Union - Lierse K [05-12-2020]
-
Re: Union - Lierse K [05-12-2020]
Dan doe je de moeite om dat budget te zoeken nu je er toch in zit? Uiteindelijk ging dit vroeg of laat gebeuren.
Bovendien was er aan het begin van dit seizoen niets aan de hand en hoorden we thuis in 1b aldus onze voorzitter..
Nee, voor mij is dit een bewijs dat we onder deze structuur nooit klaar gaan zijn voor het echte profvoetbal. Grote veranderingen gaan nodig zijn, het is allemaal te amateuristisch.
Mijn vermoeden is dat dat op termijn ook wel gaat gebeuren hoor. Zal enkel nog efkes op de tanden bijten worden. Maar in het voetbal kan het snel gaan, da's een gedachte waarmee we ons vanavond allemaal moeten troosten denk ik.Thomas1906 wrote: ↑Sat Dec 05, 2020 10:41 pmDan doe je de moeite om dat budget te zoeken nu je er toch in zit? Uiteindelijk ging dit vroeg of laat gebeuren.
Bovendien was er aan het begin van dit seizoen niets aan de hand en hoorden we thuis in 1b aldus onze voorzitter..
Nee, voor mij is dit een bewijs dat we onder deze structuur nooit klaar gaan zijn voor het echte profvoetbal. Grote veranderingen gaan nodig zijn, het is allemaal te amateuristisch.
Thomas daar heb je wel punten...
-
5-0! het lachertje en dat nu al 2 jaar na elkaar, sukkelaars van bestuur, amateurs met 2de en 3de rang spelers.
-
Dat we gingen verliezen wisten we op voorhand maar 5-0 tegen een union en dat zonder teuma en lapoussin. Ik ben ondertussen nog de enige van de groep die nog kijkt en ik begin het ook kotsbeu te worden. Overal worden we uitgelachen, en terecht. Of ik volgend jaar een abo ga nemen in amateur? Ik denk het niet. Het is me niet plezant meer.
Ik heb er ook al over gedacht, weer geen oog dicht gedaan...
Ik neem spelers en trainer niets kwalijk, de schuldige zitten bij het bestuur.
Het doet pijn
Klopt dat het bestuur stilaan met een signaal gaat moeten komen. We mogen inderdaad stilaan iets verwachten uit de bestuurskamer lijkt me.
Maar goed. Nooit vergeten dat het er binnen een maand weer helemaal anders uit kan zien.
Ik moest deze ochtend wel terugdenken aan vorig jaar; die away op Seraing. Ook toen al een hyperaanvallende ploeg waar Urbain besloot om met 3 centraal te spelen. Liep (toen ook) gruwelijk fout.
Maar goed. Nooit vergeten dat het er binnen een maand weer helemaal anders uit kan zien.
Ik moest deze ochtend wel terugdenken aan vorig jaar; die away op Seraing. Ook toen al een hyperaanvallende ploeg waar Urbain besloot om met 3 centraal te spelen. Liep (toen ook) gruwelijk fout.
-
Binnen een maand Mss anders uitzien?? Leg uit laatste dan, dat is goed mogelijk!