RWDM - Lierse K [07-11-2021]
Re: RWDM - Lierse K [07-11-2021]
TV2002 wrote: ↑Sun Nov 07, 2021 6:37 pmIk word ook wel zot van sommige figuren die, wanneer het heel even slecht gaat, meteen met de vinger wijzen naar TVI. Maar tja, dat is iets typisch aan supporters zeker.
Ook heel tevreden voor Abdallah, zal goed zijn voor zijn vertrouwen. Toch een goede beslissing van TVI om hem te laten staan hé.
Helemaal mee eens. Is TVI de beste coach ooit? Natuurlijk niet. Ik ben het zeker niet altijd eens met zijn beslissingen en vind hem ook nogal traag ingrijpen, maar hij toont wel dat hij met (erg) bescheiden middelen wel kan meedoen. We zijn godbetert in de running voor de tweede plek. Geef die man een beetje krediet. Die man straalt rust uit en dat is écht iets wat wij kunnen gebruiken gezien onze woelige start qua trainers. Een beetje stabiliteit op 't Lisp vind ik bijzonder aangenaam.Axassin wrote: ↑Sun Nov 07, 2021 7:26 pm
Al dat gezaag op TVI mag inderdaad stilaan gaan stoppen. Ik ben het ook niet altijd met zijn (passieve) beslissingen eens maar de feiten liggen er; We staan 2de, maken veruit het meest aantal doelpunten in deze competitie en worden overal geprezen voor ons attractieve spel. En dat met, nog steeds, één van de kleinste budgetten.
Laat Westerlo maar komen, ik verwacht een daverend en kolkend lisp
En ja, mooie voorzet en ditto binnengekopt van Abdallah. Werd tijd dat die nog eens wist te scoren.
Krijgt ook weinig bruikbare ballen vandaag 3 waaronder de afgedwongen strafschop, de kopkans net over en nadien wel bingo.. Zou graag eens een 4-3-3 zien met vooraan Limbombe-Naessens-Hakim en Schouterden iov Yagan.KRKN wrote: ↑Sun Nov 07, 2021 8:46 pmTV2002 wrote: ↑Sun Nov 07, 2021 6:37 pmIk word ook wel zot van sommige figuren die, wanneer het heel even slecht gaat, meteen met de vinger wijzen naar TVI. Maar tja, dat is iets typisch aan supporters zeker.
Ook heel tevreden voor Abdallah, zal goed zijn voor zijn vertrouwen. Toch een goede beslissing van TVI om hem te laten staan hé.
Helemaal mee eens. Is TVI de beste coach ooit? Natuurlijk niet. Ik ben het zeker niet altijd eens met zijn beslissingen en vind hem ook nogal traag ingrijpen, maar hij toont wel dat hij met (erg) bescheiden middelen wel kan meedoen. We zijn godbetert in de running voor de tweede plek. Geef die man een beetje krediet. Die man straalt rust uit en dat is écht iets wat wij kunnen gebruiken gezien onze woelige start qua trainers. Een beetje stabiliteit op 't Lisp vind ik bijzonder aangenaam.Axassin wrote: ↑Sun Nov 07, 2021 7:26 pm
Al dat gezaag op TVI mag inderdaad stilaan gaan stoppen. Ik ben het ook niet altijd met zijn (passieve) beslissingen eens maar de feiten liggen er; We staan 2de, maken veruit het meest aantal doelpunten in deze competitie en worden overal geprezen voor ons attractieve spel. En dat met, nog steeds, één van de kleinste budgetten.
Laat Westerlo maar komen, ik verwacht een daverend en kolkend lisp
En ja, mooie voorzet en ditto binnengekopt van Abdallah. Werd tijd dat die nog eens wist te scoren.
Was het trouwens penal? Ik vond het vanuit het vak gezien weer licht, maar kan fout zijn.
Abdallah wordt slecht aangespeeld ? Kan best zijn maar we gaan het er toch over eens zijn dat hij vandaag (en niet alleen vandaag) veel te weinig bracht ?
Ondanks zijn kopbaldoelpunt, is die man veel te weinig aanwezig in de aanval en heeft hij een balcontrole die echt niet op 1B-niveau is.
Wat we echt missen is iemand die rust kan brengen in de verdediging, nu is het al te vaak paniek in de tent achteraan.
Ondanks zijn kopbaldoelpunt, is die man veel te weinig aanwezig in de aanval en heeft hij een balcontrole die echt niet op 1B-niveau is.
Wat we echt missen is iemand die rust kan brengen in de verdediging, nu is het al te vaak paniek in de tent achteraan.
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
Onze defensie vind ik het grootste pijnpunt momenteel, maar hey! We staande 2e dus ik ga niet zagen dit is boven alle verwachtingen. Gewoon genieten mensen zolang het duurt.Lisp-boy wrote: ↑Sun Nov 07, 2021 9:18 pmAbdallah wordt slecht aangespeeld ? Kan best zijn maar we gaan het er toch over eens zijn dat hij vandaag (en niet alleen vandaag) veel te weinig bracht ?
Wij komen áltijd terug!
Swinnen toch 2 doelpunten. Op zen klak.eerste slecht inspelen.als hij die laatste de bal goed weg trapt scoort die dat mooie doelpunt niet ! Maar positief is dat we ons nooit gewonnen geven. En we scoren. Vlot. Alleen dat verdedigen moet veel beter.
Toch even, als het goed is mag het ook. De scheids floot zeer behoorlijk. Het is al anders geweest.
-
Vergaaneglorie
Yup daar zou zeker in de winterstop 1ne goeie bij mogen komen.Justhomuch wrote: ↑Sun Nov 07, 2021 10:07 pmOnze defensie vind ik het grootste pijnpunt momenteel, maar hey! We staande 2e dus ik ga niet zagen dit is boven alle verwachtingen. Gewoon genieten mensen zolang het duurt.Lisp-boy wrote: ↑Sun Nov 07, 2021 9:18 pmAbdallah wordt slecht aangespeeld ? Kan best zijn maar we gaan het er toch over eens zijn dat hij vandaag (en niet alleen vandaag) veel te weinig bracht ?