Aboverkoop seizoen 2024-2025
Aboverkoop seizoen 2024-2025
Jaarlijks terugkerend topic: de aboverkoop. Zijn jullie van plan er eentje aan te schaffen?
Het ziet er hoe dan ook naar uit dat de formule serieus gaat veranderen (met veel meer flexibiliteit, als ik het goed voor heb. Bijvoorbeeld de optie om een maandelijks abo te kopen). Ik verwacht / hoop daar snel meer info over te krijgen.
Het ziet er hoe dan ook naar uit dat de formule serieus gaat veranderen (met veel meer flexibiliteit, als ik het goed voor heb. Bijvoorbeeld de optie om een maandelijks abo te kopen). Ik verwacht / hoop daar snel meer info over te krijgen.
Re: Aboverkoop seizoen 2024-2025
De optie om maandelijks een abo aan te schaffen, lijkt me een gevaarlijk spel.
Zouden we vorig seizoen, na de winterstop, nog veel abo's hebben gehad?
Zouden we vorig seizoen, na de winterstop, nog veel abo's hebben gehad?
2... dat denk ik ook...Dan had er dikwijls geen 3000 man geweest denk . Andere kant als het goed gaat kan dit wel goede zaak zijn. Maar ik betaal mijn abbo toch liever voor heel seizoen hoor. Goede en kwade tijden ! Maar wel goed systheem voor mensen die het moeilijk hebben. Hoop dat men de keuze heeft ze !
- Justhomuch
Den Ozzy pakt dit seizoen een abo volgens mij, de eerste thuiswedstrijd doet hij er ene op om zijn herhalende posts goed te maken
Ik pak alvast een abo, heb er een goed gevoel bij dat ze een ander elan hebben gekozen voor het sportieve.

Ik pak alvast een abo, heb er een goed gevoel bij dat ze een ander elan hebben gekozen voor het sportieve.
Wij komen áltijd terug!
Wat ik gehoord heb is het zoals een netflixabo en ze zoude goedkoper uitkomenJusthomuch wrote: ↑Sat May 25, 2024 1:49 pmDen Ozzy pakt dit seizoen een abo volgens mij, de eerste thuiswedstrijd doet hij er ene op om zijn herhalende posts goed te maken![]()
Ik hink op twee gedachten. Ik neig naar uw mening. Anderzijds: als je echt voor budgettaire redenen een abo koopt met het idee er goedkoper vanaf te komen dan met individuele tickets, dan kan dit wel een goede zet zijn. Veel mensen zijn bvb al bij de start van het seizoen een aantal weken op vakantie en zien hun voordeel dus al verdwijnen. Dan kan dit wel een goed alternatief zijn.
Dat gezegd zijnde, ik ga er vanuit dat jaar abo's gewoon blijven bestaan. Ik ga er sowieso eentje pakken.
-
Weet iemand de prijzen vh nieuwe seizoen abo?
Zitplaatsen 20 euro staanplaatsen 10 euro per maand !
-
Net even prijzen gekeken bij Lille OSC.Voor minder dan 200 euro ben je er al bij,170 zelfs.Als je dan sommige 2eklassers ziet,...
Dat heeft allemaal met de capaciteit van het stadion te maken, andere fiscaliteit,... Appels en peren dus.