Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Je was me net voorLipser wrote: ↑Thu Jun 18, 2020 8:06 pmwas gehuurd van Thes. Zat daar meestal op de bank - plaats waar hij thuishoort.Lisp-boy wrote: ↑Thu Jun 18, 2020 7:07 pmDat vraag ik me dus ook al een tijdje af.Justhomuch wrote: ↑Thu Jun 18, 2020 5:38 pmHoe zit het met Allegria zijn contract? Scoorde toch vlot normaal gezien, nu mss met een betere toevoer is hij wel onze spits die we nodig hebben?
- Justhomuch
Kwam die van Patro dan naar Thes? Heb enkel weet van die eerstgenoemde.
Wij komen áltijd terug!
Ik vond die toch geen bijster verpletterende indruk maken. Zou het raar vinden als ze hem een contract aanbieden.
Speelde bij patro in 2 de amateur daar scoorde hij heel veel ! Ik vind het een moeilijke bankzitter bij thes, dus kwam naar ons zonder veel te spelen. Bij ons wel wat wedstrijden mee gedaan maar door corona was het snel gedaan natuurlijk. Scoren verleer je niet mischien dat hij heel voorbereiding mee doet zijn form terug krijgt. Maar kan ook zijn dat eerste te hoog is gegrepen voor hem. Daarom mijn twijfel. Moest hij niet duur zijn zou ik het risico durven nemen !Justhomuch wrote: ↑Thu Jun 18, 2020 8:15 pmKwam die van Patro dan naar Thes? Heb enkel weet van die eerstgenoemde.
Roman Ferber Frains borains haden wij misschien ook wel kunnen gebruiken
Dat is hier precies een topic met namen die niet tekenen.
Het is dan ook al even dat we iets hebben mogen horen hé...
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Ik maak me nog niet teveel zorgen. We hebben al aardig wat kwaliteit erbij gekregen. Ik denk dat ze die lijn gaan volgen en dan doen we mee voor de eindronde.
‘t Is meer ongeduld dan ongerustheid.