Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Heeft dat tot nu nochtans altijd moeten doen
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Idd en als hij een reeks lager moest spelen wou hij dichter bij de deur want is vorige week gecontacteerd door lierse! Dit komt van een jeugdtrainer van Union waar ik mee sta.te werken in brussel
Nieuws!
TIMO CAUWENBERG NAAR LIERSE
21.06.2020
Lierse bereikte deze namiddag een akkoord met Timo Cauwenberg. De 25-jarige Belgische linksachter komt over van Lommel SK en tekende voor 1 seizoen+1 optie.
De in Sint-Truiden geboren Cauwenberg is een jeugdproduct van STVV. In 2016 tekende hij voor Lommel SK en speelde de linksachter 104 wedstrijden in de Proximus League en in de Eerste Amateurklasse.
De kersverse speler van geel-zwart gaf ons al een korte eerste reactie : “Lierse toont al een tijdje interesse in mij. Ik ben blij dat er nu een akkoord is bereikt met Lommel SK en dat ik deze transfer kan realiseren. Onder Tom Van Imschoot ben ik kampioen geworden in de Eerste Amateurklasse en ik hoop nu positieve resultaten te halen met Lierse. Ook met Simon Vermeiren en Ben Santermans heb ik al samengespeeld. Ben heeft me net al opgebeld om terug samen te carpoolen (lacht). Laat de trainingen maar beginnen!”
-
Precies wat we nodig hadden denk ik.KRKN wrote: ↑Sun Jun 21, 2020 5:14 pmNieuws!
TIMO CAUWENBERG NAAR LIERSE
21.06.2020
Lierse bereikte deze namiddag een akkoord met Timo Cauwenberg. De 25-jarige Belgische linksachter komt over van Lommel SK en tekende voor 1 seizoen+1 optie.
De in Sint-Truiden geboren Cauwenberg is een jeugdproduct van STVV. In 2016 tekende hij voor Lommel SK en speelde de linksachter 104 wedstrijden in de Proximus League en in de Eerste Amateurklasse.
De kersverse speler van geel-zwart gaf ons al een korte eerste reactie : “Lierse toont al een tijdje interesse in mij. Ik ben blij dat er nu een akkoord is bereikt met Lommel SK en dat ik deze transfer kan realiseren. Onder Tom Van Imschoot ben ik kampioen geworden in de Eerste Amateurklasse en ik hoop nu positieve resultaten te halen met Lierse. Ook met Simon Vermeiren en Ben Santermans heb ik al samengespeeld. Ben heeft me net al opgebeld om terug samen te carpoolen (lacht). Laat de trainingen maar beginnen!”
Goeie aanwinst denk ik.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
-
Ook een speler die onze trainer al kent zeker?
12 van de 28 wedstrijden gespeeld dit jaar bij lommel dat zich vlotjes redde! Dus denk voor eerste amateur goede aanwinst ja. Ken hem wel van naam, maar van zijn kwaliteiten weet ik niks.
Degelijke aanwinst paar keer zien spelen op proximus en deed het telkens goed... Achteraan zit het goed dus nu nog een middenvelder en minstens één spits en het werk is af en kan men het gevecht aangaan voor de hoofdprijs!
Goeie transfer denk ik. Ik ken de naam zelf niet maar lijkt toch aardig wat ervaring te hebben en heeft al met TVI gewerkt. Mooi zo, toch een positie waar we op sukkelden goed ingevuld.