Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Laat het uit kzeg niet dat hij slecht was voor LK, maar laat die onruststokers maar weg.KLSK190630 wrote: ↑Sat Jun 06, 2020 10:02 pmWat denken jullie van Ogunjimi, nu Rocky er niet meer is.
Heeft er iemand een spits op oog voor ons
Naessens en casagolda zijn einde contract... Vooral casagolda vind ik een ervaren spits die als targetman kan gebruikt worden.. Is alleen geen Belg dus wss een no go voor bestuur..
-
In dat geval gewoon halen.. Is wel 32 maar kan nog 1 of 2 jaar een serieuze meerwaarde brengen als je een Samyn en een Osei Berkoe erbij zet met hun snelheid.. Is bovendien ook zelf een afwerker.
ALTIJD gevaarlijk als hij tegen ons speelde.
Lag onder contract bij Roeselare dus als zijn looneisen niet de pan uitswingen lijkt dit mij een opportuniteit
ALTIJD gevaarlijk als hij tegen ons speelde.
Lag onder contract bij Roeselare dus als zijn looneisen niet de pan uitswingen lijkt dit mij een opportuniteit
Seppe maessen trekt naar de buren in Heist
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Ik herinner mij een match dat hij scoorde met de kop bij een inval beurt, door zijn gestalte toch af en toe wel dreigend vond ik toen.
Wij komen áltijd terug!
Met Vermeiren kon die wel wegen op een verdediging. Maar wel te weinig gebracht in de weinige kansen die hij kreeg.Justhomuch wrote: ↑Fri Jun 12, 2020 10:06 pmIk herinner mij een match dat hij scoorde met de kop bij een inval beurt, door zijn gestalte toch af en toe wel dreigend vond ik toen.
Veel succes bij Heist in ieder geval!
Ik zie die daar helemaal door breken , in voorbereiding bij ons scoorde hij ook veel. Maar competitie begon en kreeg geen kansen meer. Daarom denk ik dat die gast zijn vertrouwen helemaal weg was.