Allerlei
- Justhomuch
Re: Allerlei
Jij had echt wetenschapper moeten worden.ozzy105 wrote: ↑Mon Mar 16, 2020 6:29 pmDe jongere generaties ouder? Dat wil ik nog ééns zien daarom dat er dagelijks mensen in de krant staan die bij wijze van spreken komen piepen … ten tweede de biefstuk, het spek van vroeger kan je niet vergelijken met het hedendaagse spek waar smeerlapperij inzit ook een realiteit!!! Ten derde het kan wel zijn al valt het af te wachten of de huidige generaties pakken ouder worden dan de oudere vraag is in welke toestand …het leven wat rekken ja met vijf-tien jaar let op niks mis mee. Het is gewoon de realiteit dat de voedingsprodukten van vroeger veel gezonder waren dan de afgelopen jaren en over de luchtkwaliteit gezwegen.
Wij komen áltijd terug!
ozzy105 wrote: ↑Mon Mar 16, 2020 6:29 pmDe jongere generaties ouder? Dat wil ik nog ééns zien daarom dat er dagelijks mensen in de krant staan die bij wijze van spreken komen piepen … ten tweede de biefstuk, het spek van vroeger kan je niet vergelijken met het hedendaagse spek waar smeerlapperij inzit ook een realiteit!!! Ten derde het kan wel zijn al valt het af te wachten of de huidige generaties pakken ouder worden dan de oudere vraag is in welke toestand …het leven wat rekken ja met vijf-tien jaar let op niks mis mee. Het is gewoon de realiteit dat de voedingsprodukten van vroeger veel gezonder waren dan de afgelopen jaren en over de luchtkwaliteit gezwegen.
- Justhomuch
-
Vergaaneglorie
Oja? weeral niets duidelijk en met veel achterpoortjes naar werk toe en nog veel te vrij, dit gaat volgens mij niets uithalen! frankrijk was directer en veel duidelijker alles dicht en 3 weken allen in uw kot met een papier in te vullen op voorhand voor levensmiddelen te gaan halen, niet ingevuld 375 euro boete!
En wat een schande is me dat die Wilmès, zo een inkomen en de taal totaal niet machtig......... ik verstond die eigenlijk niet zo goed en dit is toch iets dat duidelijk en klaar moet worden verkondigd!
En idd RIP Xavier was een goede acteur.
- Justhomuch
Idd, ik kan morgen met het openbaar naar mijn niet essentiele job...Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Mar 17, 2020 9:30 pmOja? weeral niets duidelijk en met veel achterpoortjes naar werk toe en nog veel te vrij, dit gaat volgens mij niets uithalen! frankrijk was directer en veel duidelijker alles dicht en 3 weken allen in uw kot met een papier in te vullen op voorhand voor levensmiddelen te gaan halen, niet ingevuld 375 euro boete!
En wat een schande is me dat die Wilmès, zo een inkomen en de taal totaal niet machtig......... ik verstond die eigenlijk niet zo goed en dit is toch iets dat duidelijk en klaar moet worden verkondigd!
Wij komen áltijd terug!
Ik vind dat Wilmes het eigenlijk wel goed doet. Vind haar Nederlands best OK.Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Mar 17, 2020 9:30 pmOja? weeral niets duidelijk en met veel achterpoortjes naar werk toe en nog veel te vrij, dit gaat volgens mij niets uithalen! frankrijk was directer en veel duidelijker alles dicht en 3 weken allen in uw kot met een papier in te vullen op voorhand voor levensmiddelen te gaan halen, niet ingevuld 375 euro boete!
Ze hadden het wel gewoon een lockdown moeten noemen en duidelijk over scholen moeten communiceren.
-
Vergaaneglorie
Amai dan ben jij toch een van de weinigen die vinden dat haar nederlands goed is. Al mijn collegas verstonden ze ook heel slecht en onduidelijk.Flor wrote: ↑Wed Mar 18, 2020 7:22 amIk vind dat Wilmes het eigenlijk wel goed doet. Vind haar Nederlands best OK.Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Mar 17, 2020 9:30 pmOja? weeral niets duidelijk en met veel achterpoortjes naar werk toe en nog veel te vrij, dit gaat volgens mij niets uithalen! frankrijk was directer en veel duidelijker alles dicht en 3 weken allen in uw kot met een papier in te vullen op voorhand voor levensmiddelen te gaan halen, niet ingevuld 375 euro boete!
Ze hadden het wel gewoon een lockdown moeten noemen en duidelijk over scholen moeten communiceren.
Wilmes nog ok maar heb je bv JJ ééns bezig gehoord in het Frans? Dat is Frans met haar op … zelfs in zijn eigen moedertaal is dien een ramp maar ééns goed opletten kan geen zin zeggen zonder te stotteren enz .. en dat is Minister-President he mensen ..
-
Vergaaneglorie
Hopla burenfeestje aan de gang, ne kleine of 6 spelen in de tuin en 8 volwassenen pinten drinken a volonte op het terras .......... de regels zijn veel te zwak je kan nog doen wat je wil.......
Schandalig is zoiets... Sommige mensen snappen het echt niet... Liever een pintje drinken dan mss levens redden. Ik vind in zo een geval een gigantische boete op zijn plaatsVergaaneglorie wrote: ↑Wed Mar 18, 2020 6:47 pmHopla burenfeestje aan de gang, ne kleine of 6 spelen in de tuin en 8 volwassenen pinten drinken a volonte op het terras .......... de regels zijn veel te zwak je kan nog doen wat je wil.......