Union - Lierse K [05-12-2020]
Union - Lierse K [05-12-2020]
Na de frustrerende thuismatch tegen Westerlo wacht ons een nieuwe uitdaging van jewelste: komend weekend trekken we naar het Dudenpark om het opnemen tegen leider Union, die zelf net een nederlaag tegen Seraing hebben moeten incasseren.
Hoe zouden jullie aantreden?
Ik dacht aan zoiets:
---------------------Placca--------------------------------
Terry---------------Gillis------------------------Samyn
--------------- Scott -- El Ansri -----------------------
Timo -- Santermans -- Smolders -- Van Genechten
Terry vond ik goed, dus zou die gewoon laten staan. Ik twijfel tussen Troonbeeckx en Van Genechten, maar neig toch voor die laatste. Al denk ik dat TVI Troonbeeckx gaat laten staan. Vorige match vond ik El Ansri (erg) goeie momenten met mindere momenten afwisselen, maar zou toch eerder voor hem neigen dan voor Jef. Iets meer voetballend vermogen. Met zowel Scott als Jef gaat het toch wat te traag / slordig af en toe. Ik zou Scott wel terug in de basis droppen. Veel meer gevaar op corners (en ook defensief een wapen). Twaalf corners trappen en zo weinig gevaar mag eigenlijk niet, en dat ga je met Scott niet hebben. Ik vind trouwens dat onze (grote) verdedigers + Jef op corner ondanks hun gestalte weinig gevaar uitstralen. Dat heb je met Scott daarentegen wél.
Hoe zouden jullie aantreden?
Ik dacht aan zoiets:
---------------------Placca--------------------------------
Terry---------------Gillis------------------------Samyn
--------------- Scott -- El Ansri -----------------------
Timo -- Santermans -- Smolders -- Van Genechten
Terry vond ik goed, dus zou die gewoon laten staan. Ik twijfel tussen Troonbeeckx en Van Genechten, maar neig toch voor die laatste. Al denk ik dat TVI Troonbeeckx gaat laten staan. Vorige match vond ik El Ansri (erg) goeie momenten met mindere momenten afwisselen, maar zou toch eerder voor hem neigen dan voor Jef. Iets meer voetballend vermogen. Met zowel Scott als Jef gaat het toch wat te traag / slordig af en toe. Ik zou Scott wel terug in de basis droppen. Veel meer gevaar op corners (en ook defensief een wapen). Twaalf corners trappen en zo weinig gevaar mag eigenlijk niet, en dat ga je met Scott niet hebben. Ik vind trouwens dat onze (grote) verdedigers + Jef op corner ondanks hun gestalte weinig gevaar uitstralen. Dat heb je met Scott daarentegen wél.
Re: Union - Lierse K [05-12-2020]
Laat Terry inderdaad maar staan. Ik zou ook Scott opnieuw laten starten.
- Justhomuch
Hier valt misschien wel iets te rapen, Seraing heeft Union een tik gegeven, jammer dat we Allach niet kunnen recupereren.
Ik zou sowieso voor Placca gaan ipv Petrov, vond hem gevaarlijker voor doel tegen Westerlo.
Ik zou sowieso voor Placca gaan ipv Petrov, vond hem gevaarlijker voor doel tegen Westerlo.
Wij komen áltijd terug!
Mee eens. Veel kansen gaan we niet krijgen, dan heb ik liever Placca staan dan Petrov.Justhomuch wrote: ↑Tue Dec 01, 2020 11:09 amHier valt misschien wel iets te rapen, Seraing heeft Union een tik gegeven, jammer dat we Allach niet kunnen recupereren.
En wie in de goal, dat vraag ik me vooral af..
Kan ook nadelig zijn hé dat ze terug 100 procent gefocust gaan zijn . Hopelijk niet anders bak vol denk !Justhomuch wrote: ↑Tue Dec 01, 2020 11:09 amHier valt misschien wel iets te rapen, Seraing heeft Union een tik gegeven, jammer dat we Allach niet kunnen recupereren.
Daar ga ik ook vanuit. Ik ben misschien wat streng, maar ik vond hem toch wat onzeker in het begin van de match. Achteraf wel OK.
Is voor mij onbegrijpelijk dat hij in deze situatie een brok ervaring wisselt voor een onervaren keeper.
Brughmans moet wat mij betreft altijd spelen, had zich ook totaal niks te verwijten.
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
2
Wij komen áltijd terug!