Challenger Pro League
Re: Proximus league
Hattrick Ugalde. Eigenlijk is het voor die tweede plek nog best spannend.
Dit Union is veel veel te sterk in deze reeks. Benieuwd voor hen in 1 a. Ik denk dat die daar vlot mee draaien. Met nodige versterkingen zouden ze wel eens mee top 4 kunnen spelen. Standard en Anderlecht zitten in geldnood.dus geeft perspectieven naar zulke clubs zoals Beerschot, Leuven en ook Union!
Seraing toch ook met de nodige moeite voorbij Club NXT. Toch blij dat we vorige week ons daar niet hebben laten vangen.
Serieuze schrik voor Union wel volgende week. Echt zwaar hopen op een collectieve off-day ginds.
Serieuze schrik voor Union wel volgende week. Echt zwaar hopen op een collectieve off-day ginds.
Dat wil ik zeggen er zijn er die het normaal vonden dat we vlot hadden gewonnen. Maar heb vandaag nog eens groot stuk gezien. Met eerlijke ref halen ze gewoon punt daar, mischien zelfs meer. 2 penaltifase in nadeel eerste heel zuiver. 2 de veel fluiten het. Doelpunt 2 Seraing veel arbidders blazen fout op doelman !
Club nxt is niet zomaar een ploeg hoor. Die gaan de nodige punten nog wel halen, vond het al straf dat we er zelf zo vlot van konden winnen.
Nu, volgende horde, Union... 't kan misschien in ons voordeel spelen dat ze zaterdag een heel zware match bij RWDM hadden, ze deze week bekervoetbal moeten spelen en dan al terug vrijdag tegen ons aan de bak gaan moeten... Misschien dat we daar als ploeg nu wel een voordeel uit kunnen halen.
RWDM haalt nog aardig wat spelers binnen. Ik denk dat die gerust zitten voor dit seizoen.
Straf. Lommel geeft forfait tegen Seraing door het hoge aantal coronabesmettingen. Dure punten.
Tja wel knap van Lommel dat ze veiligheid voor sportieve zetten, al blijf ik denken dat Lommel niet wil promoveren en spelers op dit niveau wil laten groeien. Ook voor Westerlo wel sneu, want wel beetje vervalsing zo !