Het grote sporttopic
Het grote sporttopic
We becommentariëren hier vaak genoeg andere sportprestaties, maar hoe zit het met de (eigen) al dan niet grootse prestaties?
Zelf voetballers / lopers / zwemmers hier aanwezig? En hoe serieus pakken jullie dat op?
Ondergetekende shot mee in een zaalvoetbalploeg op (héél) bedenkelijk niveau. Bijna niemand in onze ploeg heeft een voetbalverleden dus soms zien we wel eens sterrekes. Seizoen begint in september terug, met nieuwe moed
Af en toe ga ik ook nog eens lopen hier in de geburen, maar dat is zelden om over naar huis te schrijven.
Zelf voetballers / lopers / zwemmers hier aanwezig? En hoe serieus pakken jullie dat op?
Ondergetekende shot mee in een zaalvoetbalploeg op (héél) bedenkelijk niveau. Bijna niemand in onze ploeg heeft een voetbalverleden dus soms zien we wel eens sterrekes. Seizoen begint in september terug, met nieuwe moed
Af en toe ga ik ook nog eens lopen hier in de geburen, maar dat is zelden om over naar huis te schrijven.
- Justhomuch
Re: Het grote sporttopic
Het illustere FC Gloria dat uitkomt in de Roemeense derde klasse?
-
Bij mij is het op mijn 53ste vergaane glorie speelde toen zeer veel zaalvoetbal met als hoogte punt C ploeg ZVK duffel 1ste nationale in den tijd. Het doet ne mens iets, willen maar nimeer kunnen...... :
- Justhomuch
Zo ver moet je het niet gaan zoeken, symphtiek cafeploegje uit Kalmthout (heide) en we spelen enkel vriendenmatchkes
Wij komen áltijd terug!
Net terug van een eerste keer te gaan boulderen. Het lijkt alsof het vel elk moment van de handen kan vallen.
Een blikske ice tea opentrekken was een opgave.
Een blikske ice tea opentrekken was een opgave.
- Justhomuch
Ik heb het ook ff moeten opzoeken, Boulderen is een klimsport op lage hoogte zonder dat je vast hangt, ben ik juist?
Wij komen áltijd terug!
-
Dus in niet al te hoge bomen klimmen is dan ook al boulderen?Justhomuch wrote: ↑Thu Aug 15, 2019 9:03 amIk heb het ook ff moeten opzoeken, Boulderen is een klimsport op lage hoogte zonder dat je vast hangt, ben ik juist?
Ast beestje maar nen naam heeft zekers.
- Justhomuch
Boulder is de naam van de rots, is ook meer een parcours denk ikVergaaneglorie wrote: ↑Thu Aug 15, 2019 10:06 amDus in niet al te hoge bomen klimmen is dan ook al boulderen?Justhomuch wrote: ↑Thu Aug 15, 2019 9:03 amIk heb het ook ff moeten opzoeken, Boulderen is een klimsport op lage hoogte zonder dat je vast hangt, ben ik juist?
Ast beestje maar nen naam heeft zekers.
Wij komen áltijd terug!