KVC Westerlo - Lierse Kempenzonen [23-08-2020]
- Justhomuch
Re: KVC Westerlo - Lierse Kempenzonen [23-08-2020]
Welkom! En dat krijg je als je amper voorbereiding hebt gehad he...
Wij komen áltijd terug!
2 .. de voorbereiding was verre van ideaal. De jonkies hebben het voortreffelijk gedaan een Van Cauwenbergh-Gilis-Van Genechten daar zit muziek in .. nogmaals realiseer een degelijke spits en geel-zwart zakt nooit. Nog dit TVI heeft op korte tijd al een blokje gezet en karakter erin gekregen ..Justhomuch wrote: ↑Sun Aug 23, 2020 5:57 pmWelkom! En dat krijg je als je amper voorbereiding hebt gehad he...
Last edited by ozzy105 on Sun Aug 23, 2020 6:14 pm, edited 1 time in total.
Westerlo... Wat een weelde aan spelerd met bruls als exponent, heerlijke voetballer. Al was alles veel te steriel.
Man van de match voor mij: tom van imschoot. Wat een organisatie heeft die man neergezet op korte termijn. Hoedje af.
Vielen mij op in positieve zin:
- brughmans: bracht heel veel rust en coaching
- santermans: gaat voorop in de strijd, kegelde elke bal weg
- couwenberg: idem voor santie
- allach: meest dreigende man, jammer van zijn wissel
- gilis: soms wat ongelukkig maar ald 19-jarige speelt die met enorm veel ballen aan zijn lijf. Goeie spelhervatting ook.
- het collectieve blok waarin mannen als straetman, van genechten, el ansri, samyn,... Opgingen.
Viel mij tegen als enige: Bitsindou. Sterk in duel maar enorm onzuiver in de passing.
We missen voorin nog een 2-tal spelers die een match kunnen beslissen mits een individuele actie. Met nog een extra cv en rechtsback erbij, zie ik het een pak rooskleuriger in.
Man van de match voor mij: tom van imschoot. Wat een organisatie heeft die man neergezet op korte termijn. Hoedje af.
- gilis: soms wat ongelukkig maar ald 19-jarige speelt die met enorm veel ballen aan zijn lijf. Goeie spelhervatting ook.
- het collectieve blok waarin mannen als straetman, van genechten, el ansri, samyn,... Opgingen.
Viel mij tegen als enige: Bitsindou. Sterk in duel maar enorm onzuiver in de passing.
We missen voorin nog een 2-tal spelers die een match kunnen beslissen mits een individuele actie. Met nog een extra cv en rechtsback erbij, zie ik het een pak rooskleuriger in.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Een onverwacht punt enig kanttekening alweer niet gescoord nu vierde wedstrijd op rij .. hopelijk één van de weken toch minstens één spits! 
Hier had ik op voorhand met veel enthousiasme voor getekend. Erg volwassen wedstrijd, ondanks de vele noodgedwongen wissels. Als we Allach en El Ansri lang kwijt zijn is dat een kleine ramp. Het werd een stuk moeilijker zonder hen.
Gillis is een serieuze meerwaarde. Scort had het dan wel weer lastig vandaag, hoewel ik hem de beste van de voorbereiding vond.
Met amper voorbereiding, veel blessures een puntje tegen de titelfavoriet. Dat is prima werk. TVI maakt een goeie indruk.
Gillis is een serieuze meerwaarde. Scort had het dan wel weer lastig vandaag, hoewel ik hem de beste van de voorbereiding vond.
Met amper voorbereiding, veel blessures een puntje tegen de titelfavoriet. Dat is prima werk. TVI maakt een goeie indruk.
Allach had met krampen te maken maar El Ansri twijfelachtig. Denk dat beiden wel fit geraken voor RWDM is het zekers?KRKN wrote: ↑Sun Aug 23, 2020 6:18 pmHier had ik op voorhand met veel enthousiasme voor getekend. Erg volwassen wedstrijd, ondanks de vele noodgedwongen wissels. Als we Allach en El Ansri lang kwijt zijn is dat een kleine ramp. Het werd een stuk moeilijker zonder hen.
-
KLSK190630
Bitsindou inderdaad wat ongelukkig in de passing maar kegelt en kopt wel enorm veel weg vind ik en trekt zijn poot nooit terug. El ansri en allach zijn zeer belangrijk, die kunnen ook het spel maken tegen bv. RWDMAxassin wrote: ↑Sun Aug 23, 2020 6:12 pmWesterlo... Wat een weelde aan spelerd met bruls als exponent, heerlijke voetballer. Al was alles veel te steriel.
50% van onze verdediging werd hier de grond ingeboord en deze houde nu de nul !!!!
Hopelijk nu iedereen achter deze jongens in plaats van er tegen !!!
Knap werk yentl en Jeff ( en de rest natuurlijk)
Hopelijk nu iedereen achter deze jongens in plaats van er tegen !!!
Knap werk yentl en Jeff ( en de rest natuurlijk)
Punt op karakter zonder twijfel ! We kwamen om de nul te houden en dat is gelukt. Paar keer door het oog van de naald, maar dat kan je verwachten op een titelkandidaat ! Positieve gevallen voor mij zonder twijfel heel de ploeg hebben gevochten als leeuwen ! Dat ze maar niet denken dat het enkel nu moet het gaat elke week zo moeten ! Bitsoundy ik vind dat die gewoon zijn werk doet zonder dat hij moe word. Als je hem vergelijkt met toon die is altijd stikkapot en Scott gaat van plein af zonder zweet.maar we gaan toon zeker nog nodig hebben ! Spitsen gaan we zeker dringend nodig hebben dat ziet iedereen !
Het mag inderdaad gezegd worden, de verdediging, inclusief VDV, heeft het heel goed gedaan.
Dit geeft hoop voor RWDM.
Dit geeft hoop voor RWDM.