komen, zal niet simpel zijn.
- Justhomuch
Idd, verder kijken dan zijn neus lang is kan die man niet.GeelZwart wrote: ↑Wed Jan 11, 2023 4:49 pmEn ozzy herhaalt zijn punt opnieuw 25 x. Echt storend man. Ook al eens rekening mee gehouden dat Rocha misschien gewoon zelf absoluut weg wou? Wie weet wat verdient die daar meer dan hier. Als je hem dan niet laat gaan, zit je met een slechtgezinde sterspeler. Daar heeft niemand wat aan. Neen, Rocha speelde onder zijn niveau, het is fenomenaal dat TVI, LVT en co hem konden halen. & nu heeft hij vermoedelijk de kas serieus gespijsd.
Als je het heel positief wil zien is het zelfs een meesterzet van coach en bestuur. Maar neen ozzy, jij moet het weer van de donkerste kant bekijken.
Stel je voor dat ze er 900k-1m voor gekregen hebben. Daar kan je een paar transfervrije spelers met een dik contract voor halen die samen mss zelfs wel beter voor de ploeg kunnen zijn dan 1 Rocha. Met wie weet zelfs je topverdediger mét ervaring.
Neen, het bestuur is niet slecht maar goed bezig.
Hij reageert ook niet op uw bericht, zegt genoeg.
Maar sportief is het idd jammer, ik kijk niet naar de facebook reacties want ik kan het al zo voorspellen.
Onze redders zullen weer de volle laag krijgen.
Wij komen áltijd terug!
900k tot 1M gaan ze er nooit voor ontvangen hebben, je mag positief proberen te denken maar dat is toch net iets TE.
Geelzwart te positief, Ozzy te negatief, feit is dat we onze enige deftige spits en topschutter kwijt zijn in een fase van de competitie waar dat (sportief gezien) ferm gaat zeer doen. Wie gaat er nu in de spits spelen ? Vekemans is te licht, Tabekou is geen echte spits en Naessens daar wil ik het zelfs niet meer over hebben.
Hopelijk is het financieel een serieuze opsteker en denk ik er binnenkort, als er een vervanger is, heel anders over.
Maar nu geeft het me toch opnieuw een Masika-gevoel, kort door de bocht ik weet het, maar toch.
Geelzwart te positief, Ozzy te negatief, feit is dat we onze enige deftige spits en topschutter kwijt zijn in een fase van de competitie waar dat (sportief gezien) ferm gaat zeer doen. Wie gaat er nu in de spits spelen ? Vekemans is te licht, Tabekou is geen echte spits en Naessens daar wil ik het zelfs niet meer over hebben.
Hopelijk is het financieel een serieuze opsteker en denk ik er binnenkort, als er een vervanger is, heel anders over.
Maar nu geeft het me toch opnieuw een Masika-gevoel, kort door de bocht ik weet het, maar toch.
Formerly known as Lisp-boy
Nu haalt men niet de top zes ga ik het niet op het bestuur steken al is dit wel een zware domper. De grootste reden dat Lierse geen top zes wss zal halen ligt bij de arbitrage die 6 tot 8 punten heeft gekost simpel! Men had zonder dat gedoe nu met Beerschot op kop gestaan. Dat is ook de realiteit hoor.
Bij die Poolse club (Radomiak Radom) waar Rocha zou naartoe gaan spelen een deel Brazilianen en Portugezen, dus het zal wel kloppen.
Formerly known as Lisp-boy
Zijn vader volgt die club ook al op instagram trouwens
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Waar rook is vuur hetzal kloppen vrees ik, zodra het rond is kwestie van tijd zullen we het vernemen. Hoop op waardige vervanger maar gaat niet simpel zijn !
-
Exact hetzelfde gevoel hierover. En we gaan dit zolang we onder profclubs spelen om de 2 jaar zoiets moeten doen of we hebben een probleem.Lisp-boy wrote: ↑Wed Jan 11, 2023 8:32 pm900k tot 1M gaan ze er nooit voor ontvangen hebben, je mag positief proberen te denken maar dat is toch net iets TE.
Uit de top 6 vallen zal niet gebeuren, ook niet als Rocha effectief vertrekt naar Polen.ozzy105 wrote: ↑Wed Jan 11, 2023 8:39 pmNu haalt men niet de top zes ga ik het niet op het bestuur steken al is dit wel een zware domper. De grootste reden dat Lierse geen top zes wss zal halen ligt bij de arbitrage die 6 tot 8 punten heeft gekost simpel! Men had zonder dat gedoe nu met Beerschot op kop gestaan. Dat is ook de realiteit hoor.
Qua verkoopprijs moet er echter niet gedroomd worden van 1milj € en zo van die bedragen dat hier gezegd worden.
Een bedrag tussen 150 000 en 200 000 € is realistischer. Ze hebben ginder net hun spits verkocht aan het Duitse St Pauli.
2.... denk oo’ zo iets 150 a200. Zal wel clausule hebben denkVdp wrote: ↑Wed Jan 11, 2023 10:28 pmUit de top 6 vallen zal niet gebeuren, ook niet als Rocha effectief vertrekt naar Polen.ozzy105 wrote: ↑Wed Jan 11, 2023 8:39 pmNu haalt men niet de top zes ga ik het niet op het bestuur steken al is dit wel een zware domper. De grootste reden dat Lierse geen top zes wss zal halen ligt bij de arbitrage die 6 tot 8 punten heeft gekost simpel! Men had zonder dat gedoe nu met Beerschot op kop gestaan. Dat is ook de realiteit hoor.
Qua verkoopprijs moet er echter niet gedroomd worden van 1milj € en zo van die bedragen dat hier gezegd worden.
Een bedrag tussen 150 000 en 200 000 € is realistischer. Ze hebben ginder net hun spits verkocht aan het Duitse St Pauli.